Mikä naisen takapuolessa on viehättävämpää verrattuna miesten takapuoleen?
Kommentit (116)
Riippuu katsojasta. Itse heteromiehenä myönnän, että brasilialaisilla shemaleilla on parhaimman näköiset takapuolet. Yhdistyy miehen ja naisen peppujen parhaat puolet.
Naisten takapuolissa ei kasva karvaa.
Vierailija kirjoitti:
ootko neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu katsojasta. Itse heteromiehenä myönnän, että brasilialaisilla shemaleilla on parhaimman näköiset takapuolet. Yhdistyy miehen ja naisen peppujen parhaat puolet.
Fillerit eli täytteet tekevät niistä kiinteän ja pullevan.
Aivan turhaa pohtia miksi jokin miellyttää silmää. Monella naisella on hyvä perse mutta siinä tulee samalla vaikea ihminen mukana. Olen itsekkin niin vaikea ettei kahden vaikean suhteesta tule kuin ongelmia.
Pisin suhde kesti noin 9 vuotta. Sitä edellinen noin 7 vuotta ja silloin nainen sanoi että seuraava mies pitää olla tottelevaisempi. Ehdotin että ottaisit koiran. Tai siis toisen koiran kun sellainenkin oli. Myönnän että omaakin syytä kun alkaa leikkimään vaikeiden kanssa. Toisaalta en kestäisi joo, joo naista.
Okei menee of topic mutta onneksi naisilla on hyviä perseitä.
Teinipojilla on parhaat takapuolet
Vierailija kirjoitti:
Nauratti. Varsinkin kun aikoinaan oli eräs erittäin seksuaalinen puoliso, jolla oli ihan kunnolla karvaiset kannikat.
Lantion muotojen takia se naisen perse yleensä on vaan paremman näköinen.
Mä tykkään katsoa miesten ja naisten peppuja.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään katsoa miesten ja naisten peppuja.
Siis niitä hyvän näköisiä.
Nuoren tytön piukka peppu on esteettisesti todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren tytön piukka peppu on esteettisesti todella kaunis.
Varmasti mutta et pääse nuoren peppua koskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla muotoiltuja peppuja katsot. Itsekin saat sellaisen kymppitonnilla. Itse arvostan aitoja.
tiukat pierut