Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

43v kasvaneet seksihalut

Vierailija
12.02.2023 |

Kuuluuko se ikään vai mikä voi olla syynä? Aiemmin en juurikaan edes miettinyt seksiä ja nyt haluttaa joka päivä, joskus jopa useastikin päivässä. Ongelmaa ei varmaan olisi, jos olisi mies, mutta sinkkuna oleminen on näiden halujen kanssa ongelma. 😂

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten monta säätöä. Kiva se on saada erilaista mulkkua. Eri miesten kanssa voi tehdä eri juttuja.

Vierailija
2/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ikävuosina 42-45v. Todellakin p*netti kokoajan ja silloin ymmärsin paremmin miesten tuntemaa 24/7 himotusta. Sitten libido romahti ja nyt 50v ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla ongelma, vaikka on mieskin. Haluton mies. Vatsa senkun kasvaa ja libido heikkenee. Jos seksiä haluaisi toisen ihmisen kanssa, pitäisi lähteä vieraisiin. Sulla on vapaus toimia halujesi mukaan.

Vierailija
4/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on FWB. Anna mennä, jaettu ilo on tupla ilo.

Vierailija
5/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja olen tapaillut useita 40-45 naisia fwb tyylisesti viime vuosina. Monet heistä ovat olleet todella kyltymättömiä seksin suhteen, ja ovat omanneet huomattavasti voimakkaamman seksivietin kuin esimerkiksi mun noin 30 vuotiaat fwb tapailukumppanit.

Vierailija
6/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä siihen on syynä. Vaihdevuodet ovat tuloillaan, ja elimistö ilmoittelee että nyt olisi vihoviimeinen mahdollisuus laittaa pulla uuniin. Kuten joku tuossa edellä kirjoitti, niin muutaman vuoden kun jaksat kärvistellä, niin sitten loppuu seksinhalut.

Vierailija
7/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenin määrä kehissa laskee ja testosteronin vaikutus kasvaa (kyllä, sitä on myös naisilla).

Vierailija
8/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin panettaa koko ajan näin nelikymppisenä. Ja sama juttu, sinkku olen. Ei riitä yksi fwb-mies, pitäisi olla varmaan ainakin kolme. Itse tykkäisin tapailla vain yhtä kerrallaan, mutta olen koko ajan puutteessa.

Vierailija
9/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu. Olen pari vuotta vanhempi, kuin ap ja seksihalut on aivan järjettömät. Mieheni on ihmeissään, kun haluaisin aamulla, illalla ja päivälläkin olisi hyvä saada 😂

Olemme olleet yhdessä nuoresta saakka ja meidän lapset on jo aikuisia. Tähän saakka mies on ollut aina se aktiivisempi osapuoli, mutta nyt hän saa vihdoin seksiä enemmän, kuin tarpeeksi. Itse toivon, ettei tämä tilanne loppuisi koskaan ja surulla luen, että ilmeisesti niin kuitenkin käy. Mutta täytyy ottaa kaikki ilo irti tästä hetkestä ja nauttia kehollisista iloista.

Vierailija
10/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ehkäisy teillä on, joilla on isot halut? Oletteko tyytyväisiä seksin laatuun? Olen 43v ja halut nolla. Seksi huonolaatuista, ei kiinnosta.

Vierailija
11/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä siihen on syynä. Vaihdevuodet ovat tuloillaan, ja elimistö ilmoittelee että nyt olisi vihoviimeinen mahdollisuus laittaa pulla uuniin. Kuten joku tuossa edellä kirjoitti, niin muutaman vuoden kun jaksat kärvistellä, niin sitten loppuu seksinhalut.

Tämähän se. Munasarjojen viimeinen taisto on koittanut.

Höperöimmillä ei aiheuta ainoastaan seksihaluja, vaan myös pitäisi se iltatähti saada alulle. Ja sitten pari vuotta myöhemmin kaduttaa.

Vierailija
12/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ehkäisy teillä on, joilla on isot halut? Oletteko tyytyväisiä seksin laatuun? Olen 43v ja halut nolla. Seksi huonolaatuista, ei kiinnosta.

Miehellä vasektomia tehtynä.

Vierailija
13/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut hormonikierukka vuosien ajan.

Vierailija
14/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös samasta vaivasta kärsivä/nauttiva sinkkunainen N45. Mirena kierukka. Saan erittäin hyvää seksiä kerran viikossa panokaverilta, mutta muun ajan todellakin kärsin puutteesta. Olen yrittänyt löytää toista panokaveria, mutta hyvää ei ole löytynyt.

Olin aikaisemmin todella pitkässä parisuhteessa ja olin yhtä halukas myös silloin, mutta se oli helpompaa kun sai noin kolme kertaa viikossa säännöllisesti +itsetyydytys.

Vierailija
15/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin panettaa useasti päivän aikana. M43

Vierailija
16/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Asiasta keskustelu on ollut hyvää ja ajattelussa on edistytty mutta emme ole vielä maalissa, sanoisin tässä vaiheessa. Yksinkertaisesti ja koska se vain on seksuaalisuutta eli ihmisen aivoja visuaalisesti stimuloiva nautinto asia. Ja aina kun fyysisyydellä ei ole kokijalle tai katselijalle mitään kosketuspintaa johon voisi tarttua. Se on vaan pelkkää ajatusleikkiä silloin ihmisellä. Eikö vaan?

Lopeta se!

Älä a j a t t e l e koko asiaa.

Vierailija
17/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tulee 50 v mittariin ei paneta enää lainkaan

Vierailija
18/29 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tulee 50 v mittariin ei paneta enää lainkaan

Höpsis. Nyt vasta panettaakin. Minulla tämä kiima-aika alkoi juuri 50 v täytettyäni.

Vierailija
19/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huippuhimot 45-50 vuotiaana. Nyt olen 65 ja en voi enää sanoa, että himottaa, mutta kivaahan tuo seksi silti vieläkin on, jos löytää sopivan miehen, joka haluaa aidosti minua.

Vierailija
20/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli huippuhimot 45-50 vuotiaana. Nyt olen 65 ja en voi enää sanoa, että himottaa, mutta kivaahan tuo seksi silti vieläkin on, jos löytää sopivan miehen, joka haluaa aidosti minua.

Hienoa!

Mitä muuten naiset luulette: johtuuko monissa keskusteluissa, artikkeleissa yms. käsitelty asia - eli vaihdevuodet ohittaneen naisen haluttomuus - kuinka suurelta osalta hyvän seksin / hyvän seksikumppanin puutteesta?

Eli säilyisivätkö vähän ikääntyneemmälläkin naisella halut, jos terveys olisi kunnossa, seksikumppani olisi aidosti juuri naista haluava, osaava ja muutoinkin miellyttävä (jopa vähän nuorempi mies?), ja seksi tuntuisi edelleen hyvältä?