**LOKAMAATUSKAT -05 vko 47**
Kommentit (24)
..on taas ollut semmonen päivä, että jossain kohtaa jo harmittelin, kun en ees polta tupakkia, että oisin voinu lähteä hermosauhuille..niin nipisti korvien välistä, Milo käänsi raejuustopurkin ylösalaisin, tunki uniriepunsa tiskikoneeseen ja kitisi minkä kerkis..Multa pääs putoomaan oma lounaslautanen lattialle, ja tietysti matolle niin, että muussit ja makkarakastikkeet sain kaapia lusikalla ja lastalla ja vaikka millä pois maasta..Prkele..Sitte kun olin hiukan äksy, niin tönäsin sen verran vauhdikkaasti tiskikoneen ylähyllyn kiinni, että sain hajotettua lasin ja kahvimukin...Jeps..
Nyt on kiirus tellun ääreen, mutta huomisaamuna koitan piipahtaa vielä lukemassa, onko Jumboon menijöitä? Mä meen jokatapauksessa, joten jos on muita, niin ois hauska treffata..Mä on kans vähän epävarma aamun rytmistä, mutta se selviää vasta sitten aamusella...Morotsut!
Ja Romi, sun kanssahan voidaan vaihtaa tekstareita aiheesta, mikäli ei osuta linjoille aamusella..
Yötä tummaa..
Truuttis
Kyllä meikä tyytyy tänään ihan vaan Malmin ostostarjontaan. Eilen illalla alkoi särkeä päätä jo duunissa, ja nyt tuntuu, että se on taas alkamassa. Mä luulen, et se johtuu ihan unen puutteesta, kun ei mulla oo mikään kipeä olo. Joten koitan ottaa päikkärit tänään.
Oispa edes auto niin vois nopeesti hurauttaa käymään. Väsyttää jo ajatus lähteä tonne pysäkille notkumaan.. :( Valivali..
Mutta nyt on jatkettava aamutoimia, tulee taas kiirus ton keskarin kanssa. Pitäkää hauskaa!
Pähkis :/
Ei mekään valitettavasti päästä Jumboon...tai siis päästään mutta ei ehditä sillä me herättiin vasta 5 min sitten. Aamutoimet ym niin kestää.
Eilen oli oikein vierailupäivä, klo 14 eteenpäin kävi kavereita ja vikat lähti vasta 20.30. Viimeiset vei mukanaan yhdet stereot joista halusimme ' eroon' . Nyt sitten olohuoneessa sellainen tyhjä tila ja ruvettiin heti miettimään huonekalusiirtoja.
Juu kait ne silmät pitäisi saada auki ja sitten kahvia jotta ajatus kulkisi.
Perjantaita!
Taas, piti ihan tulla käväsee ku mökki hiljeni just täällä. Käytii tos yhetoist jälkee ulkosalla, ja haverihan se siellä sattu heti viien minuutin jälkee. Tyty köpötteli minun perässä, kääkätti mennessään, kunnes kaatu ja suoraan naamalleen asvalttii ( nii, siis meilläkään ei oo enää lunta ku juur nimeks).. Kauhee itku, ja ekana tietenkii piti tarkastaa menikö hampaat, nenä hiekan murusii täynnä pikkune niiskutti.. Ei menny onneks, mutta leuassa on aika makian näköne mustema.. Ei vissii kuitenkaa murtunu, antaa koskettaa sitä, hivenen on turpeessa.. Voi olla et iltaa kohen sinermä leviää. Eikä tää ollu eka kumpsu ja eikä todennäköisesti viimeinen. Edellinen mustelma tuli poskeen, kun konttasi suoraan sängyn kulmaa päi.. Mummilassa.. No tekevälle sattuu..
Nii muutes, hömötintti.. testin tulos???
-e-