Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sampo sai miljoonia kyläkaupasta kun möi sen.
19 miljoonaa.
Huh, no hyvä, kun alussa joku keskustelija arveli että on raha puutteen vuoksi ohjelmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuota Marikoa miten vastenmielinen kieroilija ja juonittelija. Muut tekee ahkerana lehmitulia, niin muija kihisee innosta ja silmät viiruna juonittelee toisten pään menoksi.
Mitä ihmettä? No ehkäpä ohjaaja oli käskenyt häntä kameran eteen ja vastaamaan ja spekuloimaan nimeämiskysymyksiin? Koskapa torpparin pitää nimetä ja miettiä kuka ja miksi.
Voi pyhä yksinkertaisuus.. :D
Mulle oli myös pettymys Marikon käytös. Onhan muutkin olleet torppareina eikä samanlaista hykertelyä ole ollut. Vaikutti tosiaan että hän nautti siitä, eikä kyllä ohjaajan syyksi sitä voi laittaa. Viime vuodenkin juonittelut kalpeni tuon rinnalla.
Kyllä! Ja vaatiihan se aikamoista röyhkeyttä kysyä toiselta, antaisitko sen perunan mulle?
Mitäs röyhkeyttä siinä on. Pelissä pitää yrittää kaikkensa, että pärjää. Ei Janne sitä väkisin antanut, vaan omasta puolestani halusi vahvistaa luottamusta. Miksi ei saisi hykerrellä suunnitellessaan parasta ratkaisua itselleen pelin kannalta.. Jokainen haluaa voittaa ja käyttää apuna juonittelua.
Farmillehan on menty juonittelemaan ! Ja silti aika kevyttä ja kesyä, suhteellisen tylsää.
Janne oli mielissään kun sai luopua perunasta (itselleen hyödyllisesti) koska pelkää koko ajan muiden reaktioita.
alibaba kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuota Marikoa miten vastenmielinen kieroilija ja juonittelija. Muut tekee ahkerana lehmitulia, niin muija kihisee innosta ja silmät viiruna juonittelee toisten pään menoksi.
Mitä ihmettä? No ehkäpä ohjaaja oli käskenyt häntä kameran eteen ja vastaamaan ja spekuloimaan nimeämiskysymyksiin? Koskapa torpparin pitää nimetä ja miettiä kuka ja miksi.
Voi pyhä yksinkertaisuus.. :D
Mulle oli myös pettymys Marikon käytös. Onhan muutkin olleet torppareina eikä samanlaista hykertelyä ole ollut. Vaikutti tosiaan että hän nautti siitä, eikä kyllä ohjaajan syyksi sitä voi laittaa. Viime vuodenkin juonittelut kalpeni tuon rinnalla.
Kyllä! Ja vaatiihan se aikamoista röyhkeyttä kysyä toiselta, antaisitko sen perunan mulle?
Farmille on menty opettelemaan vanhan ajan maatilan töitä vanhoilla välineillä.
Mitäs röyhkeyttä siinä on. Pelissä pitää yrittää kaikkensa, että pärjää. Ei Janne sitä väkisin antanut, vaan omasta puolestani halusi vahvistaa luottamusta. Miksi ei saisi hykerrellä suunnitellessaan parasta ratkaisua itselleen pelin kannalta.. Jokainen haluaa voittaa ja käyttää apuna juonittelua.Farmillehan on menty juonittelemaan ! Ja silti aika kevyttä ja kesyä, suhteellisen tylsää.
Janne oli mielissään kun sai luopua perunasta (itselleen hyödyllisesti) koska pelkää koko ajan muiden reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa miksi Janne Ahonen antoi sen kultaisen potaatin Marikolle?
Aina ei osaa tehdä fiksuja peliliikkeitä.
Ohjelma on muuttunut pelkäksi kehumiseksi ja itkua tuherretaan.
Pöydässä istutaan pitkään. Kehutaan vuoron perään jokaista.
Toki juontaja saa olla enemmän esillä näissä pöytäkeskusreluissa kuin aikaisemmin!
Koskaan ei näytetä esim ruuanlaittoa.
Vielä viime vuonna oli kiinnostavampi tämä ohjelma
Jep, Teemun ruoanlaittoa ei ole näytetty yhtään. Miksei? Uusimmassa jaksossa oli ihan liikaa (ainakin 2 sessiota) tunteista puhumista pöydän ääressä. Minua ei kiinnosta itku silmässä annetut tilitykset koti-ikävästä ja mitä on opittu (ne on aina ne samat eli läsnäoloa, hetkessä elämistä, perheen arvostamista, ilman puhelintakin pärjää, jne). Näyttäkää mielummin niitä farmipuuhia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcastia ei voi katsoa, kun on niinkuin 12 v tytöt höpöttäisi naamaa virnistellen.
No miten heidän tulisi olla?
Esim niin kuin ikäisensä naiset. 🙄
Kaikki eivät halua olla tylsiä aikuisia niin kuin sinä.
Näin kolmekymppisenä en halua leikkiä teinipississistä , kun se paistaa läpi niin nuorisolle, kuin vanhemmillekin. Silti ei tartte olla tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcastia ei voi katsoa, kun on niinkuin 12 v tytöt höpöttäisi naamaa virnistellen.
No miten heidän tulisi olla?
Esim niin kuin ikäisensä naiset. 🙄
Kaikki eivät halua olla tylsiä aikuisia niin kuin sinä.
