Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun todella outo uni toissayönä mikä on jäänyt mieleen.

Vierailija
11.02.2023 |

Tämä tapahtui jossain muualla missä olin (siis unessa), mulla oli siis toinen elämä. Oli yö, pimeetä. Taivas alkoi repeillä ikäänkuin joku olisi tullut jostain muualta meidän maailmaan, se repeämä alkoi sellaisesta pienestä pyöreästä reiästä mikä levisi ja sen ympärillä oli iso myrsky, tämä ilmiö oli todella värikäs, enimmäkseen sellainen punainen/violetti. Ihmiset panikoituivat ja alkoivat juoksemaan ympäriinsä.. Sitten ihmiset alkoivat muuttumaan todella hulluiksi, siis alkoivat jahdata toisiaan. Tästä alkoi selviytymispeli missä ihmiset alkoivat jakaantumaan pieniin kuppikuntiin metsissä. Tämä oli todella selkeä uni mikä pelästytti ja jäi mieleen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jäi mieleen viimeöinen uni, jossa kiipeilin ja kuljin jotain hankalakulkuista korkealla olevaa maastoa pitkin, josta oli selvä putoamisvaarakin ja jonkinmoisella kiireelläkin kun oli semmoinen stressi ja jännitys päällä, voimien koettelemustakin siinä hankalakulkuisessa maastossa, otteen lipeäminen ei ollut vaihtoehtoa tai olisi pudonnut korkealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi