Lähdetkö tänään baariin?
En mene. Katson illalla telkasta ohjelmia ja saunon .
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
En, koska on alkuviikosta hammaslääkäri.
Miten pitkä matka sinne hammaslääkäriin on???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee korona niin joutuu perumaan hammaslääkäriajan ja odottaa taas kuukausia.
En. On rahalle parempaakin käyttöä ja enkä maksa taksi matkasta muutamaa kymppiä parin paukun takia...
En koska makaan sohvalla ja minulla on korkea kuume ja ei ole kotona särkylääkettä. Laskeekohan kuume itsestään? Olen kylmissäni mutta samaan aikaan koko keho on ihan tuli kuuma. :(
En koska ei ole ketään kenen kanssa mennä ja yksin en taas viitsi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
En koska makaan sohvalla ja minulla on korkea kuume ja ei ole kotona särkylääkettä. Laskeekohan kuume itsestään? Olen kylmissäni mutta samaan aikaan koko keho on ihan tuli kuuma. :(
Kuume ei laske ilman lääkettä. Voi nousta vaarallisen korkealle. Nyt jollekin soittamaan että tuo lääkettä.
En koska ei huvita. Mies todennäköisesti menee ja hyvä niin. Saanpahan rauhassa katsella telkkarista mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
VÄHENNÄ VAATTEITA! IKKUNA AUKI! JUO PALJON NESTETTÄ. PÄRJÖILE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuume ei laske ilman lääkettä. Voi nousta vaarallisen korkealle. Nyt jollekin soittamaan että tuo lääkettä.
Täyttä paskaa. Kyllä laskee, odotapa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa. Kyllä laskee, odotapa vaan.
Ei laske koska kuume on kehon puolustusjärjestelmä pöpöä vastaan. Kun on kuumetta otetaan lääkettä että kuume laskee ja tulehdus helpottaa siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee korona niin joutuu perumaan hammaslääkäriajan ja odottaa taas kuukausia.
Mikä helvetin korona?
En koska yh ei palstamammojen mukaan saa mennä baariin.
En lähde.
Mielummin dokaan bisseä himassa.
Paikallinen pubi jo odottaa.Treffit kaverin kanssa klo 19.Toivon et siellä on yks kiva tyttö mihin olen vähän ihastunut.
Baarissa ollaan.Näyttää hiljaiselta.No,kellohan on vasta seitsemän.
Kyllä sr kohta iloksi muuttuu 🤗
En käytä alkoholia. Nyt juomatta 2v 6kk. Ei tee baariin mieli. Rahalle muutakin käyttöä.
Lähen. Käsileikkaus ensiviikolla ja pitkä kotijumi edessä