Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotiäidit!

Vierailija
20.11.2006 |

Ulkoiletteko paljon tälläisellä pääkallokelillä? Itseäni ei huvittaisi ulos lähteä, kun siellä juuri ja juuri pysyy pystyssä ja vettä sataa... Lapsia tympii pelkkä sisällä olo.

Mitä kivaa heille keksisi? Olen vielä 3 iltaa yksin lasten kanssa, mies iltavuorossa töissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään lapsille.. Pari kunnon vaatekertaa. Satsaa vaikka aluspaitaan ja -housuihin? Ja joko sadevaatteet tai vettähylkivää. Hanskat ja kengät jokka on lämpöset ja hylkii vettä. Pipo päähän!

Jos liukkaus askarruttaa niin osta naskalit kenkiin! Irrotettavat pohjalliset jalkaan ja voit vaikka juosta..

Pihalle vaan!

Siivous ja ulkoilu vaatii saman kikan: hyvät välineet joita HALUAA käyttää! -Mulla on Super Moccio jolla lattioita on kiva pestä. Onko sulla vanha haiseva moppi 1900- luvulta? :D

Vierailija
2/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nyt 1v4kk ja meno on vielä sen verran huteraa että kaatuilee tuolla nyt ihan kokoajan, ja rattaissa ei suostu istumaan kun kerran osaa jo ihan itsekin kävellä.

Pulkassa vedin vielä kun oli edes hippunen lunta maassa, siinä siis viihtyi. Nyt ei edes pulkka kulje, aargh.

Eipä tosin että itsekään tahtoisin tuonne mennä kaatuilemaan, varsinkin kun olen vielä loppumetreillä raskaana.

Jos sulla on lapset isompia, niin miten oisi jos vaikka menisitte käymään hevostallilla tai jossain muussa kivassa paikassa, missä riittää katseltavaa ulkoilmassa? Saisi edes vähän raitista ilmaa ilman jäällä röntyilyä.

Mites te muut pienten äidit, millaista ulkoilua harrastatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on mielekästä tekemistä.

Vierailija
4/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siivous ja ulkoilu vaatii saman kikan: hyvät välineet joita HALUAA käyttää! -Mulla on Super Moccio jolla lattioita on kiva pestä. Onko sulla vanha haiseva moppi 1900- luvulta? :D

ap

Vierailija
5/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti ulkoillaan..

Vierailija
6/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyy hyvin sisällä touhuilemassa. Ulkona olo on sellaista seisoskelua ja kaatuilua ...meillä ei oo lähistöllä mitään leikkipuistoakaan missä olis kavereita tai hiekkalootaa.

Vierailija
7/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ny oli semmonen vertaus.. :)) Mut mulla pätee, kun välineet on hyvät niin menokin on hyvä! Panosta itseesi! Osta kunnolliset ulkoiluvehkeet ni ei tartte pelätä sadetta ja liukkautta. Nii ja pimee kun tulee aikaseen niin hanki kans heijastusta!!!

Kakkonen

Vierailija
8/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kylläkään nyt sada, eikä ole pääkallokeli vaan maa on sula, joten olisi ihanteellinen ulkoilusää, mutta joudutaan kökkimään sisällä kun lapset ovat kipeinä.

Vierailija
9/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieluummin olen laiska kuin tyhmä ja lukutaidoton. t:9

Vierailija
10/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska oli se laiska... : )

-7

Vierailija
11/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piha ei ole kovin liukas, kun osa on vielä vähän lumen peitossa ja muualta on hiekoitettu oikein kunnolla. Kylätiekin on hiekoitettu, joten siinä voi kävellä ja reunassa potkutella tai vetää pulkkaa. Koira on ulkoilussa innolla mukana, joten lapsellakin aika kuluu hyvin vaikka ei niin ihmeellistä tekemistä olekaan. Äkkiä menee tunti, kun haetaan posti, viedään roskat, tyhjennetään komposti, laitetaan linnuille siemeniä lintulaudalle, kannetaan polttoputia ja käydään pikku lenkillä. Joskus käydään parin kilsan päässä kaupassa tai naapurissa hevosia ja lampaita katsomassa.

Iltapäivällä nuorin (3 ½ v) ulkoilee isompien lasten kanssa, kun nämä tulevat koulusta.

Säänmukaiset vaatteet ja jalkineet, niin ei haittaa pieni vesisadekaan. Nyt kun lumet on lähteneet metsästäkin, niin mennään iltapäivällä porukalla retkelle lähimetsään (= takapihalle).

Vierailija
12/12 |
20.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sää ulkoilet " hyvällä kelillä" niin olet laiska mun kirjoissa.

10