Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille hiusten "laittaminen" täysin vierasta?

Vierailija
11.02.2023 |

Laitoin niitä joskus 15-vuotiaana, mutta katson pitkään, jos joku vaikka salilla tai saunaillan jälkeen ottaa käherrysraudan esiin.

Pesen ja pidän.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan laittamiseksi? Aika usein vedän keoksi hainleuoilla, väliin taas letitän ja joskus vedän ponnarille. Pitkälle tulee mentyä pese ja pidä linjalla.

Vierailija
22/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä ne jotka ei tee kampauksia tai käy kosmetologilla. Kai sitä nyt vähän pitäisi itsestään pitää huolta.

Mul on yks tuttu, joka ei tee oikein mitään kauneuden hyväksi. Olen yrittänyt vähän psykoloida esim. napsasin hiukset vähän vihjailuna, että vaihtelu virkistää. Huoliteltuja kulmakarvoja vilauttelin vihjaavasti.

Hyvä olo ja hyvä mieli kaiken a ja o.

Onhan sitä kaikenlaisia rohdoksia, joita voi käyttää hyödyksi. En minä niitä väkisin suinkaan tyrkytä kellekään, mutta mielelläni autan kyllä.

Sun hajuvesi lemahtaa tänne, asti, ja maalipurkissa uitettu pääsi. 😂

Anteeksi, olet varmaan ihan kiva, mutta näen sut selvästi kopistelemassa kengilläsi käsilaukku käsipuolessa, kuohkea blondi pehko päässä.. Kulmakarvat kynällä vedetty otsalle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis olemaan, jos päässä olis jotain tököttejä ja tukka ois muotoiltu kovaksi korpuksi johonkin potta-asentoon.

Muutenkin on kutiseva päänahka usein.

Vierailija
24/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä miten pitkiä ja paksuja hiuksia edes voi "laittaa".

Jos teen esim. kiharoita, siinä menee tuhottoman kauan, ja kiharat latistuvat heti. Sama juttu, jos kohotan hiuksien tyviä saadakseni ilmavuutta. En halua, että hiukset ovat lakasta tönköt tai muotoilutuotteista töhnäiset - on mahdoton yhtälö taikoa kestävää kampausta ilman limaisia tai koppuraisia hiuksia..

Ainoat hyväksi havaitut kampaukset ovat itselleni siis tiukka korkea ponnari ja letti (ponnarista tai suoraan tehtynä).

Vierailija
25/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan osannut. Pitkkään pidin tosi lyhyttä sen takia. Nyt taas puolipitkät. Teen aamulla ponnarin tai pidän auki. En vaan osaa laittaa ja toisaalta ei ole kiinnostusta käyttää tuohon aikaa. Fööniä en omista. Lyhyempien hiusten kanssa olen joskus käyttänyt hiusvahaa tai -geeliä. Mutta jos yritän jonkun muotoiluaineen kanssa laitella niin ennen pitkää vaan näyttävät likaisilta ja menevät pitkin päätä eli eivät pysy kuohkeina. Välillä mietin auttaisiko käydä kampaajalla ja kysyä vinkkejä mutta en ole edistänyt asiaa kun luulen että ehdotus olisi sen verran monimutkainen etten saisi aikaiseksi aamulla ennen töihinlähtöä.

Vierailija
26/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan, en edes teininä ja nuorena aikuisena, tykännyt laittaa hiuksia. On aina tuntunut tosi vaikealta laittaa hiuksia jollekin kampaukselle tai jotain. En koskaan saa niitä näyttämään hyvältä. Minulla tosin onkin jäykkä ja kova hiuslaatu, sitä ei saa nätiksi oikein millään. 

Kynsiä sen sijaan tykkäsin varsinkin nuorena laittaa. Lakkasin ja liimasin kynsitarroja. Kynnet minulla on aina olleet vahvat ja nopeasti kasvavat, joten niitä oli helppo laittaa.

Vierailija
27/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen köyhästä perheestä. Parturissa käynti ja vaatteiden ostaminen on täysin vierasta. En käytä rahaa näihin yhtään.

Vierailija
28/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut luonnonkiharat hiukset joille ei kannata mitään tehdä kun kihartuvat mihin haluavat, ne on nätit muutenkin, ja siksi nyt onkin ultra lyhyet pese ja pidä, paksut hiukset on hyvän näköiset tosi lyhyinä.

Vierailija
29/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa näkee todella paljon näitä pesen ja menen-päitä, eikä näky ole yleensä mitenkään kaunis. Siihen vielä kiiltävä saunanpuhdas naama niin johan on

Vierailija
30/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarpeeksi motivoitunut laittamaan hiuksiani, siksi mulla on pitkät hiukset. Lyhyitä pitäisi laittaa paljon enemmän, jotteivät näyttäisi kauheilta. Värjään ja leikkaankin tukkaani kotona itse, menen ali siitä, missä rima on matalin.

