Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2023

Vierailija
09.02.2023 |

Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.

Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.

Kommentit (3743)

Vierailija
2421/3743 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seuraavaksi tapahtuu??? Ei näe Ruudusta muuten kun maksun kautta vai??????????

Vierailija
2422/3743 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marikon nenärengas kiinnittää huomion hänen nenäänsä,

joka ei ole, anteeksvaan, kaikkein muotopuhtain, vaan leveä löppänä. Parempi olisi, kun ottaisi renkaan pois.

No, eipä ole sinun asiasi se.

No, kylläpä vaan on. Ovat tuolla töllössä ihan omasta tahdostaan katsojien arvosteltavina.

Ai, sinä menet ulkonakin jokaiselle vastaantulijalle kitisemään heidän ulkonäöstään?

Oletpa sekaisin😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/3743 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marikon nenärengas kiinnittää huomion hänen nenäänsä,

joka ei ole, anteeksvaan, kaikkein muotopuhtain, vaan leveä löppänä. Parempi olisi, kun ottaisi renkaan pois.

No, eipä ole sinun asiasi se.

No, kylläpä vaan on. Ovat tuolla töllössä ihan omasta tahdostaan katsojien arvosteltavina.

Niin. Tai sitten vaan omille pakkomielteille ei voi mitään. No, ehkä saat apua.

Vierailija
2424/3743 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä seuraavaksi tapahtuu??? Ei näe Ruudusta muuten kun maksun kautta vai??????????

Kannattaisi selailla noita edellisiä sivuja/ kirjoituksia niin selviää tämäkin asia. Nykyään ei viitsittäisi tehdä mitään itse, kaikki valmiina mulle heti nyt :(

Vierailija
2425/3743 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi tuota Marikoa miten vastenmielinen kieroilija ja juonittelija. Muut tekee ahkerana lehmitulia, niin muija kihisee innosta ja silmät viiruna juonittelee toisten pään menoksi.

Mitä ihmettä? No ehkäpä ohjaaja oli käskenyt häntä kameran eteen ja vastaamaan ja spekuloimaan nimeämiskysymyksiin? Koskapa torpparin pitää nimetä ja miettiä kuka ja miksi.

Voi pyhä yksinkertaisuus..  :D 

Mulle oli myös pettymys Marikon käytös. Onhan muutkin olleet torppareina eikä samanlaista hykertelyä ole ollut. Vaikutti tosiaan että hän nautti siitä, eikä kyllä ohjaajan syyksi sitä voi laittaa. Viime vuodenkin juonittelut kalpeni tuon rinnalla.

Vierailija
2426/3743 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi tuota Marikoa miten vastenmielinen kieroilija ja juonittelija. Muut tekee ahkerana lehmitulia, niin muija kihisee innosta ja silmät viiruna juonittelee toisten pään menoksi.

Mitä ihmettä? No ehkäpä ohjaaja oli käskenyt häntä kameran eteen ja vastaamaan ja spekuloimaan nimeämiskysymyksiin? Koskapa torpparin pitää nimetä ja miettiä kuka ja miksi.

Mulle oli myös pettymys Marikon käytös. Onhan muutkin olleet torppareina eikä samanlaista hykertelyä ole ollut. Vaikutti tosiaan että hän nautti siitä, eikä kyllä ohjaajan syyksi sitä voi laittaa. Viime vuodenkin juonittelut kalpeni tuon rinnalla.

Kyllä! Ja vaatiihan se aikamoista röyhkeyttä kysyä toiselta, antaisitko sen perunan mulle?

Mitäs röyhkeyttä siinä on. Pelissä pitää yrittää kaikkensa, että pärjää. Ei Janne sitä väkisin antanut, vaan omasta puolestani halusi vahvistaa luottamusta. Miksi ei saisi hykerrellä suunnitellessaan parasta ratkaisua itselleen pelin kannalta.. Jokainen haluaa voittaa ja käyttää apuna juonittelua.

Vierailija
2427/3743 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi selailla noita edellisiä sivuja/ kirjoituksia niin selviää tämäkin asia. Nykyään ei viitsittäisi tehdä mitään itse, kaikki valmiina mulle heti nyt :(

kyllä, naurattaa, en jaksa veivata taakse

Vierailija
2428/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Ja vaatiihan se aikamoista röyhkeyttä kysyä toiselta, antaisitko sen perunan mulle?

Mitäs röyhkeyttä siinä on. Pelissä pitää yrittää kaikkensa, että pärjää. Ei Janne sitä väkisin antanut, vaan omasta puolestani halusi vahvistaa luottamusta. Miksi ei saisi hykerrellä suunnitellessaan parasta ratkaisua itselleen pelin kannalta.. Jokainen haluaa voittaa ja käyttää apuna juonittelua.

Ei jokainen, Antonio ei juonittele.

Vierailija
2429/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jokainen, Antonio ei juonittele.

Jokainen päättä juoniiko, tai käyttäytyy tietyllä tavalla voittaakseen. Koska juonittelu on sallittua niin kannattaa repiä kaikki hyöty itselle siitä. Kukin tavallaan.

Vierailija
2430/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kehtaa taas katsoa kun päästiin tuosta Hennystä eroon!!!

Totta   !!!!!.

Vierailija
2431/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennyhän käyttäytyi fiksusti ja se on tärkeintä. Näytti tulevan hyvin toimeen suurimman osan kanssa. Nimeltä nyt ei sovi mainita yhtä joka mollas aivan turhaan, muuten poistuu viesti. Henny ei mennyt mukaan kuitenkaan..

Vierailija
2432/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä, naurattaa, en jaksa veivata taakse

Voi taivas! Tämä kiteyttää nykyisen saamattomuuden. Jos on niin väsynyt ettei jaksa klikata hiirellä yhtä kertaa sivua taaksepäin, niin kannattaisko lopettaa samantien ohjelman katsominen ja vain maata paikallaan tekemättä mitään? Ai niin, tämä tyyppi vissiin ei jaksa edes käyttää tietokonetta vaan laittaa kysymyksiä puhelimella...

Vierailija
2433/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampo sai miljoonia kyläkaupasta kun möi sen.

Niin?? Ilmaiseksi olisi pitänyt antaa?

Vierailija
2434/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältö on poistettu paljon muutakin, Marikon juonitteluista ei saa kirjoitella

Vierailija
2435/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi sampo tai minttu.

Vierailija
2436/3743 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi sampo tai minttu.

Oletko mielisairas?

Vierailija
2437/3743 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat tuolla jotka ansaitsee voiton on Johanna, Antonio tai Teemu.

Joohannallallahan on kovanluokan näyttelijänä hirveät tulot, mieluummin jollekin köyhälle. 🙄

Ei ole, tekee hanttihommia, mitä joskus saanut.. Ilmaiseksi harrastelija teatterissa jonne jokainen pääsee....

Totta !!!!!!!

Vierailija
2438/3743 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein taas ymmärretä mikä on pelin henki, ei näitä kilpailuja kaikille hymyilemällä ja kiltteilemällä voiteta.

Vierailija
2439/3743 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka reppana täällä yrittää haukkua Farmi ohjelmaan kuulumattomia...

Vierailija
2440/3743 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikon pelaaminen on hyväksyttävää siinä missä Merinkin.

Ketju on lukittu.