Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

43v kasvaneet seksihalut

Vierailija
12.02.2023 |

Kuuluuko se ikään vai mikä voi olla syynä? Aiemmin en juurikaan edes miettinyt seksiä ja nyt haluttaa joka päivä, joskus jopa useastikin päivässä. Ongelmaa ei varmaan olisi, jos olisi mies, mutta sinkkuna oleminen on näiden halujen kanssa ongelma. 😂

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla halut olivat suurimmillaan siinä 38-42-vuotiaana, kun olin tuoreessa suhteessa (olen yhä saman kumppanin kanssa). Nykyäänkin seksi on hyvää kun sitä on, mutta voisin olla ongelmitta ilmankin. 

N50

Vierailija
22/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla halut olivat suurimmillaan siinä 38-42-vuotiaana, kun olin tuoreessa suhteessa (olen yhä saman kumppanin kanssa). Nykyäänkin seksi on hyvää kun sitä on, mutta voisin olla ongelmitta ilmankin. 

N50

Onko seksiä parittomana vai parillisena vuonna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaas naiset alastonsuomi piste com- sivustolle niin sieltä löytyy halukkaita jonoksi asti ;) Ei tarvitse kärvistellä...

Vierailija
24/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaa siksi siis naiset oli kiimaisia tuossa iässä

Vierailija
25/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Haha, pari kertaa kuukaudessa ja lomilla vähän useammin. 

- sama

Vierailija
26/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Haha, pari kertaa kuukaudessa ja lomilla vähän useammin. 

- sama

Ikäisiksenne yllättävän paljon siis. Lievää kateutta tunnen, tämä tunnustettakoon.

Vierailija
27/29 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kyllä tuskaista. Mulla alko jo vähän ennen neljääkymppiä tuo sama hurja himotus ,kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Tai voihan se olla, että olisin ollut himokas sitä ennenkin sen reilut 15 vuotta kun pillereitä söin. Mutta tulloin ainakin halut räjähti niin sanotusti käsiin. Siitä on nyt noin viisi vuotta ja koko tämän ajan olen ollut sinkkuna valitettavasti. Ei vaan löydy sopivaa kumppania. Hukkaanhan tässä menee hyvät vuodet. Välillä toivon, että olisin tuollainen rohkea nainen, joka voisi ottaa jotain fuckbuddyja ja hoitaa tarpeensa niiden kanssa, mutta valitettavasti en ole ja haluaisin seksia vain parisuhteessa rakastamani miehen kanssa. 

28/29 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , autan sinua mielelläni tämän ikävän ongelman selvittämisessä.

Vierailija
29/29 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu näillä ikävuosilla nylkytin  naisia jotka olivat puutteessa, ja varmasti maistui minulle