Voiko nainen olla liian tiukka?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä lantionpohjalihaksia voi rentouttaa? Kiinnostaisi todella paljon.
Opettelemalla käyttämään pillunsa lihaksia.
Elikkä miten?
Et sä oikeesti ole näin tyhmä. Näyttelet vain. Toivottavasti.
On treenattu vaikka miten mutta eipä auta. Kiva jos jotakin on auttanut.
En ole liian tiukkaa vielä tavannut. Kokemusmäärä noin 20. Nyxä on tiukka. Pitkä esileikki vain tiukentaa. Nyrkkipanoa en ole vielä kokeillut esileikkinä. Käytämme liukkaria ja rullaan pitkän esinahan terskan päälle. Sitten kun pistää aukolle, esinahka jää paikoilleen aukolle ja penis sujuttautuu sisään. Kun ollaan aluksi vähän aikaa paikoillaan, hän pystyy rentouttamaan lihaksensa ja voimme aloittaa. On vain varottava vetämästä ulos, sillä sisäänlaitto on aloitettava alusta. Hän osaa kyllä tehdä sen ratsastaessaankin. Hän on tiukin tähänastisista. Ympärys on minulla terskassa 15-16 ja sen takana noin 14, joten ihan kohtuumitoissa käsittääkseni.
Vierailija kirjoitti:
En ole liian tiukkaa vielä tavannut. Kokemusmäärä noin 20. Nyxä on tiukka. Pitkä esileikki vain tiukentaa. Nyrkkipanoa en ole vielä kokeillut esileikkinä. Käytämme liukkaria ja rullaan pitkän esinahan terskan päälle. Sitten kun pistää aukolle, esinahka jää paikoilleen aukolle ja penis sujuttautuu sisään. Kun ollaan aluksi vähän aikaa paikoillaan, hän pystyy rentouttamaan lihaksensa ja voimme aloittaa. On vain varottava vetämästä ulos, sillä sisäänlaitto on aloitettava alusta. Hän osaa kyllä tehdä sen ratsastaessaankin. Hän on tiukin tähänastisista. Ympärys on minulla terskassa 15-16 ja sen takana noin 14, joten ihan kohtuumitoissa käsittääkseni.
Nyrkkipano esileikkinä. Anna mun kaikki kestää.
Voi olla. Nuorena tyttöystävälläni oli niin tiukka,että kesti jonkin aikaa, että oli venynyt sopivaksi. Ei ollut harrastanut seksiä sitä ennen.
Osalla naisista on, mutta he eivät harrasta siksi juurikaan seksiä. Olikohan muistaakseni 2% joka kuulostaa korkealta. Onhan niissä syvyyksissäkin eroja ja ihan reippaasti onkin.
Osa naisista ei harrasta emätinyhdyntää siksi että se aiheuttaa kovaa kipua mutta tuolla ei ole mitään tekemistä tiukkuuden tai lantionpohjan lihasten kanssa vaan joku hermopäätejuttu.
Paljon suuremmalle osalle emätinyhdyntä on yhdentekevä juttu koska sisältä puolestaan puuttuvat sellaiset hermopäätteet joiden stimulointi tuottaa mielihyvää. Näitä ei tietenkään haittaa maata mahallaan kynsiä lakkaamassa jos mies haluaa tyydyttää itsensä siihen reikään.
Kyllä tiukkuudessa varmaan ihan fysiologisia eroja. Mutta paljon merkitystä psykologisillakin tekijöillä.
Aikanaan seurustelin naisen kanssa johon ei meinannut alkuun saada sisään mitenkään vaikka tuntu että on kiihottunut ja märkä. Vähän turhauttavaakin kun kovassa kiimassa joutuu varovasti sovittelemaan sisään.
Tämän tytön kohdalla oli vaan kyse jonkinlaisesta jännityksestä, tietämättään jännitti lihaksia tms.
Ilmeni nimittäin että kun ekan kerran harrastettiin seksiä pikku humalassa, liiallinen tiukkuus oli poissa. En toki suosittele alkoholia ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Osalla naisista on, mutta he eivät harrasta siksi juurikaan seksiä. Olikohan muistaakseni 2% joka kuulostaa korkealta. Onhan niissä syvyyksissäkin eroja ja ihan reippaasti onkin.
Osa naisista ei harrasta emätinyhdyntää siksi että se aiheuttaa kovaa kipua mutta tuolla ei ole mitään tekemistä tiukkuuden tai lantionpohjan lihasten kanssa vaan joku hermopäätejuttu.