Vierailija
31/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näkee todella paljon näitä pesen ja menen-päitä, eikä näky ole yleensä mitenkään kaunis. Siihen vielä kiiltävä saunanpuhdas naama niin johan on

Liian kallista. Suomalaiset ei opi kuluttamaan köyhyydessä kampaamon palveluihin ja kampaamot menevät konkkaan. Ammattitaito kaikkoaa koko maasta. Työnantajien piheyden tai köyhyyden syystä. Näin on käynyt kahviloille ja ravintoloille. Työbtekijöillä ei ole ylimääräistä rahaa.

Vierailija
32/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tosiaan tämä tyyli, en laita hiuksia, enkä meikkaakaan. En tunne siihen mitään tarvetta, joten miksi ihmeessä vaivautuisin?

Vierailija
33/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan osannut. Pitkkään pidin tosi lyhyttä sen takia. Nyt taas puolipitkät. Teen aamulla ponnarin tai pidän auki. En vaan osaa laittaa ja toisaalta ei ole kiinnostusta käyttää tuohon aikaa. Fööniä en omista. Lyhyempien hiusten kanssa olen joskus käyttänyt hiusvahaa tai -geeliä. Mutta jos yritän jonkun muotoiluaineen kanssa laitella niin ennen pitkää vaan näyttävät likaisilta ja menevät pitkin päätä eli eivät pysy kuohkeina. Välillä mietin auttaisiko käydä kampaajalla ja kysyä vinkkejä mutta en ole edistänyt asiaa kun luulen että ehdotus olisi sen verran monimutkainen etten saisi aikaiseksi aamulla ennen töihinlähtöä.

Kampaamot on kalliita. Ei viitsi vuoden säästöjä laittaa yhteen kertaan. Vaikutus näkyy max 2 kk

Vierailija
34/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kallista. Suomalaiset ei opi kuluttamaan köyhyydessä kampaamon palveluihin ja kampaamot menevät konkkaan. Ammattitaito kaikkoaa koko maasta. Työnantajien piheyden tai köyhyyden syystä. Näin on käynyt kahviloille ja ravintoloille. Työbtekijöillä ei ole ylimääräistä rahaa.

Meillä on parhaimmillaan 3 sukupolvea jotka ei osaa käyttää ja ei ole käynyt koskaan kampaajalla.

Vierailija
35/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan laittamiseksi? Aika usein vedän keoksi hainleuoilla, väliin taas letitän ja joskus vedän ponnarille. Pitkälle tulee mentyä pese ja pidä linjalla.

Kun on kampaus joka ei ole pikaponnari. Letit lasketaan kampaukseksi. Huomaa että nykynuoriso on vieraantunut tästäkin asiasta.

Vierailija
36/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani leikkaa hiukseni niin, että ei tarvitse kuin haroa sormilla oikeaan muotoon. Jos on oikein kiire, föönaan hiukset pää alaspäin kuivaksi. Täydellistä. Hyvä leikkaus ja oikeat muotoilutuotteet.

Vierailija
37/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesu ja harjaus riittää. Kampauksena joko ponnari tai nuttura pään päällä.

Eli hiukset kiinni kun esim. uunia pesee? Kampaus on hieman eri asia.

Vierailija
38/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laittanut hiuksia. Enkä ikinä värjännyt, edes nuorena. Nyt ikää pian 50 ja alkaa tulla harmaita, ehkä ekan kerran eläissäni harkitsen värjäystä.

Vierailija
39/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on 70 luvulta jäänyt sellainen "luolamies look" Hiukset annetaan rehottaa koska on liian vaivalloista laittaa ne kauniisti.

Ja kaupungilla näkee että liikennemerkit on teipattu jesarilla puuhun kiinni. Pabkkien ulkoasu on kaheksankymmentä luvulta. Osalla porukasta on monia autoja pihassa ja varaa käydä kampaajalla. Kampaajan pitäisi x3 maksut hyvätuloisilta. 1000e kerta.

Vierailija
40/74 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, kampauksenteon jaloataitoa en ole ikinä oppinut. Olisin halunnut oppia tekemään edes sen rennon nutturan minkä kuuluukin olla sotkuinen, mutta hiukdia ei ole riittävästi. Eikä mulla riittäisi materiaalia mihinkään muuhunkaan kampaukseen ole. Enkä halua nåitä hiuksia kiusata suoristimella tai kihartimella kuin todella harvoin joten usein en tee hiuksilleni muuta kuin pesen ja kampaan ne. Se että pistän hiukset ponnarille on ihan tarpeeksu kampausta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi