Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille hiusten "laittaminen" täysin vierasta?

Vierailija
11.02.2023 |

Laitoin niitä joskus 15-vuotiaana, mutta katson pitkään, jos joku vaikka salilla tai saunaillan jälkeen ottaa käherrysraudan esiin.

Pesen ja pidän.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Föönaaminen ei sovi hiuksilleni, jotka räjähtävät takkuiseksi pehkoksi. En tiennyt ennen curly girliä mitään hiuslaatuni hoidosta, mutta vaiatonvaraisesti olen toiminut oikein. Metodia en voinut ottaa käyttön päänahan ärtymisen vuoksi.

En halua lämpökäsitellä hiuksia enkä halua niiden olevan sileät enkä korkkiruuvikiharoilla. Saa olla pörröinen laineikas leijonanharja. En kuitenkaan halua näyttää 80-luvun hevarilta enkä siis föönaa. Hiukset kiinni nutturalle tai ponnarille kun ne pitää saada pois tieltä tai kun voi tulla hiki.

Muiden hiuksia tai hiustenlaittoa en tarkkaile.

Just tämä. Tavallisesti kotiföönaten tuloksena on sellainen hevariletti. Suoraksi föönaaminen pitäisi tehdä tosi väkivaltaisesti kiskomalla ja fööniä pitämällä suoraan hiuksissa kiinni, niinkuin kampaajat tekevät hiuksiani föönatessaan, enkä sellaista todellakaan halua tehdä hiuksilleni. Curly girl metodi olisi itselleni, mutten voi niitä tuotteita käyttää päänahan herkkyyden takia, joten elän luonnollisesti pörröpäisenä.

Vierailija
62/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhunut halveksimisesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsot pitkään ja ilmeisesti halveksut kun joku toinen laittaa hiuksia?

Kateus?

No on se nyt omituista että kantaa pienoiskampaamoa mukanaan uimahalliin kun sen pehkon voi vaan kuivata ja kähärtää sitten tunteella kampauksia kotonaan. Meinaan että pelkästään se tarvittava tuotearsenaali on joillain käsittämätön.

Käsittämätöntä on miten et itse huomaa, kuinka surullisen kuvan itsestäsi annat joka kerta kun kommentoit.

Ethän sinä tiedä tuon ihmisen elämästä yhtään mitään. Anna olla ja keskity parantamaan omaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan laittamiseksi? Aika usein vedän keoksi hainleuoilla, väliin taas letitän ja joskus vedän ponnarille. Pitkälle tulee mentyä pese ja pidä linjalla.

Kun on kampaus joka ei ole pikaponnari. Letit lasketaan kampaukseksi. Huomaa että nykynuoriso on vieraantunut tästäkin asiasta.

Meinaatko et nää on nykynuoria, jotka täällä kommentoi ja toisiaan kyttää? Kuulostaa kyllä vähän eri sukupolvelta... Toivottavasi nuoriso on fiksumpaa.

Vierailija
64/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Föönaaminen ei sovi hiuksilleni, jotka räjähtävät takkuiseksi pehkoksi. En tiennyt ennen curly girliä mitään hiuslaatuni hoidosta, mutta vaiatonvaraisesti olen toiminut oikein. Metodia en voinut ottaa käyttön päänahan ärtymisen vuoksi.

En halua lämpökäsitellä hiuksia enkä halua niiden olevan sileät enkä korkkiruuvikiharoilla. Saa olla pörröinen laineikas leijonanharja. En kuitenkaan halua näyttää 80-luvun hevarilta enkä siis föönaa. Hiukset kiinni nutturalle tai ponnarille kun ne pitää saada pois tieltä tai kun voi tulla hiki.

Muiden hiuksia tai hiustenlaittoa en tarkkaile.

Just tämä. Tavallisesti kotiföönaten tuloksena on sellainen hevariletti. Suoraksi föönaaminen pitäisi tehdä tosi väkivaltaisesti kiskomalla ja fööniä pitämällä suoraan hiuksissa kiinni, niinkuin kampaajat tekevät hiuksiani föönatessaan, enkä sellaista todellakaan halua tehdä hiuksilleni. Curly girl metodi olisi itselleni, mutten voi niitä tuotteita käyttää päänahan herkkyyden takia, joten elän luonnollisesti pörröpäisenä.

Voi kumpa voitaisiin vaihtaa hiuksia. Ottaisin sun pörröpään ja antaisin tän mun liuhun vaihdossa. Tarvii julmettu määrä ainetta että saa nämä lasimaiset hiukset nätisti. Eli pois päätä myöden. Sama se oli lyhythiuksisena. Sillä erolla että pitkän voi aina laittaa ponnarille tai nutturalle jos kiire. Mutta lyhyttukkaisena tarvittiin eri määrä aineita sekä kiharrin tns että kehtasi lähteä duuniin esimerkiksi. Aspa työ niin on muistutettava ihmistä eikä kummitusta.

