Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ HELVETTIÄ! TUPAKOINTI OMASSA KÄMPÄSSÄ KIELLETÄÄN

Vierailija
09.02.2023 |

https://yle.fi/a/74-20016871
Minä kyllä röökaan juuri niin paljon kuin haluan omassa kodissani ja parvekkeella. Jos jotain haittaa niin muuttakoon jumalauta pois!

Kommentit (296)

Vierailija
41/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi enää kertoa polttavani, jos niin tekisin. Olisin helkutin hiljaa, tuulettaisin vaatteeni ja käyttäisin suuvettä. Naama harmaana rypyillä, harvat hiukset ja aina rahattomana. Sellainen on tupakoitsija. 

Vierailija
42/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa haittaisi vaikka tuo he*evetin typerä toiminta kriminalisoitaisiin.

Mutta kovia huumeita pitäisi saada käyttää käyttöhuoneissa, oikein sairaanhoitajien valvonnassa. Ja tietysti myös kotona, koska huumeet ovat tätä päivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoi liesituulettimen ääressä kuten minä.

Tämä levittää savua toisten asuntoihin!!

Vierailija
44/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio lopettaa parvekkeella tupakointia missään tilanteessa.

Kyllä lopetat. Ennemmin tai myöhemmin.

Muuten: uskottavuutesi on samaa luokkaa kun vartijalle tai portsarille uhoavalla känniapinalla.

Että terveisiä vaan sinne geenialtaan matalaan päähän!

Vierailija
45/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja vihdoin! Teidän tupakanimijöiden savut leviävät muidenkin asuntoihin mm. ilmanvaihdon mukana. Kaikilla on oikeus puhtaaseen ilmaan. 

Ohis: miten taloyhtiössä voi ilma kiertää toisten asuntoihin.

Siinä leviää sitten kaikki.

Vierailija
46/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan sähkötupakkaa, sitä voi röyhytellä partsillakin

Vierailija
47/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taloyhtiön asia huolehtia, että käryt eivät kulje kämpästä toiseen. Omassa omistamastaan asunnossa on kotirauha, ja niihin perusoikeuksiin ei voida puuttua.

Vierailija
48/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tupa oma lupa.

Vierailija
49/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei saa polttaa parvekkeella mutta en todellakaan aja hissilla 7 kerrosta alas ja kävele pihan läpi tupakkapaikalle. Poltan liesituulettimen alla.  

Voi mennä kävellenkin, jos hissi ei kiinnosta. Saisihan siinä vähän raitista ilmaakin sen syöpävaarallisen aineen lisäksi ja liikuntaa. Mutta onhan se liikaa vaatia sisäilmanpilaajia liikuttaan itseään 2 metriä kauemmaksi sohvalta.

Vierailija
50/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tulee jotkut ruuantuoksut naapurista voimakkaana. Ehkä mieto savu ei kaikkia haittaa, mutta tupakka taas haisee tunkkaiselta kuin jossain tynnyrin sisällä, siinä ei ole happea.

Vierailija
51/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÖHKÖHRÄÄÄHH on n-niin p-paha m-mieli yhyyyyhyyy KÖHKÖH nyyyhhh h-hihat jo i-ihan m-märät eikä t-tupakki s-syty enää k-kun s-sekin o-on jo i-ihan m-märkä k-k-kyyneleistäääääääwäwäwäääää 😭😭😭😭

Vierailija
52/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se einsteini olet, kun sitä kautta on varmin tapa levittää se savu muidenkin kämppiin. Toivottavasti se syöpätamppooni jumittuu kurkkuusi seuraavan kerran, kun levität löyhkääsi muiden asuntoihin. 

Jaettu ilo on paras ilo. Siksi liesituuletin.

Vierailija
53/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun kyllä nähdä miten tuo tulee toimimaan meidän taloyhtiössä. Meinaan, iso osa asukkaista polttaa ja moni sisällä. Muita ei ilmeisesti asia kiinnosta kun eivät halua savutonta taloa (tästä puhuttiin yhtiökokouksessa).

Olisit heti sanonut, että asut kaupungin ongelmalähiössä, jossa poliisikin päivystää taloyhtiön parkkipaikalla. Missään muualla ei enää kaikki polta. 

Asun talossa, jossa on vain30 asuntoa, mutta silti talossa on 10 tupakoijaa. Ja ei, talo ei ole ongelmalähiössä, vaan aika lähellä keskustaa arvostetulla alueella ja talo on osakeyhtiö, "yllättäen" kaikki tupakoijat ovat vuokralaisia.

Eri

Vierailija
54/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taloyhtiön asia huolehtia, että käryt eivät kulje kämpästä toiseen. Omassa omistamastaan asunnossa on kotirauha, ja niihin perusoikeuksiin ei voida puuttua.

Taloyhtiö = talo + yhtiö. Omistat vain käyttöön oikeuttavat osakkeet. Ja todellakin lait koskevat sinuakin. Kotirauha on eri asia kuin lupa tehdä asunnossa mitä lystää. 

Vierailija
55/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Är det verkligen en njutning att röka under spisfläkten?

För den som vill röka i sitt hem är det helt OK, om den äger fastigheten. Har den bara en aktie så får den böja sig enligt majoritetens beslut i samtliga frågor.

Vilken är din tupakkapaikka eller röker du bara pihalla?

Kanske personen i fråga inte röker överhuvudtaget, det tycks du inte alls se som ett alternativ. Du är sannolikt själv rökare.

Vierailija
56/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun kyllä nähdä miten tuo tulee toimimaan meidän taloyhtiössä. Meinaan, iso osa asukkaista polttaa ja moni sisällä. Muita ei ilmeisesti asia kiinnosta kun eivät halua savutonta taloa (tästä puhuttiin yhtiökokouksessa).

Olisit heti sanonut, että asut kaupungin ongelmalähiössä, jossa poliisikin päivystää taloyhtiön parkkipaikalla. Missään muualla ei enää kaikki polta. 

Asun talossa, jossa on vain30 asuntoa, mutta silti talossa on 10 tupakoijaa. Ja ei, talo ei ole ongelmalähiössä, vaan aika lähellä keskustaa arvostetulla alueella ja talo on osakeyhtiö, "yllättäen" kaikki tupakoijat ovat vuokralaisia.

Eri

Ehkä asut sitten jossain perähikiällä, jossa on pakko ottaa asumaan jokainen tulija, koska muuten asunnot olisivat tyhjiä. Sellaista se on osassa maata ja vähemmän koulutettujen keskuudessa. Valitan. 

Vierailija
57/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakansavu ei vain haise pahalle vaan sisältää haitallisia ainesosia, syöpää aiheuttavia!!!

Vierailija
58/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tupakointi vienyt kunnon kun et ulos jaksa vaivautua?

Mulla on puukengät jo valmiina, jos kielto tulee. Ja en käytä hissiä, koska portaissa edestakaisin kävely on parasta liikuntaa. 3 - 4 kertaa tunnissa. Hyviä öitä vaan.

Vierailija
59/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se einsteini olet, kun sitä kautta on varmin tapa levittää se savu muidenkin kämppiin. Toivottavasti se syöpätamppooni jumittuu kurkkuusi seuraavan kerran, kun levität löyhkääsi muiden asuntoihin. 

Jaettu ilo on paras ilo. Siksi liesituuletin.

Tosiasiassa et kehtaa mennä ulos se tamppooni huulien välissä? Ja muuta seli seliä ...

Vierailija
60/296 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto edes tupakoi enää ja vielä sisällä asunnossa? Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä. Ehkä jotkut ovat sitten vain jämähtäneet ajassa jonnekin 70-luvulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi