Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisen takapuolessa on viehättävämpää verrattuna miesten takapuoleen?

Vierailija
12.02.2023 |

Asiasta tulisi tehdä tasa-arvokysymys.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen takapuolessa näkyy pillu, johon työntyä.

Vierailija
102/133 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on muodokkaampi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ei naisten perseet kiinnosta, mutta miesten ovat ihania! Oman mieheni takapuolta hiplaan kun ohi kävelee, hänellä upea!

Vierailija
104/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehen mielestä naisen pylly on erittäin seksikäs mikäli se kohtalaisen pieni, pyöreä ja nahkahousut jalassa. Vielä kun on korkkarit jalassa, niin pylly tulee erittäin seksikkääseen asentoon. Homomiehistä en tiedä mitä mieltä ovat.

Vierailija
105/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se läski varmaan on. Siis vähän ja sopivasti pyöreyttä, en tarkoittanut mitään sellumuhkuroita.

Vierailija
106/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet ovat jostakin tuntemattomasta syystä kiinnostuneet enämpi naisen sekä taka- että etupuolesta.  Kynis.mi

Vierailija
107/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Molempia kiva katsella. Tosin naisia tulee enemmän katseltua, koska osaavat paremmin tuoda esille.

Vierailija
108/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren hoikan kaunottaren pakarat "keinuvat" hänen kävellessä (female gait).

'The Psychological Nature of Female Gait Attractiveness': https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11504962/

Vierailija
109/133 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oikeastaan ei ole takapuolta. Naisilla paljon muhkeammat.

Vierailija
110/133 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä karvattomampi peräaukko. Miellyttävämpi nuolla sellaista.

Vierailija
111/133 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä karvattomampi peräaukko. Miellyttävämpi nuolla sellaista.

Ihan kokemuksesta voin sanoa. Maku nyt ei sinänsä eroa,mutta karvat eivät ole kivoja nuollessa.

Vierailija
112/133 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreys, sileys ja kiinteyden ja pehmeyden täydellinen yhdistelmä.

Vierailija
113/133 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ihon väri on pakaroitten välissä  kauttaaltaan tummemman ruskea. Ei kiva!

Vierailija
114/133 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ihon väri on pakaroitten välissä  kauttaaltaan tummemman ruskea. Ei kiva!

Mistähän se johtuu? Muakin se ällöttää 😬

Vierailija
115/133 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehen mielestä naisen pylly on erittäin seksikäs mikäli se kohtalaisen pieni, pyöreä ja nahkahousut jalassa. Vielä kun on korkkarit jalassa, niin pylly tulee erittäin seksikkääseen asentoon. Homomiehistä en tiedä mitä mieltä ovat.

Aijaa, ikänä en ole nahkahousuja omistanut eikä tällä urheilu-uralla pysy pylly minään pikkuisena, pyöreä on kyllä. Luulen ettei tuolla nahkahousuhommalla ole mitään tekemistä suuntautumisen kanssa, heikosti olisi lajimme käynyt. 

Vierailija
116/133 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodot ihan erilaiset. Pillu. Yleensä vähemmän karvoja 😅

Vierailija
117/133 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki

Vierailija
118/133 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet.

Vierailija
119/133 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta seksiä sukupuolielinten ja ruumiinaukkojen kanssa, vaan ihmisen kanssa. Koskaan en ole tuntenut vetoa kuin naisiin, joten en alkaisi miehen kanssa millekään. Sitten jos olisin sinkku ja kiinnostuisin jostain miehestä, ehkä voisin vaikka nussia häntä pyllyyn ja antaa hänen tehdä samaa minulle. Mutta ilman mitään kiinnostusta en alkaisi kenenkään kanssa seksiä harrastaa.

Naisella on kolme reikää, joista jokainen tuntuu erilaiselta ja sehän on mukavaa vaihtelua. Välillä haluan työntyä sormillani ja kullillani puolison pyllyyn, välillä hän pyytää minua trkemään niin. Mutta en minä aina ja pelkästään pyllyä halua. Puoliso halusi raskausaikana lähes pelkästään peppuseksiä ja silloin minun piti erikseen pyytää, että saisinko vaihteeksi panna pilluun, kun sitä tuli ikävä. Ollaan kyllä puolison kanssa kokeiltu ja myös itse olen kokeillut kaikenlaista myös minun pyllyyni, mutta se ei anna kummallekaan oikein mitään. M47

Vierailija
120/133 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehet ovat jostakin tuntemattomasta syystä kiinnostuneet enämpi naisen sekä taka- että etupuolesta.  Kynis.mi

Ei ole mikään tuntematon syy. Heteromies erottaa  naisen miehestä vaikka kilometrin päästä, koska aivot rekisteröin pyllyn muodon ja liikkeen ja tunnistaa naiseksi. Ihan on luonnon oma valinta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi