Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusetusta, nämä on käsikirjoitettuja näköjään. Nyt Janne Ahonen haastaa Sampon ja Sampo häviää. Sitten kaikkien juonittelujen jälkeen Janne Ahonen on Farmin voittaja.
"Konkarin kosto" viittaa kylläkin Jannen Teemun haastamiseen ja tiputtamiseen. Sen jälkeen on jäljellä 3 farmilaista, joista pudonneet äänestävät yhden suoraan finaaliin. 2 semifinalistia luultavasti kisaavat keskenään viimeisestä finaalipaikasta.
Viimekerralla ei tapahtunut mitään. Viisikko on edelleen jäljellä ja seuraava jakso on päätösjakso. Saapa nähdä miten se päättyy.
Harmi , että Teemu putosi. Nyt voitto ennemmin Jannelle kuin Sampolle.
On niiiin levollinen mieli odotella kauden loppua, kun pidän kaikista jäljelle jääneistä.. Kuka vaan saa ihan raussa pokata rahat.. Oli kiva kausi.. Niin oli. Samoin suon noista hyvin pelanneista kivat kesälomarahat ansaitusti..
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joku on jo nähnyt jakson "Konkarin kosto" ruudun maksukanavalta, kun tietää tulevia tapahtumia.
Mulle riitti. Seuraavaa kautta ei tartte (siis en missään tapauksessa) halua katsoa. En oikeasti jaksa t
ällaista juonittelua ja pelaamista. Miksi ei voida kilpailla rehdisti ihan vaan sillä mitä on?
Minua ei kiinnosta, mitä työtä kukin tekee tai miten juonittelee. Mutta seuraan kaksinkaisteluja ja torppariksi minittämisiä. Jakson loput ovat jännittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti. Seuraavaa kautta ei tartte (siis en missään tapauksessa) halua katsoa. En oikeasti jaksa t
ällaista juonittelua ja pelaamista. Miksi ei voida kilpailla rehdisti ihan vaan sillä mitä on?
Noista jokainen on tiennyt lupautuessaan farmille , että sillä saa juonitella ja pelata. Meidän taas ei ole pakko katsoa jos ei kiinnosta. Reilua ja selvää.
Kunpa Sampo ei voittaisi. Hän tarvitsee vähiten voittopottia. Se on hänelle taskuraha, muut varmaan tarvii voittorahat. Saisi Sampo luovuttaa vikassa taistossa.
Minä toivon, että Johanna päihittää kaikki ennakkosuosikit ja voittaa koko kilpailun.
Varmaan joku pässi voittaa, mutta täähän onkin farmi.
Mä niin toivon Jannen voittoa.
Minä toivon että toivolla on toivoa toivoessaan toivoa... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Johanna ja Teemu ovat poissa pelistä, toivon voittoa Jannelle. Toivottavasti tippuneet farmilaiset eivät äänestä suoraan finaaliin sillä perusteella kuka on alkuperäiskilpailija ja kuka kesken kauden tullut.
Onko Johanna ja Teemu tosiaan tippuneet.
Teemu nimesi Jannen kaksintaisteluun, mutta kenet Janne sitten haastoi ja kuka tippui.
Janne haastoi Johannan, joka tippui. Sitten Janne tiputti myös Teemun, eli jäljellä on enää Janne, Sampo ja Mariko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on koko kauden aikana haukuttu kaikkein eniten näitä nimiä: Meri, Katri, Jade, Antonio, Henny, Johanna.
Ketju olisi aika törkyinen jos näitä haukkumisia ja hävyttömiä herjaamisia ei oli enimpiä poisteltu...
On päivänselvää kaikille, että haukkumisviestit pitääkin poistaa, mutta täältä on poistettu myös ihan valtava määrä täysin asiallisia ja neutraaleja viestejä. Jos joku on eri mieltä kuin toinen, ei se ole syy poistaa viestiä. Kyllä täällä mahtuu olemaan monenlaisia mielipiteitä. Sen takia ketjuun on mennyt maku, kun täältä on poistettu vähintään puolet koko ketjun sisällöstä. Monesti olen nähnyt aamuisin asiallista keskustelua uusimman jakson tapahtumista ja iltapäivällä on kadonnut useita sivuja. Silloin ei huvita edes lukea tätä enää.
