Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin mies GOOM-risteilyllä

Vierailija
10.02.2023 |

Sain tietooni mitä puuhasi tuolla. Kerronko työkaverille?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vaan fiilistelkö mitään nuoruuden juttuja. Keski-ikäisenä on velvollisuus olla tylsä varsinkin jos on lapsia. Ja pelätä jättääkö puoliso jos siitä muotista uskaltaa poiketa.

Onko keski-ikäinen tylsä, jos ei halua bilettää itseään vähintään puolta nuorempien kanssa oksennukset rinnuksilla jossain GOOMilla? Fine, valitsen sitten olla tylsä.

Minä voin vallan hyvin muistella miehen ja ystävieni kanssa noita reissuja, mutta uskon, että olemme kaikki sitä mieltä, että meidän osalta se juna meni jo. Nyt sellainen olisi vain ja ainoastaan säälittävää. Ne kokemukset on jo koettu ja tällä iällä, kokemuksella ja lompakolla nautitaan jo aivan toisenlaisista asioista.

Vierailija
62/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi. Toi olla parikymppisten hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää

Vierailija
64/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku ollut mukana tämän vuoden rissellä?

Vierailija
65/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset alkuperäisen risteilyn järjestäjän ajalta (Goomega) yli kymmenen vuotta sitten. Goom oli keskimääräiseen bileristeilyyn verrattuna yllättävän siisti ja siellä oli vähän järjestyshäiriöitä. Osallistujien ikähaarukka oli 18-35 v, taisi muutama haalariin pukeutunut olla yli nelikymppinenkin. Mitään teinejä metsästäviä keski-ikäisiä en nähnyt koskaan. Yksi pahoinpitelytapaus päätyi lehtiin ja sekin oli siellä esiintyneen artistin jonka nimeä en enää muista tekosia. Oikeastaan ainoa ero normaaliin risteilyyn oli, että käytävillä oli elämää ja ohjelmaa oli enemmän. Ja tietty se, että suurimmalla osalla oli haalarit ja nukkumista varten oli hyvä olla korvatulpat. Eli ei ollut mikään irstas panolautta jollaiseksi sitä täällä maalaillaan ja ehkä sellainen se nykyään onkin, en tosiaan tiedä. Risteilyn ensimmäisenä vuosikymmenenä kuulemma meno oli melko vapaamielistä, mutta sitä en ole omin silmin nähnyt.

Vierailija
66/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤚

Vierailija
67/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset alkuperäisen risteilyn järjestäjän ajalta (Goomega) yli kymmenen vuotta sitten. Goom oli keskimääräiseen bileristeilyyn verrattuna yllättävän siisti ja siellä oli vähän järjestyshäiriöitä. Osallistujien ikähaarukka oli 18-35 v, taisi muutama haalariin pukeutunut olla yli nelikymppinenkin. Mitään teinejä metsästäviä keski-ikäisiä en nähnyt koskaan. Yksi pahoinpitelytapaus päätyi lehtiin ja sekin oli siellä esiintyneen artistin jonka nimeä en enää muista tekosia. Oikeastaan ainoa ero normaaliin risteilyyn oli, että käytävillä oli elämää ja ohjelmaa oli enemmän. Ja tietty se, että suurimmalla osalla oli haalarit ja nukkumista varten oli hyvä olla korvatulpat. Eli ei ollut mikään irstas panolautta jollaiseksi sitä täällä maalaillaan ja ehkä sellainen se nykyään onkin, en tosiaan tiedä. Risteilyn ensimmäisenä vuosikymmenenä kuulemma meno oli melko vapaamielistä, mutta sitä en ole omin silmin nähnyt.

Ja piti myös sanoa, että kylläpä ihmiset on nykyään ahdasmielisiä suuntaan ja toiseen.

Vierailija
68/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin. Ikää 28 ja vika risse oli mulle.

t. kohta valmistuva

Vierailija
69/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olin. Join liikaa ja päädyin hyttiin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Hirvee morkkis nyt.

Vierailija
70/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vaan fiilistelkö mitään nuoruuden juttuja. Keski-ikäisenä on velvollisuus olla tylsä varsinkin jos on lapsia. Ja pelätä jättääkö puoliso jos siitä muotista uskaltaa poiketa.

Onko keski-ikäinen tylsä, jos ei halua bilettää itseään vähintään puolta nuorempien kanssa oksennukset rinnuksilla jossain GOOMilla? Fine, valitsen sitten olla tylsä.

Minä voin vallan hyvin muistella miehen ja ystävieni kanssa noita reissuja, mutta uskon, että olemme kaikki sitä mieltä, että meidän osalta se juna meni jo. Nyt sellainen olisi vain ja ainoastaan säälittävää. Ne kokemukset on jo koettu ja tällä iällä, kokemuksella ja lompakolla nautitaan jo aivan toisenlaisista asioista.

Keski-ikäinen on tylsä, jos on hirveän huolissaan siitä mitä ne muut ajattelee. Ylenmääräinen ryyppääminen sen sijaan on edelleen yhtä tyhmää kuin aiemminkin ja miksi ihmeessä siellä pitäisi teinejä metsästää? Ette kai vain käy enää yökerhoissa, yhtä noloa puuhaa minun mielestä ja teinejä riittää. Mielummin suuntaisin itse vaikka sitten sinne Goomille.

Vierailija
71/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa

Vierailija kirjoitti:

Kerro täällä meille. Munkin mies oli goomilla.

Vierailija
72/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siel on nuoria pilluja painettu menemään

Vierailija
73/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana myös. Jonkun Jamin kanssa mä sielä säädin. Sain myöhemmin tietää, että mies oli naimisissa. Anteeks viel siitä asianomaisille. Ehkäisyä käytettiin.

Vierailija
74/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikan oli mun säätö. Tais olla kihloissa. Oulusta.

Vierailija
75/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siel on nuoria pilluja painettu menemään

Oletpa aikamoinen l o r t t o  kun oot jakanut kul liasi ties kenelle...Ei jatkoon

Vierailija
76/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lahtelainen Aaron mulla.

Vierailija
77/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää. Oma äijä oli tuol.

Vierailija
78/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut. 

Pitääkö aikuisen kysyä puolison hyväksyntää??

Vierailija
79/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Espoosta. Sanoi olevansa 30, mut voi olla vanhempi.

Vierailija
80/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut. 

Sitä vaan kerrotaan, että mennään risteilylle ja toivotaan, ettei vaimo huomaa, että juuri nyt on goom-risteilyn aika.