Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käymme aina perjantaisin taksilla kaupassa

Vierailija
10.02.2023 |

Olemme autottomia ja ajokortittomia keski-ikäisiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kävelette sinne?

Vierailija
2/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kävelette sinne?

Ei, tyyppihän kertoi, että käyvät taksilla. 

Ihan validi vaihtoehto, jos ei kotiinkuljetusta ole, ja muuta kulkua ei autolla ole. Paljon halvempi vaihtoehto kuin maksaa auton kalliit kulut vähäisestä matkustamisesta

Vierailija
4/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisikin varaa käydä taksilla.

Talvella on pakko luottaa jonkun apuun, kesällä onneksi olen päässyt pyörällä.

Kovasti kyllä tässä nytkin tsemppailen itseäni 14 km kävelyyn liukkailla teillä lopputalvena...

Vierailija
5/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupassanne ole kotiinkuljetusmahdollisuutta, vai haluatteko itse valita paikanpäällä kaupassa mitä milloinkin ostatte?

Vierailija
6/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taksikokemusteni perusteella ulskaltaisi😬

Vierailija
7/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kävelette sinne?

Ihan validi vaihtoehto, jos ei kotiinkuljetusta ole, ja muuta kulkua ei autolla ole. Paljon halvempi vaihtoehto kuin maksaa auton kalliit kulut vähäisestä matkustamisesta

Minun keskimääräiset autoilukuluni kuukaudessa ovat noin 150 euroa (polttoaine sekä liikennevakuutus+osakasko). Kilometrejä tulee noin 1000. Jo lyhytkin edestakainen taksimatka voi maksaa nykyään 50 euroa, eli 200 euroa kuukaudessa jos kerran viikossa sillä liikkuu. Henkilökohtaisesti en siis missään tapauksessa väittäisi, että taksi on halpa.

Vierailija
8/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti kyllä tässä nytkin tsemppailen itseäni 14 km kävelyyn liukkailla teillä lopputalvena...

Taksilla 14km maksaa vähintään 50 euroa arkisin. Pyhänä ja kello 18 jälkeen vielä enemmän.

Vierailija
9/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein taksilla kaupassa.

Mitä ihmeellistä siinä on???

Vierailija
10/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran lentokoneella viinakaupassa. Ajat sitten oli Alkon lakko. Käväisin Tallinnassa kun oli pisteitä menossa vanhaksi. Samalla koneella meno-paluu.

Vierailija
11/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kävelette sinne?

Minun keskimääräiset autoilukuluni kuukaudessa ovat noin 150 euroa (polttoaine sekä liikennevakuutus+osakasko). Kilometrejä tulee noin 1000. Jo lyhytkin edestakainen taksimatka voi maksaa nykyään 50 euroa, eli 200 euroa kuukaudessa jos kerran viikossa sillä liikkuu. Henkilökohtaisesti en siis missään tapauksessa väittäisi, että taksi on halpa.

No ei maksa lyhyt matka viittäkymppiä.

Me käydään 2x viikossa kaupassa, joskus mennään bussilla, mutta aina tullaan taksilla takaisin.

Kellonajasta riippuen n. kolmen kilometrin matka 13-17e.

On helpottavaa ettei tarvitse käydä siellä joka päivä. Kävellen joutuisimme käydä joka päivä koska ei kävellen saa kannettua kotiin isompia määriä.

Vierailija
12/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Någon svenskhatande CP har gjort sitt. Färdig snackat.

Vierailija
13/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelen kauppaan, alle 2 km. Tuon viikon sapuskat kerralla. Käytän taksia. Ennen kävin kaksi kertaa viikossa ja kävelin kuormien kanssa takaisin. Nyt ei polvi enää kestää niin raskaiden kuormien kantamista.

Vierailija
14/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taksilla 14km maksaa vähintään 50 euroa arkisin. Pyhänä ja kello 18 jälkeen vielä enemmän.

7km kauppaan ja 7km takaisin? Ei todennäköisesti maksa yli 50€, mutta aika lähelle 50€. 14km kauppaan ja 14km takaisin maksaa toki reilusti yli 50€.

Vierailija
15/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Juuri tänä aamuna kuljin taksilla (Lähitaksi) 13 kilometrin matkan. Maksoi 31 euroa.

Vierailija
16/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kävelette sinne?

Ja olet saanut sen auton ilmaiseksi? Eikä sitä tarvitse koskaan huoltaa tai korjata?

Vierailija
17/17 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Putiikissa" 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän