Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tekee mieli mennä lukemaan puolison viestejä...

Vierailija
10.02.2023 |

... kannattaa muistaa, että se todellakin on rikos ja voi tulla kalliiksi.

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009373976.html

"Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi naisen sakkorangaistukseen viestintäsalaisuuden loukkauksesta ja kunnianloukkauksesta perjantaina. Tämän lisäksi nainen joutuu maksamaan miehelle oikeudenkäyntikuluja 5000 euroa ja maksamaan tälle kärsimyskorvauksia 2300 euroa."

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä suhteesa ole mitää salaisuuksia. Tietenkin jos toinen epäilee jotain, niin silloin voin näyttää puhelimen rakkaalle ja sanoa että tutki tuo laite jos siltä tuntuu.

Eikai kukaan jaksa olla suhteessa jossa ei olla avoimia asioista . Oli se sitten viestit tai ystävyysuhteet

Tietäväthän ystäväsi ja tuttavasi, että heidän lähettämänsä kuvat ja viestit voivat päätyä puolisosi silmiin?

Millaisia kuvia nämä "ystävät ja tuttavat" oikein lähettävät, ettei muka puoliso saa niitä nähdä?

Mulla ainakin on ihan kaikki ystävien lähettämät kuvat, meemeistä lähtien, mitä mies ei saa nähdä. Mä en todellakaan ala näyttämään mun viestejä mun miehelle, vaikka kuinka epäilisi. Olemme tästä keskustelleet heti kun aloimme seurustelemaan ja sanoin hänelle silloin, että jos alan epäilemään vilunkipeliä kännykällä niin keskustelen ja jos en saa rauhaa asialta niin keskustelen terapiassa ja jos en sittenkään niin pakkaan kamani ja lähden. Luottamus suhteeseen on mennyt ja minä en siihen tarvitse mitään varmistuksia. Osaan tehdä itseäni koskevia päätöksiä ilman suurempia varmisteluita ja jos on niin huono olla suhteessa, että pitää epäillä toisen pettämistä kännykän kautta niin en mä ala aikaani tuhlaamaan ja tai edes hakemaan varmistusta. Peli on pelattu jo siinä vaiheessa kun alkaa epäilemään.

Mulla ei ole mitään tarvetta tai oikeutta mennä rikkomaan ulkopuolisen ihmisten välistä suhdetta ja heidän salaisuuksia. Vaikka mies ei olisikaan mitään ihmeellistä viestitellyt muiden kanssa niin en vain pystyisi antamaan itselleni anteeksi, että olen parisuhteemme ulkopuolisen ihmisen viestejä lukenut. En vain pysty. Meillä on avoimmuutta nimenomaa se, että ei tarvitse salailla ja pystyy luottamaan siihen, että tulkoon mitä niin toinen ei tee rikosta. En antaisi lukea omaa kännykkääni, koska siellä on paljon asioita, jotka eivät ole minulta lähtöisin ja ne saavat sellaiseksi jäädä. Mun puolisolle ei esimerkiksi kuulu se, että kuinka sairas isäni on ja isäni tuntemukset sillä hetkellä. Ne ovat minun ja isäni välisiä keskusteluita ja isäni on kertonut ne minulle luottamuksella. Ei miehelleni.

Vierailija
42/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on niin töhö, että se ei mitään tajua. Ei ymmärrä edes poistaa läppäriltä sivuhistoriaa, joten suorastaan kerjää verta nenästään. Joten ei pelkoa tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä suhteesa ole mitää salaisuuksia. Tietenkin jos toinen epäilee jotain, niin silloin voin näyttää puhelimen rakkaalle ja sanoa että tutki tuo laite jos siltä tuntuu.

Eikai kukaan jaksa olla suhteessa jossa ei olla avoimia asioista . Oli se sitten viestit tai ystävyysuhteet

Tietäväthän ystäväsi ja tuttavasi, että heidän lähettämänsä kuvat ja viestit voivat päätyä puolisosi silmiin?

Millaisia kuvia nämä "ystävät ja tuttavat" oikein lähettävät, ettei muka puoliso saa niitä nähdä?

Mulla ainakin on ihan kaikki ystävien lähettämät kuvat, meemeistä lähtien, mitä mies ei saa nähdä. Mä en todellakaan ala näyttämään mun viestejä mun miehelle, vaikka kuinka epäilisi. Olemme tästä keskustelleet heti kun aloimme seurustelemaan ja sanoin hänelle silloin, että jos alan epäilemään vilunkipeliä kännykällä niin keskustelen ja jos en saa rauhaa asialta niin keskustelen terapiassa ja jos en sittenkään niin pakkaan kamani ja lähden. Luottamus suhteeseen on mennyt ja minä en siihen tarvitse mitään varmistuksia. Osaan tehdä itseäni koskevia päätöksiä ilman suurempia varmisteluita ja jos on niin huono olla suhteessa, että pitää epäillä toisen pettämistä kännykän kautta niin en mä ala aikaani tuhlaamaan ja tai edes hakemaan varmistusta. Peli on pelattu jo siinä vaiheessa kun alkaa epäilemään.

Mulla ei ole mitään tarvetta tai oikeutta mennä rikkomaan ulkopuolisen ihmisten välistä suhdetta ja heidän salaisuuksia. Vaikka mies ei olisikaan mitään ihmeellistä viestitellyt muiden kanssa niin en vain pystyisi antamaan itselleni anteeksi, että olen parisuhteemme ulkopuolisen ihmisen viestejä lukenut. En vain pysty. Meillä on avoimmuutta nimenomaa se, että ei tarvitse salailla ja pystyy luottamaan siihen, että tulkoon mitä niin toinen ei tee rikosta. En antaisi lukea omaa kännykkääni, koska siellä on paljon asioita, jotka eivät ole minulta lähtöisin ja ne saavat sellaiseksi jäädä. Mun puolisolle ei esimerkiksi kuulu se, että kuinka sairas isäni on ja isäni tuntemukset sillä hetkellä. Ne ovat minun ja isäni välisiä keskusteluita ja isäni on kertonut ne minulle luottamuksella. Ei miehelleni.

Tämä. Juuri noin ajattelen itsekin.

Vierailija
44/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista henk.koht tunteistaan. Vaate hankinnoista. Ei ne välttämättä ole mitään valtionsalaisuuksia, mutta hänelle yksityisiä. Se, missä raja menee toki riippuu ihmisestä. Toiset ovat Avoimempia kuin toiset.

Vierailija
45/45 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammojen mielestä se ei ole rikos, jos he lukevat salaa miestensä viestejä, mutta jos mies jäisi kiinni palstamman viestejä, niin se olisi palstamamman mielestä ihan hirveä rikos :-D .

Mies kysyy minulta joka kerta kun saan kirjeen jostakin, eli keneltä ja mitä koski, SE ON YHTÄLAILLA YKSITYISYYTEEN TUNKEUTUMISTA, ei aina tarvitse avata tai lukea viestiä, niiden perään kysely on jo mielestäni rikos ja tuomittavaa.

Olet varmasti ihanaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä