Työkaverin mies GOOM-risteilyllä
Sain tietooni mitä puuhasi tuolla. Kerronko työkaverille?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut.
Pitääkö aikuisen kysyä puolison hyväksyntää??
Ei tietenkään tarvitse. Menee vaan. Mutta saattaa olla lukot vaihdettuna, kun tulee takaisin.
Henkilökohtaisesti ajattelen, että aikuinen ihminen A) ei ole kiinnostunut GOOMin kaltaisista risteilyistä ja B) sitoutuu parisuhteessa tiettyihin kompromisseihin eikä arvosta kreisibailaamista esim. parisuhdettaan korkeammalle.
Tietenkin kerrot. Tosin nainen varmaan jo aavistaa, kun päästää ukkonsa tuollaisille sikailureissuille. Mitä tekemistä kellään yli kakskymppisellä on jossain opiskelijaristeilyllä? Ja mikä tärkeämpää...kuka normaali ihminen sinne edes HALUAA? Itse nainen, reilusti yli 30 vee ja en menisi vaikka maksettaisiin tuhat euroa siitä menemisestä.
Olen ymmärtänyt, että Goom on joku juuri teini-iän ylittäneille opiskelijoille suunnattu tapahtuma? Vähän niin kuin abiristeily, mutta pari vuotta vanhemmille.
Miten kenenkään mies tuolla on? Tai en mä tiedä, ehkä täällä kirjoittelevat 20-vuotiaat opiskelijatkin.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kerrot. Tosin nainen varmaan jo aavistaa, kun päästää ukkonsa tuollaisille sikailureissuille. Mitä tekemistä kellään yli kakskymppisellä on jossain opiskelijaristeilyllä? Ja mikä tärkeämpää...kuka normaali ihminen sinne edes HALUAA? Itse nainen, reilusti yli 30 vee ja en menisi vaikka maksettaisiin tuhat euroa siitä menemisestä.
Mä näin tutun miehen instassa goomilla. Yli 40 ja tuolla pyöri nuorison joukossa. Myötähäpeän.
Kreisibailaus tossa iässä not cool
Jos se on pettänyt niin kerrot tietenkin. Pettäjät pitää käräyttää.
Ei kai GOOMia ole ollut vuosiin?
En ole ikinä edes kuullut GOOMista. Onko tämä joku isokin juttu?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommentoijista ei selkeästi ole goomilla käynyt. Kreisibailausta ja laidan yli oksentamista harrastaa se pieni nolo osa goomilla kävijöistä ihan kuten keski-ikäisten pikkujouluristeilyilläkin. Ja päätyvät putkaan risteilyn mittaan. Keski-ikäiselle tulisi lähinnä tylsää tuolla. Jos on jonkun mielestä noloa niin ongelma ihan omien korvien välissä. Teini-ikäisten perässä juokseminen nyt ei ole korrektia missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommentoijista ei selkeästi ole goomilla käynyt. Kreisibailausta ja laidan yli oksentamista harrastaa se pieni nolo osa goomilla kävijöistä ihan kuten keski-ikäisten pikkujouluristeilyilläkin. Ja päätyvät putkaan risteilyn mittaan. Keski-ikäiselle tulisi lähinnä tylsää tuolla. Jos on jonkun mielestä noloa niin ongelma ihan omien korvien välissä. Teini-ikäisten perässä juokseminen nyt ei ole korrektia missään.
Sä oli tänä vuonna?
Goomi risteilyllä, käytti maski vaippaa. Hiiala hiiala hoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oli tänä vuonna?
Kauan sitten viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai GOOMia ole ollut vuosiin?
Oli tänä vuonna ja käytettiin maski vaippaa hiiala, hiiala hoi.
no perhana, pakko lähteä ensi vuonna goom-risteilylle t Marko 37v