Vierailija
65/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten laitan hiukset. Ei pysy mitenkään. Ei pysy myöskään kampaajan laittamana. Liukkaat, hennot, suorat, oikukkaat, jäykät. Tupeeraus pysyy muutaman minuutin. Lakkakypärää en halua. 

Antaa roikkua vain mukana. Pitkät hiukset on.

Vierailija
66/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näkee todella paljon näitä pesen ja menen-päitä, eikä näky ole yleensä mitenkään kaunis. Siihen vielä kiiltävä saunanpuhdas naama niin johan on

Enemmän näkee "pesen kerran viikossa ja menen"-päitä. Päivittäin näkee ällöttävän rasvaisia hiuksia ihan normaalin oloisilla ihmisillä. Usein vielä sanovat, kuinka hiukset ei rasvoitu ollenkaan ja pesu on niille pahasta.

Vierailija
67/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten laitan hiukset. Ei pysy mitenkään. Ei pysy myöskään kampaajan laittamana. Liukkaat, hennot, suorat, oikukkaat, jäykät. Tupeeraus pysyy muutaman minuutin. Lakkakypärää en halua. 

Vääränlainen shampoo ja hoitoaine ja föönauksen puute.

Vierailija
68/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että itse laitan hiukset aina kun lähden jonnekin muualle kuin urheilemaan ja hiukseni eivät ole tästä kärsineet. Ikää 46v ja hiuksia on kyllä vaikka muille jakaisi.

Vierailija
69/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran salilla oli nainen, jolla oli mukana useita lämpömuotoilijoita ja hän esitteli niitä jollekin. Ajattelin, ettei voi olla noin tyhjää ihmistä. Ap

Minä taas luulen, ap, että todellisuudessa sinua harmittaa osaamattomuutesi. Et muuten noin ilkeä olisi ventovieraille ihmisille.

Vierailija
70/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyypilliset ohuet ja lättänät hiukset. Ne saa kuitenkin hyvin leikkaamalla sopivasti kohotettua. Muutamaan kampaajaan, jotka osaavat sellaisen polkan leikata, olen törmännyt sattumalta. Kun ovat muuttaneet pois, olen etsinyt uutta. Mutta eipä löydy. Nämä hyvät leikkasivatkin sitten muuten kerroksittain melkein kolme varttia. Kampaus pysyi mallissaan aina kolmekin kuukautta. Aina ilman aineita.

Hiljattain etsin parempimaineista 'salonkia' sillä asenteella, että maksoi mitä maksoi, haluan taas sellaisen hyvin leikatun polkan. Kampaaja oli järkyttynyt, kun sanoin, että vain pesen ja pidän, ja että tiedän, että sellaisen leikkaaminen kestää. Hinta sivuseikka. Hänpä sitten saksi minulle vartissa joojooasenteella jonkun pottakampauksen. Selvästi vakuuttuneena siitä, että mitä suotta, kun ei edes föönaus kelpaa. Tästä kokemuksesta viisastuneena ja köyhtyneenä joudun taas jatkamaan etsimistä. Olen tosin kuullut, että polkka ja bobi on vaikeampia leikata...

Vierailija
71/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet, liukkaat ja ohenevat hiukset, ei näitä paljoa voi laittaa, kun mitkään nutturat ja pinnit ei pysy kiinni ja hiusmassaa on niin vähän että kaikki viritelmät näyttää surulliselta. Ponnarille vedän, tosin sekin vaatii noin 10 minuuttia hiusten asettelua ettei päänahka paista läpi.

Vierailija
72/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet, liukkaat ja ohenevat hiukset, ei näitä paljoa voi laittaa, kun mitkään nutturat ja pinnit ei pysy kiinni ja hiusmassaa on niin vähän että kaikki viritelmät näyttää surulliselta. Ponnarille vedän, tosin sekin vaatii noin 10 minuuttia hiusten asettelua ettei päänahka paista läpi.

Eikö tuokin ole "laittamista"? Sama vika minun hiuksissani, eli ohuet ja nyt yhä enemmän ohenevat liukkaat hiukset, jotka roikkuvat silmillä eivätkä pysy mitenkään kiinni. Siili-leikkaus ei kiinnosta, joten näiden kanssa nyt sitten taistelen.

Vierailija
73/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran salilla oli nainen, jolla oli mukana useita lämpömuotoilijoita ja hän esitteli niitä jollekin. Ajattelin, ettei voi olla noin tyhjää ihmistä. Ap

Ja pakkasit syvälliset lenkkarisi laukkuusi.

Vierailija
74/74 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Se on se lakkakypärä jos ei halua muistuttaa masentunutta cockerspanielia. Toki ponnari ja nuttura. Mutta lakkaa kuluu voin kertoa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi