Mikä naisen takapuolessa on viehättävämpää verrattuna miesten takapuoleen?
Kommentit (133)
Naisena ei naisten perseet kiinnosta, mutta miesten ovat ihania! Oman mieheni takapuolta hiplaan kun ohi kävelee, hänellä upea!
Heteromiehen mielestä naisen pylly on erittäin seksikäs mikäli se kohtalaisen pieni, pyöreä ja nahkahousut jalassa. Vielä kun on korkkarit jalassa, niin pylly tulee erittäin seksikkääseen asentoon. Homomiehistä en tiedä mitä mieltä ovat.
Kyllä se läski varmaan on. Siis vähän ja sopivasti pyöreyttä, en tarkoittanut mitään sellumuhkuroita.
Heteromiehet ovat jostakin tuntemattomasta syystä kiinnostuneet enämpi naisen sekä taka- että etupuolesta. Kynis.mi
Ei mikään. Molempia kiva katsella. Tosin naisia tulee enemmän katseltua, koska osaavat paremmin tuoda esille.
Nuoren hoikan kaunottaren pakarat "keinuvat" hänen kävellessä (female gait).
'The Psychological Nature of Female Gait Attractiveness': https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC11504962/
Miehellä oikeastaan ei ole takapuolta. Naisilla paljon muhkeammat.
Yleensä karvattomampi peräaukko. Miellyttävämpi nuolla sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä karvattomampi peräaukko. Miellyttävämpi nuolla sellaista.
Ihan kokemuksesta voin sanoa. Maku nyt ei sinänsä eroa,mutta karvat eivät ole kivoja nuollessa.
Pyöreys, sileys ja kiinteyden ja pehmeyden täydellinen yhdistelmä.
Miehen ihon väri on pakaroitten välissä kauttaaltaan tummemman ruskea. Ei kiva!
Vierailija kirjoitti:
Miehen ihon väri on pakaroitten välissä kauttaaltaan tummemman ruskea. Ei kiva!
Mistähän se johtuu? Muakin se ällöttää 😬
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehen mielestä naisen pylly on erittäin seksikäs mikäli se kohtalaisen pieni, pyöreä ja nahkahousut jalassa. Vielä kun on korkkarit jalassa, niin pylly tulee erittäin seksikkääseen asentoon. Homomiehistä en tiedä mitä mieltä ovat.
Aijaa, ikänä en ole nahkahousuja omistanut eikä tällä urheilu-uralla pysy pylly minään pikkuisena, pyöreä on kyllä. Luulen ettei tuolla nahkahousuhommalla ole mitään tekemistä suuntautumisen kanssa, heikosti olisi lajimme käynyt.
Muodot ihan erilaiset. Pillu. Yleensä vähemmän karvoja 😅
Minä en harrasta seksiä sukupuolielinten ja ruumiinaukkojen kanssa, vaan ihmisen kanssa. Koskaan en ole tuntenut vetoa kuin naisiin, joten en alkaisi miehen kanssa millekään. Sitten jos olisin sinkku ja kiinnostuisin jostain miehestä, ehkä voisin vaikka nussia häntä pyllyyn ja antaa hänen tehdä samaa minulle. Mutta ilman mitään kiinnostusta en alkaisi kenenkään kanssa seksiä harrastaa.
Naisella on kolme reikää, joista jokainen tuntuu erilaiselta ja sehän on mukavaa vaihtelua. Välillä haluan työntyä sormillani ja kullillani puolison pyllyyn, välillä hän pyytää minua trkemään niin. Mutta en minä aina ja pelkästään pyllyä halua. Puoliso halusi raskausaikana lähes pelkästään peppuseksiä ja silloin minun piti erikseen pyytää, että saisinko vaihteeksi panna pilluun, kun sitä tuli ikävä. Ollaan kyllä puolison kanssa kokeiltu ja myös itse olen kokeillut kaikenlaista myös minun pyllyyni, mutta se ei anna kummallekaan oikein mitään. M47
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehet ovat jostakin tuntemattomasta syystä kiinnostuneet enämpi naisen sekä taka- että etupuolesta. Kynis.mi
Ei ole mikään tuntematon syy. Heteromies erottaa naisen miehestä vaikka kilometrin päästä, koska aivot rekisteröin pyllyn muodon ja liikkeen ja tunnistaa naiseksi. Ihan on luonnon oma valinta.
Naisen takapuolessa näkyy pillu, johon työntyä.