Farmi Suomi 2023
Keväällä taas kanat kaakattavat ja lampaat määkivät, kun joukko julkisuudesta tuttuja kisaajia saapuu Farmille.
Mukana kisassa ovat: Kyläkauppias Sampo Kaulanen, yleisurheilija Jade Nyström, yrittäjä Susanna Penttilä, Miss Suomi Essi Unkuri, manageri Meri Aalto, laulaja Helena Lindgren, psykologi Veltto Virtanen, näyttelijä Johanna Puhakka, kokki Teemu Laurell, toimittaja Katri Utula, somepersoona Joona Puhakka, laulaja Mariko Pajalahti sekä hius- ja meikkitaiteilija Antonio Flores.
Tämä ohjelmaformaatti on tosi kiva. Tällä kertaa osallistujakattaus on vaan niin omituinen, että tuskin tulee katsottua. Osallistujista vain yksi on kiinnostava, Antonio Flores. Hurmaava persoona.
Kommentit (3743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat tuolla jotka ansaitsee voiton on Johanna, Antonio tai Teemu.
Joohannallallahan on kovanluokan näyttelijänä hirveät tulot, mieluummin jollekin köyhälle. 🙄
Ei ole, tekee hanttihommia, mitä joskus saanut.. Ilmaiseksi harrastelija teatterissa jonne jokainen pääsee....
En vaan tajua miksi Meri sai immuniteetin. Sekin olisi pitänyt laittaa jotenkin vaan kilpailee.
Ei mun käsittääkseni Meri mitään finaalipaikkaa ole saanut. Tuossa viimeisimmässä Ruutu+ -jaksossa kutsuttiin vain sitä viimeistä kananmunanvatkauskisaa finaaliksi. Siinähän kilpailtiin yksilöinä ja vain voittajajoukkueen henkilöt + Meri sai osallistua. Heistä yksi voitti kultaisen perunan myötä immuniteetin ja voittaja oli Teemu. Merin *finaali" oli se, että hän sai osallistua tähän viimeiseen vatkauskisaan, vaikka häntä ei aiemmin valittu kumpaakaan kisajoukkueeseen. Jos Merillä olisi jo finaalipaikka, niin miksi hän olisi enää tässä kisannut kultaisesta perunasta, jolla saa immuniteetin?
Vierailija kirjoitti:
Voi ruma sana!!! Meri pääsi suoraan finaaliin. Ottaa päähän niin, että naama irtoo! Kisan voitti Teemu, Sampo ja Mariko, joista joku saa immuniteetin.
Meri ei ole finaalissa, kts. edellinen viesti
Seuraavalla kaudella voisi kieltää spekuloinnin. Tämä on kuin BB, vain putoaja valitaan eri tavalla.
Mua jotenkin yllätti tuo Antonion vastustus kirjeen kirjoittamiseen. Ymmärsin tavallaan ne perustelut ikävän torjumisesta ym., mutta silti
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin yllätti tuo Antonion vastustus kirjeen kirjoittamiseen. Ymmärsin tavallaan ne perustelut ikävän torjumisesta ym., mutta silti
Antonion puoliso on siinä asemassa, että tekemisiä ja sanomisia pitää miettiä tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuota Marikoa miten vastenmielinen kieroilija ja juonittelija. Muut tekee ahkerana lehmitulia, niin muija kihisee innosta ja silmät viiruna juonittelee toisten pään menoksi.
Ei minua Mariko häiritse. Ihan mukava on.
Tuonne on menty kilpailemaan voitosta. Jokaisen on pelattava omaan pussiin. Siihen ei kuulu kohteliaisuudesta antaa mahiksia toisille. Hyvin pelaavat..
Aika lailla täällä menevät ventovieraat ihmiset kommentoijien tunteisiin. Mitäs jos jutellaan ohjelmasta asiallisesti eikä oksenneta sitä omaa pahaa oloa viesteihin?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kaudella voisi kieltää spekuloinnin. Tämä on kuin BB, vain putoaja valitaan eri tavalla.
En katso seuraavaa farmia jos ei palata alkuperäiseen formaattiin. Jo tätä kautta oli iso kynnys alkaa katsomaan kun edellinen oli niin juonitteleva. Taina kyllä paljasti mikä ku..pää on ihmisenä.
Antonio
Oliko sinulla ehtoja, kun lähdit Farmille?
-En missään nimessä halunnut juoruamista. Sanoin, että jos sellaiselta tuntuu, niin lähden kotiin. Olin todella kiitollinen, ettei tullut tunnetta, että haluan kotiin. Pientä draamaa oli, muttei sen kummempaa.
https://www.suomi24.fi/viihde/antonio-flores-asetti-taman-tiukan-vaatim…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antonion puoliso on siinä asemassa, että tekemisiä ja sanomisia pitää miettiä tarkkaan.
En usko että ne on enää mikään pari varsinaisesti edes.
Pressa pelin takia ei haluta erokeskustelua joten ovat kulissipari.
Ovat pari, mutta viettävät paljon aikaa erillään, koska Antonio on työskennellyt Saksassa ja Haavisto matkustaa aika paljon.
Kelle Antonio kirjoitti viidakko ohjelmassa (tai mikä lie)?
Ymmärrän hyvin, ettei puolisolle halua kirjoittaa.
Pidän hänen iloisuudesta ja on kaikkia kohtaan hyvin käyttäytyvä.
Niin ja voisin häntä katsella saunan terassilla enemmänkin 🤭
Kuka täällä viestejä poistelee
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä viestejä poistelee
Minä. Olen kaikkien tuntema julkkihullu haukkuja.. viiraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marikon nenärengas kiinnittää huomion hänen nenäänsä,
joka ei ole, anteeksvaan, kaikkein muotopuhtain, vaan leveä löppänä. Parempi olisi, kun ottaisi renkaan pois.No, eipä ole sinun asiasi se.
No, kylläpä vaan on. Ovat tuolla töllössä ihan omasta tahdostaan katsojien arvosteltavina.
Nyt kehtaa taas katsoa kun päästiin tuosta Hennystä eroon!!!
Sampo sai miljoonia kyläkaupasta kun möi sen.
Ei tipu kukaan seuraavassa jaksossa. Meri sai immuniteetin tsägällä ja Teemu voitti immuniteetin kisassa. Mariko jatkoi torpparina.