Mitä elokuvia teillä katsottiin koulussa yläasteella?
Meillä katsottiin 90- luvulla elokuva Karhu. Luontoelokuva. Eri puolella Suomea asuvien serkkujeni koulussa katsottiin se myös.
Kommentit (41)
Haloo? Onko täällä enää kukaan selvin päin ja kykenevä ajattelemaan muuta kuin viinaa?
Peter Won baghin jaaritukisia.
En voinut silloin tietää, että kättelisin häntä Sodankylässä. Luin kaikki kirjat, katsoin kaikki dokkarit.
Meille tasa - arvo oli yhtä puuroa. Suljimme silmämme/korvamme tietoisesti Svullilta ja Tullilta ja saimme peruskoulun.
Minä autoin pissaMiirua ekalla, minua autettiin auttamalla. En kiusannut, en tullut kiusatuksi.
Yritin yhtä hurjaa pitkätukkaista poikaa vastustaa. Kävimme kotonaan - ylilihava yh -äiti on sairas sohvalla - huone oli likainen ja asunto haisi pahalta.
Ymmärsin paremmin, miksi hän haukkui läskiä.
Ylä - asteella kaikki muuttui - toukokuussa leikittiin kirppistä, lokakuussa käytettiin päihteitä ja harrastettiin seksiä - itse en ollut ollenkaan mukana 1. kerralla näin miehenä. 2 seuraavaa suhdetta kaatui tyttöjen vaatimukseen seksistä - en siis ollut valmis.
En muista elokuvia, mutta sarjoista katsottiin Hovimäkeä. Vuosi oli ehkä 2013 tai 2014
Yläasteelta en nyt muista yhtään elokuvaa, mutta ala-asteella käytiin ihan elokuvateatterissa katsomassa tuo Karhu sekä H.C. Andersenin satuun perustuva suomalaiselokuva Lumikuningatar jossa nimiroolia esitti Satu Silvo.
Lisäksi opettaja näytti meille lastenelokuvan Kalpeat naamat, joka kertoi koulukiusaamisesta.
Lukiossa katsoimme englannin tunnilla Kuolleiden runoilijoiden seuran.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kristuksen viimeinen kiusaus ja Rukajärventie ainakin.
Me katsottiin Riku Rikas.
Se oli hirveän hauska elokuva sen ikäisille.
Muistan historiantunnilta elokuvan Sunshine. Kertoi juutalaisesta suvusta. Tykkäsin siitä mutta nykyaikana ei varmasti tulisi kuuloonkaan että sitä näytettäisiin teineille.
1970-luvun lopulla katsottiin ala-asteella elokuva, jossa mies nousi kiskoilla kulkevan laitteen kyytiin ja matkasi sillä Pohjois-Amerikan ympäri. Lopulta hän jäi kyydistä pois, ja merestä tuli toinen mies, joka nousi saman härvelin kyytiin. Samoin kuin tuo toinenkin mies oli tehnyt ennen matkaansa.
Mikä lie mahtoi olla elokuvan nimi?
Ei katsottu elokuvia. Kävin koulun ajalla ennen internetiä.
Tala! Det är så mörkt 90-luvun puolivälissä.
Kissan kuolema. Hilpeä elokuva kasiluokkalaisille.....
Uskokaa tai älkää: Syvä Joki. Katsottiin joskus opon tunnilla, muistaakseni 8. luokalla. En silloin sitä sen kummemmin ihmetellyt vaikka elämys olikin raju, mutta jälkikäteen olen miettinyt että mitähän helvettiä mahtoi opettajan päässä liikkua.
Sekaisin Marista ja Tiedän mitä teit viime kesänä.
Meillä katsottiin opetustauluja, piirtoheitinkalvoja tai diakuvia.