Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin hyötyä naisen löytämisessä siitä, että olen hyvä kokkaamaan?

Vierailija
11.02.2023 |

Olen siis tällä hetkellä vielä suhteessa, mutta vaikuttaa siltä, että ei tästä tule mitään, koska nainen tekee elämänvalintoja, jotka jatkuvasti vievät meitä erilleen. Ei oikein edes riidelläkään enää, kommunikaatio on lakannut. Ero on tulossa.

Näin nelikymppisenä miehenä tuntuu, että en tiedä miten pitäisi lähteä deittailemaan. Ilmeisesti jossain deittiappeissa pakko sitten jahdata naisia.

Onko yhtään hyvät myyntipuheet Tinderissä tms appiksissa, jos kerron lähinnä ammattini ( joka ei liity ruoanlaittoon) sekä sen että tykkään kokata ja olen siinä hyvä? Voin toki kertoa jotain koodailu- ja datailujuttujakin, joita myös harrastan, mutta mitään tyypillisiä miesten metsästys-/ kalastus-/ autonrakennus-/ talonrakennuslesoomista en pysty ilmoitukseen laittamaan, kun en niitä harrasta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaat hoitaa parisuhteessa ja perheessä ruokahuollon kokonaan, sisältäen tiskit.

Boom, ovellasi on naisjono.

Vierailija
2/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaat hoitaa parisuhteessa ja perheessä ruokahuollon kokonaan, sisältäen tiskit.

Ei kai sitä sentään kokonaan kaikkea ruokaa ja tiskejä jaksa tehdä, mutta joku 70% kaikista ruoista ja tiskeistä olisi varmaan ihan mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itselleni ei tee vaikutusta "osaan kokata ja olen hyvä siinä". Ennemminkin haluaisin tietää, kokkaatko oikeasti, päivittäin, ottaen vastuun ruuanlaitosta, ruokalistasuunnittelusta ja kaupassa käynnistä ihan itse, oma-aloitteisesti. Se on mahdollisen tulevan arjen kannalta huomattavasti olennaisempaa tietoa kuin epämääräinen kehuskelu sillä että osaat (mutta et tee jos ei huvita, ja koskaan ei huvita paitsi juhannuksena kännissä mökillä).

Vierailija
4/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen mies väittää olevansa hyvä kokkaamaan. Mielelläni kuulisin jotain persoonallisempaa.

Vierailija
5/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt taas mies eroaisi, ennen kuin alkaa muita katsella. Se olisi melkoinen saavutus jo.

Vierailija
6/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä sentään kokonaan kaikkea ruokaa ja tiskejä jaksa tehdä, mutta joku 70% kaikista ruoista ja tiskeistä olisi varmaan ihan mahdollinen.

Sorry, tuo ei riitä. On niin monen naisen arkea.

Vierailija
7/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, ei kaikki naiset tykkää tai ymmärrä sitä, että mieskin voi osata. Itse kyllä ihan perusruokaa osaa tehdä (äidiltä ja kälyltään kyselin :) ). Jotkut naiset jopa suuttuu siitä, että miehenä osaan tehdä. Ja ennenkaikkea viitsin. Exää koitin neuvoa, niin ei, ei niin millään. Asennevika.

Vierailija
8/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen laittaa ruuan niin toinen voi tiskata.

Vierailija
9/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli hesarissa juttu, kuinka naisia kyrsii tinderissä haukia esittelevät ukot. Luulen että ruoanlaittotaidot vievät voiton. Vaikka mitäpä minä tietäisin. Olisin varmaan incel jos vaimo ei jostain syystä sietäisi.

Vierailija
10/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provolle 0/5, mutta muuten kokkaustaito on miehelle valtava plussa!

Vierailija
11/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kokkien puolisot vittuuntuvat juuri siihen että aina on tiskit jätetty levälleen.

Vierailija
12/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itselleni ei tee vaikutusta "osaan kokata ja olen hyvä siinä". Ennemminkin haluaisin tietää, kokkaatko oikeasti, päivittäin, ottaen vastuun ruuanlaitosta, ruokalistasuunnittelusta ja kaupassa käynnistä ihan itse, oma-aloitteisesti. Se on mahdollisen tulevan arjen kannalta huomattavasti olennaisempaa tietoa kuin epämääräinen kehuskelu sillä että osaat (mutta et tee jos ei huvita, ja koskaan ei huvita paitsi juhannuksena kännissä mökillä).

Pihvinkääntö grillissä ei tosiaan riitä.

Vierailija
13/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tarkottaa vaan että jokainen nainen lihoo sun seurassa.

Vierailija
14/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi hyötyä siitä mitenkään, koska minä olen sinua parempi kokkaamaan ja saan sinua kauniimmat naiset

Vierailija
15/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tiskaaminen ja jälkien siivous kuuluu kokin hommiin. Ennemmin toinen vaikka hoitaa pyykit ja siivouksen ja toinen kaiken ruokahuollon.

Vierailija
16/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusta blogi/insta-tili missä kokkaat ja flirttaat ;)

Vierailija
17/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaa tiskikoneen niin ei kenenkään tarvitse tiskata. 

Vierailija
18/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokailet vain reilusti ylipainoisia herkkusuita ja alleviivaat kokkiasioita riittävällä väkevyydellä. Deiteillä sitten mahdollisimman rasvaista ja kaloripitoista evästä luukun täydeltä.

Vierailija
19/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei auta mitään vaan on pikemminkin este parisuhteelle. Nainen haluaa olla tarpeellinen ja osaava, joten se, että osaat kaiken paremmin, on rasite suhteelle.

Vierailija
20/31 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei auta mitään vaan on pikemminkin este parisuhteelle. Nainen haluaa olla tarpeellinen ja osaava, joten se, että osaat kaiken paremmin, on rasite suhteelle.

Sinulleko ruuanlaitto=kaikki :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä