Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin mies GOOM-risteilyllä

Vierailija
10.02.2023 |

Sain tietooni mitä puuhasi tuolla. Kerronko työkaverille?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut. 

Miksi ei kehtaisi? Lähes vuosikymmenen ajalta olen GOOMeja nähnyt aikanaan ja voisihan sitä joskus nostalgian vuoksi mennä, jos muita vanhoja GOOM-tuttuja lähtisi mukaan. Vaimo todennäkösesti naureskelisi ja toivottaisi hyvää reissua, koska ollut mukana myös useamman kerran.

Vierailija
22/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpeäisin jos kohta nelikymppinen mies tonne haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää provoja? Kuka aikuinen tuolla muka käy?

Vierailija
24/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot maanantaina niin ei mee viikonloppu pilalle

Vierailija
25/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaikki ovat aikuisia, tietääkseni K18-risteily.

Vierailija
26/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut. 

Miksi ei kehtaisi? Lähes vuosikymmenen ajalta olen GOOMeja nähnyt aikanaan ja voisihan sitä joskus nostalgian vuoksi mennä, jos muita vanhoja GOOM-tuttuja lähtisi mukaan. Vaimo todennäkösesti naureskelisi ja toivottaisi hyvää reissua, koska ollut mukana myös useamman kerran.

Siis oikeasti, ymmärrän nostalgia-ajatuksen, mutta ne muut siellä on sitten ihan kakaroita, kuka aikuinen viitsii mennä jotain keskenkasvuisten sekoiluja katsomaan? Ei se ole samalla lailla hauskaa enää, kun muut osallistujat on ihan eri maailmasta kuin itse. Menkää kaveriporukalla nostalgisoimaan jonnekin oman ikäisten seuraan.

Vierailija
27/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kaikki ovat aikuisia, tietääkseni K18-risteily.

Ja kenen mielestä 19-vuotiaat on aikuisia? Siis omasta mielestään toki ovat, mutta...

Vierailija
28/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 18 vuotias aikuinen nelikymppisen rinnalla? Ihan pentuja ovat vielä.

Vierailija
29/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseepähän eroon kusipäästä kun kerrot.

Vierailija
30/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se meininki muuttui merkittävästi siistimmäksi ainakin laivan yleisillä paikoilla kännykkäkameroiden yleistymisen myötä, en tiedä tosin minkälaista nykyään. Edellisestä kerrasta yli kymmenen vuotta.

Samaa mieltä, joka kerta kun minä siellä kävin niin meno oli vuosi vuodelta kesympää.

Muutenkin minusta tuntuu, että risteilyt ovat vuosien varrella siistiytyneet?

Vierailija
31/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jos oot varma asiasta. Jos joku erikoinen asu josta tunnistaa, niin ootko varma ettei siellä oo muita samoissa vetimissä?

Vierailija
32/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, ymmärrän nostalgia-ajatuksen, mutta ne muut siellä on sitten ihan kakaroita, kuka aikuinen viitsii mennä jotain keskenkasvuisten sekoiluja katsomaan? Ei se ole samalla lailla hauskaa enää, kun muut osallistujat on ihan eri maailmasta kuin itse. Menkää kaveriporukalla nostalgisoimaan jonnekin oman ikäisten seuraan.

Ärsyttämään varmasti alkaisi. Eikä tuo taida olla enää opiskelijaristeily edes, sinne tunki jo aikanaan kaikenlaisia bileristeilyitä etsiviä jonneja. Paremmin olisi sopinut se keski-ikäinen haalari päällä joukkoon.

Vierailija
33/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis jonkun poistetun vauvapalstan kommenttiketjun perusteella meinaat ilmiantaa miehen? Mua ainakin lähinnä naurattais, jos joku tollasen perusteella paljastais jonkun suuren totuuden mun puolisosta.

Vierailija
34/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on kovin rakastunut ja uskoo hyvää tästä miehestä. Puhuin juuri puhelimessa toisen kaverin kanssa ja päätin kertoa maanantaina. Selaushistoriassani näkyy vielä toi poistettu ketju. Ajattelin antaa sen hänelle luettavaksi. Päättäköön sitten itse mitä uskoo tai ei,

Vierailija
35/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GOOM on opiskelijatapahtumaksikin sieltä rahvaimmasta päästä. Mitä joku keski-ikäinen äijä siellä tekee?

En usko sinun paljon opiskelijatapahtumiin osallistuneen kun runtelet sanaa *rahvas* tuolla tavalla. Ziisus.

Vierailija
36/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri on kovin rakastunut ja uskoo hyvää tästä miehestä. Puhuin juuri puhelimessa toisen kaverin kanssa ja päätin kertoa maanantaina. Selaushistoriassani näkyy vielä toi poistettu ketju. Ajattelin antaa sen hänelle luettavaksi. Päättäköön sitten itse mitä uskoo tai ei,

Ota siitä kuvakopiot, ketju voi kadota.

Vierailija
37/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota siitä kuvakopiot, ketju voi kadota.

Otan

Vierailija
38/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin on mekin miehen kanssa siellä pyöritty silloin parikymppisinä haalarikansalaisina. Mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että keksin miljoona parempaa tapaa fiilistellä omaa nuoruuttani kuin lähteä GOOMille asti toteamaan, kuinka vanhaksi sitä voikaan ihminen itsensä tuntea. Ne siellä nyt bilettävät ovat saman ikäisiä kuin omat lapseni. 

Vierailija
39/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies lähtisi jonnekin Goomille, niin ihan sama pettäiskö vai ei. Jättäisin enenpi siks et menee nuorten risteilylle dokaamaan. Meillä ikää 42 kummallakin.

Vierailija
40/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GOOM on opiskelijatapahtumaksikin sieltä rahvaimmasta päästä. Mitä joku keski-ikäinen äijä siellä tekee?

Ja miksi ihmeessä kukaan nainen suostuu olemaa yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka tuonne halajaa.