Muistatko, mikä juttu täällä, on jäänyt sinun mieleesi lähtemättömästi?
Kommentit (39)
Kun eikö sen mies lähteny lätkimään tms. ja sitten sitä itse äitikiljusta täällä huhuiltiin monta iltaa... Mulle ei sitten selvinnyt, että löydettinkö se joskus ;)
nostakaa joku se ketju! tai kertokaa muuten juttu mullekin!
Noogan Helsinkiin lähtö ovat jotenkin naurattaneet aivan sairaasti silloin kun olivat tapetilla.
Melkein kaikki tässä mainitut ketjut muistan, apua :P.
Mutta mikä tuo Äitikiljunen on?
Ja raskaustestissä plussannut mies jolla olikin kivessyöpä.
Sekä isien töppäilyt synnytysreissuilla.
mutta parhaiten on ehkä jäänyt mieleen kun täällä kirjoitteli P-E Auvisen isä ja itsekin vastailin hänelle. Ketjut taisivat sittemmin kadota.
kaikki ehdotteliva unikki santeri, unikki eemeli jne. kunnes ap tarkensi etta tarkoitti uniikkia, eika halunnut kertoa mika se eka nimi oli.. heh.
Mahtuuko tissisi mariskooliin, koiran istuminen matolla likaisella pyllynreiällä, kaikki tietyn päivän verhovaihtelut, vauvalle omat vauvaperunat (uusavuttomuuden huippu)
Maitobaari vaikka en käsitä koko ketjua, mielestäni on joidenkin maanisten ylläpitämää hourailua
Se kun jonkun mies petti toisen naisen kanssa leikkipuistossa samalla kun lapset olivat siellä leikkimässä...taisi olla provo?
voiko keuhkoihin eksynyt munasolu aiheuttaa hartiapistosta
taisi jäädä sanonta elämään täällä ainakin hetken ;-)
t: sen kirjoittaja...
Ja äitimammanen, joka ei ollut äitimammanen.
lapsen kuolema-ketjuun kirjoitti äiti jonka vauva (?) oli yöllä herännyt kiljumaan kamalasti ja kuollut (kai ehtivät sairaalaan tjtn). Mua jäi vaivaamaan että mikä sillä lapsella oli?
Samassa ketjussa joku kertoi lapsensa joutuneen teholle, jossa sitten kuoli, vain muutamia tunteja "normaalin" kuumeen nousun jälkeen.
Vieläkin itkettää nämä tarinat :(
Sitten se missä oli runoja miehelle jolla oli liian pieni (ja vähän muillekin).
- Perseiset kädet
- Munasoluvaras
- Äiti Kiljunen
- "Joko olette hankkineet välikausiasut miehillenne?" :D
Ja nimenomaan se tyyppi,joka oli pukenut vaimon sektioon itselleenkin sen takapuolen paljastavan mekon
Siitä tuli niin hupaisa ketju, että nauroin sitä monena iltana.
Muistatteko?
uusi päävalmentaja Niemi. Toisaalta mieleen jäi myös positiivisen raskaustestin tehnyt mies, jolla olikin kivessyöpä.