Kukahan on se joka pistää tuulemaan ja pistää palstat sileiksi, poistaa viestit. Kaikki viestithän ovat asiallisia. Kuka tänne nyt sentään huvikseen kirjoittelisi. Mitä on kielessä, sitä on mielessä.
Ei tällä palstalla ole ennen tuonkaltainen jyrä käynyt.
Tälle ja näille omasta mielestään varmaan kovinkin hyveellisille riittää poistamiseen ihan mikä tahansa, ei tarvitse kun kirjoittaa jotain, mistä eivät (tai ei) pidä, niin luuta käy ja täällä ilakoidaan kuinka palsta on nyt niiin siisti. Eli edustaa heidän ( hänen) näkemystään, ja se on heistä siistiä. En vastusta herjaviestien poistamista, mutta tämä on ollut jotain aivan muuta.
En usko että tämä on sen kummempaa kun muissakaan ketjuissa. Ihmiset vaan pillkuhiljaa havahtuu, että sivistyneemminkin voi kirjoittaa mielipiteitään.
Oon kyllä omin pikku silmin todennut, että eräänkin aamupäivän KAIKKI kirjoitukset kolmen tunnin ajalta oli poistettu ja siellä oli todella asiallista pohdintaa. Suorastaan törkeää ja toisaalta säälittävää, että jollain on noin vinksahtanut harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Mariko ärsyttää minua eniten pelaamisineen: harkitsee, miettii ja juonittelee.
Sampo on pelannut vielä enemmän kuin Mariko. Sampo ohjailee ja manipuloi taitavasti, menee muiden pään sisälle. Istuttaa sinne ideat, kertoo miten tulee toimia. Ja huvittavinta on, että kaikki kuuntelee ja tottelee Sampoa :D Hän on kuin joku joku shamaani, joka on hypnotisoinut kaikki. Ja nauraa matkalla pankkiin. Kaikki meni juuri kuten hän halusikin.
Olisi mielenkiintoista nähdä tositv-kisa, jossa olisi mukama sekä Sampo että Krisu. Krisullakin on sama kyky saada kanssakilpailijat tekemään toivomallaan tavalla. Kumpi pyörittäisi kisaa, jos molemmat olisivat samaan aikaan mukana? Kohta loppuu formaatit kesken!
Vierailija kirjoitti:
Mariko ärsyttää minua eniten pelaamisineen: harkitsee, miettii ja juonittelee.
Juu hän onkin koko Farmi-historian ainoa joka noin tekee, kukaan muu ei oo koskaan tuolla juonitellut. Saati sitten harkinnut ja miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Viimekerralla ei tapahtunut mitään. Viisikko on edelleen jäljellä ja seuraava jakso on päätösjakso. Saapa nähdä miten se päättyy.
Höpö höpö. Toiseksi viimeisen jakson, Konkarin koston, jälkeen on kylläkin jäljellä enää 3 kilpailijaa, Mariko, Janne ja Sampo. Viimeisessä jaksossa pudonneet tenttaavat kolmikkoa, joka pitää puheet. Niiden perusteella tippuneet äänestävät yhden kolmikosta suoraan finaaliin. Sen jälkeen päätetään ehkäpä jollain kilpailulla (tai suoraan finaaliin menneen päätöksellä) kuka toinen menee finaaliin. Voittaja ratkaistaan luultavasti perinteisellä kolmen lajin ottelulla.
Vierailija kirjoitti:
Hys hys, ei saa noin ikävästi kirjoittaa Samposta, nyt täältä lähtee kolme sivua viestejä, kun joku pahoittaa mielensä.
Minäkin toivon... 😂😂😂... toivotaan kaikki mammat... 😂😂😂
Kerrotko vielä, mistä tämä tulee esille?