Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Montignacin dieetti
20.11.2006 |
Onko kukaan kokeillut kyseistä dieettiä ja saannut tuloksia? Luen juuri Michael Montignacin kirjaa Syön hyvin ja siksi laihdun ja nyt mietinkin että onko tässä mitään perää, siis kannattaako kokeilla???
Kommentit (2)
vinkistä, täytyypä etsiä uudempi kirja käsiini. Tsemppaa heti tosipaljon kun kuulee jonkun onnistuneen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen kokeillut ko. dieettiä ja kyllä tehoaa - nytkin olen juuri viimeiset 2,5 kk tehnyt sitä soveltaen ja laihtunut n. 7 kg.
Samoin on mm. mieheni aikanaan laihduttanut sillä 10 kg ja ystäväni 15 kg sekä hänen äitinsä 20-30kg.
Joten kyllä siis tehoaa! Saattaa kyllä olla haastavaa toteuttaa sitä oikein tiukasti, jos esim. syö paljon muualla kuin kotona, sillä joka paikassa sekoitetaan mm. keskenään hiilihydraatteja ja rasvoja ja joka paikkaan on työnnetty sokeria. Mutta sisulla ja mielikuvituksella varustettuna onnistuu hyvin.
Itse olen nyt tosiaan toista kertaa ko. dieettiä toteuttanut - ensimmäisellä kerralla olin HYVIN tiukka (melkein ahdistukseen asti) ja 2kk:ssa tippui 7kg ja sitten dieetin loputtua palasin vanhaan ruokavalioon ja herkutteluun liiankin kanssa ja tuloksena pikku hiljaa +9kg!!
Nyt sitten päätinkin ottaa rennommin ja pyrkiä pysyvään ruokavalion muuttumiseen terveellisemmäksi, soveltaen sekä Montignacia ja yleisiä terveellisen ruokavalion periaatteita, ja paremmin olen nyt onnistunut (ei ole esim. koko ajan tehnyt herkkuja mieli ja olen oikein innostunut syömään hedelmiä yms. joita en todellakaan ennen syönyt!)
Tulipas muuten mieleen, että Montignacin dieetistä on uudempikin versio kuin tuo lukemasi SYön hyvin, siksi laihdun -kirja. Se on: Montignacin dieetti. Kannattaa hankkia tuo, jos aiot dieettiin ryhtyä, nimittäin se ei ole niin tiukka kaikissa " säännöissä" kuin vanha painos - dieetti on kehittynyt ajan myötä..
Sellaista.. Mutta onnea ja voimia dieettaamiseen, jos siihen ryhdyt!