Paljon suuremmalle osalle emätinyhdyntä on yhdentekevä juttu koska sisältä puolestaan puuttuvat sellaiset hermopäätteet joiden stimulointi tuottaa mielihyvää. Näitä ei tietenkään haittaa maata mahallaan kynsiä lakkaamassa jos mies haluaa tyydyttää itsensä siihen reikään.
Höpö höpö. Suurinta osaa naisista panettaa ja he haluaa kalua sisäänsä. Sinä et ilmeisesti ole kuullutkaan g-pisteesta ja muista erogeenisistä pisteistä pillussa. Toiset naiset haluaa pillun perälle painetta ja hieromista, jotta kohdunkaulan orgasmi olisi mahdollista. Sitä kun ei muuten saa.
On sen verran pieni tuo oma vehje, että tuskin tulisi liian tiukkoja naisia vastaan.
m48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Olen ollut yhden liian tiukan, jo kolmekymppisen lapsettomsn naisen kanssa. Hän sai orgasmeja yksi toisensa perään ja minulla alkoi voin vehje aristamaan siinä tiukkuudessa. Sisään painaessakin tuntui tai kuului sellaisia rusahduksia, en tosin tiedä kumman värkeistä.
Apua, siis mitä ihmeen rusahduksia? 😳
Vähän kuin pyörittelisi jumissa olevia hartioita. Lihakset rusahtaa.
Opiskeluaikana vajaan kolmenkymmenen vuoden takaa on yksi kokemus. Sellainen pieni nuori nainen (152cm), jolla niin piikanen, että oli vaikeuksia saada sisään. Homma onnistui kuitenkin ihan ok, mutta kolme päivää sen jälkeen oli kävelykin hankalaa, kun heppi oli niin hellänä.
Omalla naisellani oli tavatessamme aivan järkyttävän tiukka pillu ja vaikka oli todella märkänä niin oli vaikea päästä kunnolla sisään.
Laukesin varmaan sekunneissa kun puristi niin paljon.
Nykyään on vähän löysempi onneksi niin ei kuti lähde jo ensimmäisillä työnnöillä vaan voi nauttia siitä.
Jokaisen kerran jälkeen hän edelleenkin valittaa että minulla on liian iso ja että sisuskalut menevät puhki
Vierailija kirjoitti:
Omalla naisellani oli tavatessamme aivan järkyttävän tiukka pillu ja vaikka oli todella märkänä niin oli vaikea päästä kunnolla sisään.
Nykyään on vähän löysempi onneksi niin ei kuti lähde jo ensimmäisillä työnnöillä vaan voi nauttia siitä.
Jokaisen kerran jälkeen hän edelleenkin valittaa että minulla on liian iso ja että sisuskalut menevät puhki
Ette vaan siis sovi toisillenne.
Ex kiristyi tosi tiukaksi juuri ennen orgasmiaan. Siinä oli parasta olla pohjalla valmiiksi, muuten ei sisään asiaa. Tuo jos on jo aluksi liian tiukka voi johtua jännityksestä. Ei mene sormikaan.
Nainen voi olla liiankin toukka. Olen melko kookas. Seurustelin jonkin aikaa 25v vuotiaan ihanan naisen kanssa, joka oli kovin tiukka. Seksi ei onnistunut kaikista asennoista ollenkaan. Mahtumisongelma vaikutti myös hänelle ajoittain hankaluuksia mennä loppuun, koska hän oli kuulemma äärimmilleen venynyt kun olin hänen sisällään.
Itselläni on aika paksu ja olen huomannut että joskus pitää todella laittaa hanttiin että potenssi kestää.
En nyt tiedä liian tiukka mutta aikalailla kaikkien kanssa se on viime vuosina tuntunut siltä, että täyttää kokonaan, jokainen kohta tuntuu ja samoin jokainen pienikin liike. Ympärysmitta kasvoi + 20-vuotiaana ja nuorempana oli jopa aika ohut. Todella varovasti pitää aloittaa, on ollut kuka tahansa. Pituutta ei 15 cm enempää ole mutta ympärysmitta on 14 cm. Eipä ole kukaan koskaan valittanut ja itsekin olen ihan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kerran jälkeen hän edelleenkin valittaa että minulla on liian iso ja että sisuskalut menevät puhkiEtte vaan siis sovi toisillenne.
Nainen saattaa olla eri mieltä. Ei ole omakaan vaimo koskaan valittanut. Sanonut vaan, että täytyyhän sen tuntuakin jossain.
Onko sulla pillussasi niitä lihaksia? Jos on, niin opettele käyttämään niitä.
Jos ei tunnu lihaksia löytyvän, niin sitten vasta olisikin syytä löytää ne jostain.