Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin hyötyä naisen löytämisessä siitä, että olen hyvä kokkaamaan?

Vierailija
11.02.2023 |

Olen siis tällä hetkellä vielä suhteessa, mutta vaikuttaa siltä, että ei tästä tule mitään, koska nainen tekee elämänvalintoja, jotka jatkuvasti vievät meitä erilleen. Ei oikein edes riidelläkään enää, kommunikaatio on lakannut. Ero on tulossa.

Näin nelikymppisenä miehenä tuntuu, että en tiedä miten pitäisi lähteä deittailemaan. Ilmeisesti jossain deittiappeissa pakko sitten jahdata naisia.

Onko yhtään hyvät myyntipuheet Tinderissä tms appiksissa, jos kerron lähinnä ammattini ( joka ei liity ruoanlaittoon) sekä sen että tykkään kokata ja olen siinä hyvä? Voin toki kertoa jotain koodailu- ja datailujuttujakin, joita myös harrastan, mutta mitään tyypillisiä miesten metsästys-/ kalastus-/ autonrakennus-/ talonrakennuslesoomista en pysty ilmoitukseen laittamaan, kun en niitä harrasta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei auta mitään vaan on pikemminkin este parisuhteelle. Nainen haluaa olla tarpeellinen ja osaava, joten se, että osaat kaiken paremmin, on rasite suhteelle.

Kummasti jokainen nainen on ollut iloisesti yllättynyt, kun olen meistä aina ollut parempi kokki.

Vierailija
22/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaat hoitaa parisuhteessa ja perheessä ruokahuollon kokonaan, sisältäen tiskit.

Boom, ovellasi on naisjono.

Jos toinen laittaa ruuan niin toinen voi tiskata.

Ei, kyllä tiskaaminen ja jälkien siivous kuuluu kokin hommiin. Ennemmin toinen vaikka hoitaa pyykit ja siivouksen ja toinen kaiken ruokahuollon.

Entisenä ravintolatyöntekijänä sanon etten ole koskaan nähnyt kokin tiskaavan. Sitten kun kattaus on hoidettu, heittävät esiliinan nurkkaan ja häipyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei auta mitään vaan on pikemminkin este parisuhteelle. Nainen haluaa olla tarpeellinen ja osaava, joten se, että osaat kaiken paremmin, on rasite suhteelle.

Voi kultaparka, kyllä jää vielä satoja asioita missä nainen voi olla parempi vaikka mies tuon ruuanlaiton osaisikin. 

Vierailija
24/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupaat hoitaa parisuhteessa ja perheessä ruokahuollon kokonaan, sisältäen tiskit.

Ostaa tiskikoneen niin ei kenenkään tarvitse tiskata. 

Tai jättää tiskit tiskaamatta niin ei kenenkään tarvitse tiskata

Vierailija
25/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kokkien puolisot vittuuntuvat juuri siihen että aina on tiskit jätetty levälleen.

Tunnistan tämän "kokki"tyypin. :)

Jälkiruokaa tehdessä pöllytetään kuivakaappi pitkin kämppää, kaikki valmistusvälineet jäävät siihen missä ne kädestä irtosivat ja keittiö on pommin jäljiltä.

Ei hyöty ja vaiva oikein ole enää balanssissa, vaikka olisi mikä herkku tuotteena.

Vierailija
26/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tiskaaminen ja jälkien siivous kuuluu kokin hommiin. Ennemmin toinen vaikka hoitaa pyykit ja siivouksen ja toinen kaiken ruokahuollon.

Minulle sopisi mahtavasti tuollainen sopimus. Inhoan ruuanlaittoa, mutta pidän siivoamisesta ja viikkaamisesta. 

N39

Vierailija
27/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tatuointeja hihat täyteen ja sano olevasi kokki.

Boom, ovellasi on jono.

Vierailija
28/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisenä ravintolatyöntekijänä sanon etten ole koskaan nähnyt kokin tiskaavan. Sitten kun kattaus on hoidettu, heittävät esiliinan nurkkaan ja häipyvät.

Nyt ei puhuttu työoloista, joissa on ihan palkkaa saava tiskaaja. 

Vierailija
29/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti jokainen nainen on ollut iloisesti yllättynyt, kun olen meistä aina ollut parempi kokki.

Itse olen esittänyt iloista, mutta rehellisesti sanottuna on oikeasti ärsyttänyt.

Vierailija
30/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan liity, mutta exäni (mies) oli ihana kun ollessaan työttömänä laittoi meille joka päivä ruuan ja hoiti sen jälkeen tiskit. Kysymättä ja pyytämättä, ihan oma-aloitteisesti. Se tunne kun pääsi uuvuttavan työpäivän jälkeen suoraan valmiiseen pöytään eikä tarvinnut tiskeistäkään huolehtia <3

Hän kyllä tiesi millaista rakkauden kieltä minulle kannatti puhua :D Ja saantikin oli varma ;D

Vierailija
31/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, koska heille ei makseta palkkaa tiskaamisesta. En minäkään työpaikallani mene hoitamaan esim. sähkömiehen hommia, vaan teen vain sen mistä minulle maksetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän