Juhlitaanko lasta päiväkodissa syntymäpäivänään ?
Hei,
Eli tässä siis pulmani. Seuraan lapseni pk-ryhmän instaa ja tiedän, että siellä juhlitaan ryhmän jäsenten syntymäpäiviä. Minulla on yksi lapsi, enkä tiedä miten homma menee. Mitä silloin tapahtuu? Jos haluan, että laulavat myös omalle lapselleni synttäreinään niin pitääkö minun kertoa se pk:n aikuisille? Miten tämä toimii? Kiitos ystävällistä vastauksista.
Kommentit (6)
Tietenkin juhlitaan, jos lapsen synttäripäivä tiedetään. Omassa päiväkodissa saa jopa tuoda tarjottavaa lapsen puolesta kavereille.
Ota hoitajien kanssa puheeksi miten siellä on tapana tehdä.
Kyllä meillä on laulettu ja annettu kortit ihan kaikille lapsille, ei vaadi vanhemmalta mitään. Jos tuon jostain syystä (jehovat nyt lähinnä) haluaa kieltää, niin siitä sitten erillinen maininta vanhemmalta on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin juhlitaan, jos lapsen synttäripäivä tiedetään. Omassa päiväkodissa saa jopa tuoda tarjottavaa lapsen puolesta kavereille.
Okei, kiitos tiedosta. Oletko itse siis maininnut edellisenä päivänä tai samana. Ja mitä viemisiä uskaltaa viedä pienten ryhmälle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä on laulettu ja annettu kortit ihan kaikille lapsille, ei vaadi vanhemmalta mitään. Jos tuon jostain syystä (jehovat nyt lähinnä) haluaa kieltää, niin siitä sitten erillinen maininta vanhemmalta on tarpeen.
Ja jatkan, että meillä on kaikkien lasten syntymäpäivät kirjoitettu kalenteriin (kyllähän ne nyt päiväkodissa tiedetään!) ja kortteja joku kasvattaja tekee varastoon koko vuoden tarpeeksi jonain hiljaisena päivänä.
Ei juhlita kun syntymäpäivänsä on heinäkuussa. Ai niin, eihän tuo enää ole päiväkodissakaan, eli tuplanega.