Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minut estetty Whatsapissa näillä spekseillä:

Vierailija
09.02.2023 |

-Näen profiilikuvan ja profiilin muutenkin
-Lähettämiini viesteihin ilmestyy vain yksi väkänen
-Kun yritän soittaa Whatsapp-äänipuhelua, puhelu hälyttää normaalisti
-Paikallaolotietoa en näe, koska olen itse poistanut sen profiilistani

Oltiin sovittu miehen kanssa, että menen huomenna kylään ja tänään kun olisin kysynyt varmistusta ja tarkennusta aikatauluun niin hän onkin tainnut aikusmaisesti estää minut...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijällä on kaksi luuria: nettideitti luuri ja kotivaimoluuri.

Tai kaksi korttia puhelimessa.

Nettideittailuhupiluuri on "päällä" vain silloin tällöin....outoja tyyppejä riittää.

Vierailija
22/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä hakematta mieleen että oltiin kaikki onnellisempia kun oli vain lankapuhelimet. Jos joku ei vastannut kun soitit, yritit myöhemmin uudelleen. Sillä välin elit elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painat profiilikuvaa ja kuvan päälle ilmestyy "ei profiilikuvaa" niin on estänyt. Mulla jää joskus estettynä kuva näkyviin mut katoaa kun avaan isoksi.

Mahdatkin olla aivan mahtava ihminen, kun olet tullut noin monesti estetyksi...

Olen ihan mukava ihminen, mutta yksi häiriintynyt eksä on blokannut. Ei näy profiilikuvaa, onneksi, ei tarvitse katsoa sen naamaa. 

-Eri

Vierailija
24/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kaksoisluuri eläjiä on miehissä paljon. Ikävä kyllä. Tulin huomanneeksi kun olin deitti palstalla. Unohda koko tyyppi. Laita esto, poista hemmo. Siitä tulee muuten vain harmia.

Vierailija
25/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos painat profiilikuvaa ja kuvan päälle ilmestyy "ei profiilikuvaa" niin on estänyt. Mulla jää joskus estettynä kuva näkyviin mut katoaa kun avaan isoksi.

Mun mies on tällainen tapaestäjä, saattaa vihaisena estää mut useamman kerran päivässä. :D Oltu kuitenkin jo 6 vuotta yhdessä niin ihan muutaman kerran tullut listalla oltua. Ei olla välttämättä ees puhuttu koko päivänä ja whatsappiin mennessä että taas on profiilikuva kadonnut.

Seurustelet viisivuotiaan kanssa?

Vierailija
26/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seurustelin" hetken sarjapanijanarsistin kanssa. Whatsappit meni välillä perille heti, useimmiten ei. Mies syytteli asiasta huonoa kenttää, puhelintaan, varmaan tähtien asentoakin. Oikeasti vaan tahallaan oli hankala ja yritti kouluttaa minua ja testailla miten reagoin. Reagoin lähtemällä. Onnea vaan nykyiselle. 

Vierailija
27/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin soittaa tavallisen puhelun, naisääni sanoo että numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Eli lienee puhelin kiinni. Olisi ollut kiva tietää, olenko huomenna matkustamassa hänen luokseen vai en, tästä päättelen että en ja teen muut suunnitelmat. Jos häntä kiinnostaisi vähääkään niin lienisi tavoitettavissa.

-ap

Joskus ihmisille tulee sellaisia yllättäviä esteitä tai odottamattomia tilanteita elämään, jonka vuoksi eivät pysty päivystämään puhelinta jatkuvasti.

Mulla useinkin nuita esteitä, eikä ole yllättäviä. Mulla elämässä muutakin kun se puhelimen vahtaaminen.

Vierailija
28/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin soittaa tavallisen puhelun, naisääni sanoo että numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Eli lienee puhelin kiinni. Olisi ollut kiva tietää, olenko huomenna matkustamassa hänen luokseen vai en, tästä päättelen että en ja teen muut suunnitelmat. Jos häntä kiinnostaisi vähääkään niin lienisi tavoitettavissa.

-ap

Ehkä kannattaa sitten olla sillä asenteella, ettei ole menossa kun kerran toista ei saa kiinni.

Vierailija
29/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet heti sen luo ja tivaat miksei kiinnosta vastata vaikka tus.. sussukka viestittelee

Vierailija
30/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tällainen tapaestäjä, saattaa vihaisena estää mut useamman kerran päivässä. :D Oltu kuitenkin jo 6 vuotta yhdessä niin ihan muutaman kerran tullut listalla oltua. Ei olla välttämättä ees puhuttu koko päivänä ja whatsappiin mennessä että taas on profiilikuva kadonnut.

Mitä helvettiä? 

Vierailija
31/31 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin Whatsappia joskus 2014 ja lopetin koska oli ankeaa kun joku opiskelukaveri tai hyvän päivän tuttu tai reissukaveri ilmeisesti poisti tai esti tai jollain muulla tavalla passiivisesti antoi ymmärtää että tämä oli tässä. Masentavaa.

Siinä sitten mietit että misket näe enää hänen profiilikuvaansa tai joku väkänen on jonkun värinen tms ja sitten selviää googlaamalla että joo se poisti minut kokonaan. En halua kokea tuollaista roskakoriin laittoi enää, niinpä lähettelen vain tekstareita tai sähköpostia.

Jos vastapuoli poistaa puhelinnumeroni/sähköpostini niin en tiedä siitä mitään, mikä säästää minua pettymykseltä.