Ymmärrän, jotkut jää vähän 16v. tasolle, itse eivät sitä huomaa. Pitää ymmärtää.....
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa miksi Janne Ahonen antoi sen kultaisen potaatin Marikolle?
Mä en näe mitään hyötyä tästä Jannelle. Sampo perusteli sille tarpeeksi hyvin, ja sai täten pahimmalta kilpakumppanilta sen pois.
Henny ei lukeudu omiinkaan suosikkeihin, mutta Marikon kommentti siitä, että tarvitsee hänen seurassa peltoreita... Siis turhaa tölvimistä, ja mukava ihminen ei sanoisi noin. Kyllä Marikokin osaa äänekkyydellään viedä energiaa ihmisiltä. Jännä ettei Katri vaatinut peltoreita. Myöskin se kommentti Hennylle että "joo mä tiedän et se on sun mielipide" särähti korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 miljoonaa.
19 miljoonaa oli myyntihinta. Varmaan jonkun verran velkaa tuollaisesta yrityksestä.
Minun korvaani on taas särähtänyt pahasti, kun Johanna on useamman kerran kameramiehille kuiskutellut kaula pitkällä kenet pitäisi tiputtaa. Jännä, että luulee kameramiehen vaikuttavan asiaan. Näyttää näin katsojille sitä oikeaa sisintään.....
Mikähän laiseksi kisa olisi muuttunut, jos jokaisella olisi ollut sukulainen mukana. Onneksi toinen puhakka tippui, ettei ole sotkemassa loppu kahinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19 miljoonaa.
19 miljoonaa oli myyntihinta. Varmaan jonkun verran velkaa tuollaisesta yrityksestä.
Kyllä minua kateellisena niin lujaan harmittaa nuo heidän rahat, raavin päänahkani verille.
Vierailija kirjoitti:
Minun korvaani on taas särähtänyt pahasti, kun Johanna on useamman kerran kameramiehille kuiskutellut kaula pitkällä kenet pitäisi tiputtaa. Jännä, että luulee kameramiehen vaikuttavan asiaan. Näyttää näin katsojille sitä oikeaa sisintään.....
Meinaatko että Johanna aivan itse menee kameramiehen luo kuiskutteleen mutta Marikolta on kyselty ja melkeinpä pakotettu suunnittelemaan. Johannalta kielletty, Marikolta sallittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Johanna aivan itse menee kameramiehen luo kuiskutteleen mutta Marikolta on kyselty ja melkeinpä pakotettu suunnittelemaan. Johannalta kielletty, Marikolta sallittu.
Me emme tiedä kenenkään kohdalla mitä kameramiehet ohjelmallisesti haluaa niiden puhuvan. Joten kaikki ei ole aidosti sitä miltä jutut saadaan näyttämään. Siksi ei täälläkään ei tarvitse niin heti tosissaan lentoon lähteä kenenkään kohdalla. 😁
Mä olen tavannut erään joka on ollut farmin kuvauksissa. Kertoi että he itse aina menevät kyselemään kilpailijoilta mitä he sillä hetkellä ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Hennyhän käyttäytyi fiksusti ja se on tärkeintä. Näytti tulevan hyvin toimeen suurimman osan kanssa. Nimeltä nyt ei sovi mainita yhtä joka mollas aivan turhaan, muuten poistuu viesti. Henny ei mennyt mukaan kuitenkaan..
Henny on hyvä tyyppi.
Ystävällisesti käyttäytyy, on avulias.
Ei pidä takertua et mitä tehnyt kropalleen. On sanonut olevansa enemmän överi henkilö, mutta ei vaikuta häneen persoonana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikkini tältä kaudelta olivat: Teemu, Antonio, Janne, Susanna, Helena, Joona ja Henny. Mukavan ja sympaattisen oloisia kaikki. Essikin ihan ok.
En tykännyt näistä: Sampo, Meri, Mariko, Katri, Jade, Johanna, Veltto. Näissä oli jotain feikkiyttä ja osa kieroili enemmänkin.
Mulla lähes samat. Ei minulla ollut mitään Katriakaan vastaan, hän vain puhui paljon ja se kai nähtiin hämmentämisenä. Ja Jadekin on ihan kiva, hänhän on vielä nuori ja tekee virheitä. Johannasta en oikein saa selkoa onko oikeasti herttainen ja kiltti vai onko osittain esitystä. Podcastissa on kärkkäämpi mielipiteissään.
Johanna esittää aika paljon, ei ole lainkaan niin symppis, mitä yrittää tuoda ulos...
Vierailija kirjoitti:
Jep, Teemun ruoanlaittoa ei ole näytetty yhtään. Miksei? Uusimmassa jaksossa oli ihan liikaa (ainakin 2 sessiota) tunteista puhumista pöydän ääressä. Minua ei kiinnosta itku silmässä annetut tilitykset koti-ikävästä ja mitä on opittu (ne on aina ne samat eli läsnäoloa, hetkessä elämistä, perheen arvostamista, ilman puhelintakin pärjää, jne). Näyttäkää mielummin niitä farmipuuhia!
Minä olen myös kiinnittänyt huomiota siihen, että Teemun ruoanlaittoa ei ole näytetty ollenkaan, toisin kuin aiemmilla kausilla. Ihan liikaa näytetään näitä kuiskutteluja siellä ja täällä.
19 miljoonaa.