Olen 28-vuotias ja eläkkeellä. Mistä saisin 930€/kk lisätuloja?
Olin pienessä ruokakaupassa 15h/vko mutta se oli liian stressaavaa ja lopetin. Jotain muuta siis. Koulutuksena lukio. Ei keikkatyötä, työpaikan pitää pysyä samana. Eläkkeen päälle saa tienata tuollaisen summan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
OF, iisi homma :)
En halua myydä seksuaalisuuttani.
En viitsi kirjoittaa tähän mitä ajattelen kaltaisestasi *piip* ettei tule banneja.
'ruokakaupassa 15h/vko mutta se oli liian stressaavaa',WTF, eissss....tna! Mene töihin, luuseri!
Minulla olisi tarjota sinulle risujen keräämistä metsästäni (2000 ha) 5 e/h. Saattaa kyllä olla älyllisesti liian vaativaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
'ruokakaupassa 15h/vko mutta se oli liian stressaavaa',WTF, eissss....tna! Mene töihin, luuseri!
Mulla on psykoosisairaus ja puoliso valitti että olin töissä kun sillä on lomaa. Sitten vielä yksi työkaveri kyttäsi. Jouduin psykoosiin ja lopetin työt.
Tuollasiin tuloihin tuskin ihan helposti pääsee sormia napsauttamalla jos ei normityöt nappaa. esim. www.lisatuloja.com sivustolla tuollasia aika arkisia vinkkejä millä nyt pientä lisätuloa varmaan aika näppärästi hankkii, mutta nuokit keinot vaativat aikapaljo panostusta, että vajaasta tonnista tarvitsee haaveilla.
OF, iisi homma :)