Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako lähteä Tuurin kyläkauppaan?

Vierailija
12.02.2023 |

Asun vain tunnin matkan päässä, mutta ei ole tullut käytyä vuosikausiin. Onko käynnin arvoinen nykyään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vesku tarvitsee sinunkin rahasi.

2/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun yhtä kaukana, eikä oo tullu käytyä aikoihin. Tokmanni ja Halpahalli ajaa saman asian 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paljon ylimääräistä rahaa?

Vierailija
4/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin joskus muutama vuosi sitten enkä enää löytänyt yhtään mitään. Nykyään siellä on kamalasti kalliita merkkituotteita mm Iittala, Vallila yms. Ei enää mitään halpaa ja hauskaa, kuten oli joskus 2000-luvun alussa.

Vierailija
5/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "käynnin arvoinen" ?

Vierailija
6/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläkaupan omistaja tarvitsee lisää Ferrareita, siis rahat hänelle.

Vierailija
7/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä paikka

Vierailija
8/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ellet halua lähteä lenkkeilemään kauppaan. Pitkät matkat kävelyä mutta mitään ei oikein tartu mukaan.

Vierailija
9/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Viimeksi ostin vain suklaalevyn. Kallista on kaikki. Joskus ammoisina aikoina sieltä löytyikin jotain ostettavaa.

Vierailija
10/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kaupalla ei ole vrrkkokauppaa, kertoo paljon. Tällöin selviäisi helposti, onko hinnoiltaan kilpailukykyinen.

Vierailija
11/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ylihintainen, älä ainakaan mene halpaan niiden oranssin väristen hintalappujen vuoksi. Kävin siellä sukulaisreissulla, meinasin ostaa talvitakin mutta kas, Zalandolta sai 60 euroa halvemmalla. Ei saanut Vesku riistohinnoilla rahojani.

Muutenkin se layout on huono. Jos etsii jotain tiettyä, vaikka ulkoiluhousuja, pitää kiertää monta osastoa, kun kaikki on lajiteltu merkeittäin. Ja vain isoja kokoja on tarjolla, xs-s-kokoiset älkööt vaivautuko.

Vierailija
12/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotioutlet ja pihamyymälä ilmeisesti rajoitetusti auki talvella. Minusta käynnin arvoinen paikka koska valinnanvaraa paljon.

Käyn pari kertaa vuodessa. Kirppisfanina ajoitan toisen käynnin Miljoona kirppiksen aikaan joko touko- tai elokuulle.

Vierailija
13/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kannattavaa se että tarttuu paljon ostamista mukaan? Itse olen tyytyväinen jos ei turhia tule osteltua mutta käynnistä jää sellainen hyvä mieli että pääsi vähän arkisista ajatuksista pois.

Vierailija
14/14 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laajentunut pilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä