Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin mies GOOM-risteilyllä

Vierailija
10.02.2023 |

Sain tietooni mitä puuhasi tuolla. Kerronko työkaverille?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GOOM on opiskelijatapahtumaksikin sieltä rahvaimmasta päästä. Mitä joku keski-ikäinen äijä siellä tekee?

Ja miksi ihmeessä kukaan nainen suostuu olemaa yhdessä sellaisen miehen kanssa, joka tuonne halajaa.

Katso peiliin. Millanen looseri sun mies on?

Vierailija
42/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita kultakimpaleita nää miehet😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut. 

Miksi ei kehtaisi? Lähes vuosikymmenen ajalta olen GOOMeja nähnyt aikanaan ja voisihan sitä joskus nostalgian vuoksi mennä, jos muita vanhoja GOOM-tuttuja lähtisi mukaan. Vaimo todennäkösesti naureskelisi ja toivottaisi hyvää reissua, koska ollut mukana myös useamman kerran.

No niin on mekin miehen kanssa siellä pyöritty silloin parikymppisinä haalarikansalaisina. Mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että keksin miljoona parempaa tapaa fiilistellä omaa nuoruuttani kuin lähteä GOOMille asti toteamaan, kuinka vanhaksi sitä voikaan ihminen itsensä tuntea. Ne siellä nyt bilettävät ovat saman ikäisiä kuin omat lapseni. 

Et kai vain lähtisi festareille? Siellä niitä nuoria vasta onkin ja melko noloa keski-ikäiseltä heilua mukana.,

Vierailija
44/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GOOM on opiskelijatapahtumaksikin sieltä rahvaimmasta päästä. Mitä joku keski-ikäinen äijä siellä tekee?

Toimii pistemunana.

Humalaiset tiput panee ihan kilpailumielessä.

Vierailija
45/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kertoisi. Ihan sama mitä työkavereiden puolisot puuhaavat. Saattaa myös olla, että työkaveri ei usko sinua ja kääntyy sinua vastaan. Kiva sitten olla riidoissa työpaikalla.

Vierailija
46/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareille mennään bändien vuoksi eikä siellä olla räkäkännissä panemassa ketään. Et oo tainnut käydä?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko noi teidän miehet keski-ikäisiä opiskelijoita vai mitä tekevät tuolla GOOMilla? Ja ihanko vaimon hyväksynnän kanssa ovat reissussa? Nyt en kyllä ihan tajua, miten yksikään keski-ikäinen naimisissa oleva mies edes kehtaisi tuonne lähteä. Itse olen ollut siellä muutamankin kerran melkein 30 vuotta sitten. En usko, että meno ainakaan yhtään siistimmäksi olisi sen jälkeen muuttunut. 

Miksi ei kehtaisi? Lähes vuosikymmenen ajalta olen GOOMeja nähnyt aikanaan ja voisihan sitä joskus nostalgian vuoksi mennä, jos muita vanhoja GOOM-tuttuja lähtisi mukaan. Vaimo todennäkösesti naureskelisi ja toivottaisi hyvää reissua, koska ollut mukana myös useamman kerran.

No niin on mekin miehen kanssa siellä pyöritty silloin parikymppisinä haalarikansalaisina. Mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että keksin miljoona parempaa tapaa fiilistellä omaa nuoruuttani kuin lähteä GOOMille asti toteamaan, kuinka vanhaksi sitä voikaan ihminen itsensä tuntea. Ne siellä nyt bilettävät ovat saman ikäisiä kuin omat lapseni. 

Et kai vain lähtisi festareille? Siellä niitä nuoria vasta onkin ja melko noloa keski-ikäiseltä heilua mukana.,

Vierailija
47/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä toi ketju. Älä sano mitään.

Vierailija
48/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla ryyppääminen on niin teinitouhua

Vierailija
49/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla ryyppääminen on niin teinitouhua

Miksi pitäisi ryypätä? Nolointa mitä laivalla olen nähnyt on keski-ikäisten naisten kaakatus pikkujouluissa ympäripäissään.

Vierailija
50/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No festareilla sentään on musiikkia. Minä ja mieheni (molemmat keski-ikäisiä ) mennään keväällä Coachella-festareille samalla kun mennään käymään hänen Kalifoniassa asuvan siskon luokse.

Vierailija
51/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feastarit on eri asia. Tuolla edes mitään kunnon artisteja ollut.

Vierailija
52/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietty

Vierailija
53/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole ryyppäämistä ja paneskelua ympäriinsä teltoissa?

Vierailija
54/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Festareita on erilaisia ja myös niiden kävijäkunta on erilaista. Esim ei missään Jazz-festareilla pyöritä teltoissa paneskelemassa.

Vierailija
55/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu eri feastareilla kai. Flow ja Pori ihan siistejä.

Vierailija
56/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan fiilistelkö mitään nuoruuden juttuja. Keski-ikäisenä on velvollisuus olla tylsä varsinkin jos on lapsia. Ja pelätä jättääkö puoliso jos siitä muotista uskaltaa poiketa.

Vierailija
57/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut goomilla joskus 30 vuotta sitten. Osa jengistä sammui tai oli talutuskunnossa jo lähtiessä terminaalissa. En tykännyt menosta silloinkaan. Eipä ole ikävä.

Vierailija
58/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiesten rairaibiletys on noloa.

Vierailija
59/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää

Vierailija kirjoitti:

Setämiesten rairaibiletys on noloa.

Vierailija
60/141 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vaan fiilistelkö mitään nuoruuden juttuja. Keski-ikäisenä on velvollisuus olla tylsä varsinkin jos on lapsia. Ja pelätä jättääkö puoliso jos siitä muotista uskaltaa poiketa.

Onko keski-ikäinen tylsä, jos ei halua bilettää itseään vähintään puolta nuorempien kanssa oksennukset rinnuksilla jossain GOOMilla? Fine, valitsen sitten olla tylsä.

Minä voin vallan hyvin muistella miehen ja ystävieni kanssa noita reissuja, mutta uskon, että olemme kaikki sitä mieltä, että meidän osalta se juna meni jo. Nyt sellainen olisi vain ja ainoastaan säälittävää. Ne kokemukset on jo koettu ja tällä iällä, kokemuksella ja lompakolla nautitaan jo aivan toisenlaisista asioista.