Kannattaako lähteä Tuurin kyläkauppaan?
Asun vain tunnin matkan päässä, mutta ei ole tullut käytyä vuosikausiin. Onko käynnin arvoinen nykyään?
Kommentit (14)
Mä asun yhtä kaukana, eikä oo tullu käytyä aikoihin. Tokmanni ja Halpahalli ajaa saman asian 😄
Onko sulla paljon ylimääräistä rahaa?
Mä kävin joskus muutama vuosi sitten enkä enää löytänyt yhtään mitään. Nykyään siellä on kamalasti kalliita merkkituotteita mm Iittala, Vallila yms. Ei enää mitään halpaa ja hauskaa, kuten oli joskus 2000-luvun alussa.
Kyläkaupan omistaja tarvitsee lisää Ferrareita, siis rahat hänelle.
Ei. Ellet halua lähteä lenkkeilemään kauppaan. Pitkät matkat kävelyä mutta mitään ei oikein tartu mukaan.
Sama täällä. Viimeksi ostin vain suklaalevyn. Kallista on kaikki. Joskus ammoisina aikoina sieltä löytyikin jotain ostettavaa.
Se, että kaupalla ei ole vrrkkokauppaa, kertoo paljon. Tällöin selviäisi helposti, onko hinnoiltaan kilpailukykyinen.
Aivan ylihintainen, älä ainakaan mene halpaan niiden oranssin väristen hintalappujen vuoksi. Kävin siellä sukulaisreissulla, meinasin ostaa talvitakin mutta kas, Zalandolta sai 60 euroa halvemmalla. Ei saanut Vesku riistohinnoilla rahojani.
Muutenkin se layout on huono. Jos etsii jotain tiettyä, vaikka ulkoiluhousuja, pitää kiertää monta osastoa, kun kaikki on lajiteltu merkeittäin. Ja vain isoja kokoja on tarjolla, xs-s-kokoiset älkööt vaivautuko.
Muotioutlet ja pihamyymälä ilmeisesti rajoitetusti auki talvella. Minusta käynnin arvoinen paikka koska valinnanvaraa paljon.
Käyn pari kertaa vuodessa. Kirppisfanina ajoitan toisen käynnin Miljoona kirppiksen aikaan joko touko- tai elokuulle.
Onko kannattavaa se että tarttuu paljon ostamista mukaan? Itse olen tyytyväinen jos ei turhia tule osteltua mutta käynnistä jää sellainen hyvä mieli että pääsi vähän arkisista ajatuksista pois.
On. Vesku tarvitsee sinunkin rahasi.