Eikö kellään ole mitään hyvää sanottavaa uusista sivuista??
On se kun aikuiset ihmiset valittaa ja valittaa vaan, mutta niin, tämähän on AV!
Kommentit (15)
Keväisen näköiset ja raikkaat. Mut kun se vaan on niin että kaikkea uutta vastaan pitää hangoitella. Jos joku jää sivu-uudistuksen takia pois, niin hei vaan - ehkä tilalle tulee uutta freshiä verta!
vihree on kyl muutenki mun lempiväri...
Saanhan minäkin sanoa mielipiteeni, olkoonkin sitten negatiivinen.
Mutta esimerkiksi toimiva haku missä voi rajatusti etsiä viestejä kuten niillä vanhoilla sivuilla oli on kyllä tosi tärkeä ominaisuus. Tohon ylhäällä oikeella tulevaan hakuun kun kirjoittaa hakusanan tulee vastaukseksi joku 5 miljoonaa viestiä. Että kuka niitä sitten jaksaa selata???
et kaikki tykkää..mahdotonta..oisko nuo natisijat vanhoihin kaavoihin kangistuneita? Niitä jotka käy joka päivä samaan aikaan kakallakin ;)
pitää tihrustella oikein tosissaan. Mä en halua tälläistä. Pinkkiä ja limeä! Teinikö tämän on tehnyt?
mut munkin mielestä toimii nopeemmin.
kohta jo kun aina ois ollu nämä, kuhan silmä tottuu
ja menin edelliselle sivulle. Avlle oli tullut sama viestiketju toistamiseen. Sama on näköjään käynyt monelle muullekin.
pitää tihrustella oikein tosissaan. Mä en halua tälläistä. Pinkkiä ja limeä! Teinikö tämän on tehnyt?
mutta sivujen toimivuus huomattavasti parempi!
Uudistua pitää, hyvä!
mä tykkään. Ei aina jaksa samaa katella.