MITÄ HELVETTIÄ! TUPAKOINTI OMASSA KÄMPÄSSÄ KIELLETÄÄN
https://yle.fi/a/74-20016871
Minä kyllä röökaan juuri niin paljon kuin haluan omassa kodissani ja parvekkeella. Jos jotain haittaa niin muuttakoon jumalauta pois!
Kommentit (296)
Jos asut vuokralla tai osakeasunnossa, kämppä ei ole sinun.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoi liesituulettimen ääressä kuten minä.
Är det verkligen en njutning att röka under spisfläkten?
För den som vill röka i sitt hem är det helt OK, om den äger fastigheten. Har den bara en aktie så får den böja sig enligt majoritetens beslut i samtliga frågor.
Vierailija kirjoitti:
En aio lopettaa parvekkeella tupakointia missään tilanteessa.
Tulee sitten aika nopeaan tahtiin muuttoja sulla ...
Muistatteko vielä ajan kun baareissa sai polttaa :-)
On ihanaa kun vaatteita ei tarvitse baari-illan jälkeen enää viedä pihalle haisemaan.
Ja mikä itku siitäkin silloin oli, nyt se on ihan luonnollista että kessuttelijat lähtee muualle.
Olen tupakoimaton, mutta en tiedä, kannattiko tämä parveketupakointikielto kuitenkaan. Yöunet jääneet vajaiksi, kun hissi kolisee/ ihmiset ramppaavat rapussa jatkuvasti. Öisin ovet paukkuvat. Ennen oli sentään öisin rauhallista, kun ihmiset polttivat parvekkeillaan. Nykyään juostaan porukalla ulos polttamaan , tunnin välein.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut luultavammin vanhempani tupakoinnin takia sydänvika jo alakouluikäisestä asti. Tupakointi vahingoittaa erityisesti naispuolisten sydäntä. Miksi ihmeessä sinulla olisi lupa tuhota naapureidesi terveys?
Just joo aivan. Tuon "diagnoosin" perusteella puolet Suomen kansasta pitäisi olla sydänvikaisia.
Mites tää pilven polton salliminen? Ei ainakaan nuorisojärjestöt lähde tähän mukaan.
Hullu hullu maailma.
Kyllä on mennyt naurettavaksi tämä touhu
Onneksi tulee. Tulisi laki mahdollisimman pian.
Onko tupakointi vienyt kunnon kun et ulos jaksa vaivautua?
Kannattaisi mennä pihalle tupakkapaikalle (ei kadulle), jos sieltä ei tuule muiden ikkunaan. Tupakka haisee kauhean pahalta, se ei ole mikä tahansa vieno puun tai kukan tuoksahdus. Parvekkeelta se savumassa valitettavasti menee suoraan muiden ikkunasta tai parvekkeen ovesta sisään, joissakin taloissa joutuu tuulettamaan useasti päivässä. Jos on invalidi, niin en tiedä sitten miten asian voi ratkaista, ehkä joku tietää. Kadullakin pakokaasu, parfyymi ja tupsun savu jää usein paikoilleen, ihan lenkkitiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut luultavammin vanhempani tupakoinnin takia sydänvika jo alakouluikäisestä asti. Tupakointi vahingoittaa erityisesti naispuolisten sydäntä. Miksi ihmeessä sinulla olisi lupa tuhota naapureidesi terveys?
Just joo aivan. Tuon "diagnoosin" perusteella puolet Suomen kansasta pitäisi olla sydänvikaisia.
Jotenkin sopii kuvaan, että juuri pössyttelijä ilmoittaa vähät välittävänsä ihmisten sairastumisista. Ethän välitä omastakaan terveydestäsi. Ja me veronmaksajat maksetaan sun keuhkosairauksien hoito.
Vierailija kirjoitti:
Olen tupakoimaton, mutta en tiedä, kannattiko tämä parveketupakointikielto kuitenkaan. Yöunet jääneet vajaiksi, kun hissi kolisee/ ihmiset ramppaavat rapussa jatkuvasti. Öisin ovet paukkuvat. Ennen oli sentään öisin rauhallista, kun ihmiset polttivat parvekkeillaan. Nykyään juostaan porukalla ulos polttamaan , tunnin välein.
Saavatpahan liikuntaa eikä vaan perse levällään pössytä sisällä tai partsilla. 👍
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko vielä ajan kun baareissa sai polttaa :-)
On ihanaa kun vaatteita ei tarvitse baari-illan jälkeen enää viedä pihalle haisemaan.
Ja mikä itku siitäkin silloin oli, nyt se on ihan luonnollista että kessuttelijat lähtee muualle.
Haiseeko baareissa nykyään paska kuten silloin ennustettiin tupakoinnin kieltämisen yhteydessä? En tiedä ku en baareissa kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun kyllä nähdä miten tuo tulee toimimaan meidän taloyhtiössä. Meinaan, iso osa asukkaista polttaa ja moni sisällä. Muita ei ilmeisesti asia kiinnosta kun eivät halua savutonta taloa (tästä puhuttiin yhtiökokouksessa).
Olisit heti sanonut, että asut kaupungin ongelmalähiössä, jossa poliisikin päivystää taloyhtiön parkkipaikalla. Missään muualla ei enää kaikki polta.
Päinvastoin. Asutaan kaupunginosassa, jossa keski-ikä on about 60v. Tämmönen pieni, nukkuva kaupunginosa, jossa ei ihan oikeasti koskaan tapahdu yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saa siellä liikkua. Tosin en tiedä miksi hissi ja ovi on tehty kolisevaksi? Pitäisikö hisseihin ja oviin kiinnittää enemmän huomiota, korjata suunnittelu?
Meinaat sitten savustaa sillä tupakansavulla minut kotoonta vai?
Käyttö niitten huumepiikittäjien kimppuun ja koiran paskan
Vierailija kirjoitti:
kerrostaloasunnon omistaa taloyhtiö. asukas ostaa osakkeella vain rajoitetun oikeuden käyttää asuntoa
Siksi ei ole mitään järkeä ostaa kerrostalo osaketta kun se ei ole oikeasti oma.
kerrostaloasunnon omistaa taloyhtiö. asukas ostaa osakkeella vain rajoitetun oikeuden käyttää asuntoa