43v kasvaneet seksihalut
Kuuluuko se ikään vai mikä voi olla syynä? Aiemmin en juurikaan edes miettinyt seksiä ja nyt haluttaa joka päivä, joskus jopa useastikin päivässä. Ongelmaa ei varmaan olisi, jos olisi mies, mutta sinkkuna oleminen on näiden halujen kanssa ongelma. 😂
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minulla halut olivat suurimmillaan siinä 38-42-vuotiaana, kun olin tuoreessa suhteessa (olen yhä saman kumppanin kanssa). Nykyäänkin seksi on hyvää kun sitä on, mutta voisin olla ongelmitta ilmankin.
N50
Onko seksiä parittomana vai parillisena vuonna?
Tulkaas naiset alastonsuomi piste com- sivustolle niin sieltä löytyy halukkaita jonoksi asti ;) Ei tarvitse kärvistellä...
ahaa siksi siis naiset oli kiimaisia tuossa iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla halut olivat suurimmillaan siinä 38-42-vuotiaana, kun olin tuoreessa suhteessa (olen yhä saman kumppanin kanssa). Nykyäänkin seksi on hyvää kun sitä on, mutta voisin olla ongelmitta ilmankin.
N50
Haha, pari kertaa kuukaudessa ja lomilla vähän useammin.
- sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Haha, pari kertaa kuukaudessa ja lomilla vähän useammin.
- sama
Ikäisiksenne yllättävän paljon siis. Lievää kateutta tunnen, tämä tunnustettakoon.
Joo on kyllä tuskaista. Mulla alko jo vähän ennen neljääkymppiä tuo sama hurja himotus ,kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Tai voihan se olla, että olisin ollut himokas sitä ennenkin sen reilut 15 vuotta kun pillereitä söin. Mutta tulloin ainakin halut räjähti niin sanotusti käsiin. Siitä on nyt noin viisi vuotta ja koko tämän ajan olen ollut sinkkuna valitettavasti. Ei vaan löydy sopivaa kumppania. Hukkaanhan tässä menee hyvät vuodet. Välillä toivon, että olisin tuollainen rohkea nainen, joka voisi ottaa jotain fuckbuddyja ja hoitaa tarpeensa niiden kanssa, mutta valitettavasti en ole ja haluaisin seksia vain parisuhteessa rakastamani miehen kanssa.
Hei , autan sinua mielelläni tämän ikävän ongelman selvittämisessä.
juu näillä ikävuosilla nylkytin naisia jotka olivat puutteessa, ja varmasti maistui minulle
N50