Oon seksiaddikti. Tarvin pillua melkein joka hetki.
Onko tahan vaivaan muuta apua kuin itse asia eli riittava pillun saanti. Jos en saa pillua ilmaiseksi, niin maksan suosiolla. Valilla on ollut flaksia baarista ja deittipalstoilta mut liian usein nykyaam maksan ku se on niin vaivatonta ja saa vaihtelua. Elama on.
Kommentit (29)
Hyvin sanottu: elämäsi on R***kua. Pidä se, älä ikinä parane..
et sitten nojaile pyykikkoneeseen kun se linkoaa silloin irtoaa ainakin minulta
" Homo sapiens, narrimainen nimi. Typerin maan päällä elävä laji on tää ihminen " - (Pentti Linkola 2004)
..en tiedä mutta ehkä oot yksi heistäonnekkaista täällä?
Ma vaan nautin elamasta ja siihen kuuluu paljon pillua. Mielipiteita saa olla laidasta laitaan tastakin koska kylla maailmaan melua mahtuu. Ma vaan otan ja annan.
Naisetei saisi nauttia. Miesten pitää saada, ja vain miesten, ja vain panolla. Muutamat faktat.Ja miehet saa ostaa seksiä, ja naisille vaan naureskellaan. Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Naisetei saisi nauttia. Miesten pitää saada, ja vain miesten, ja vain panolla. Muutamat faktat.Ja miehet saa ostaa seksiä, ja naisille vaan naureskellaan. Näin se menee.
Yksi nainen huutaa täällä aina että naiset ei saa nauttia, oletko se sinä. Miksi vihaat naisia vaikka olet nainen? Tässä kukaan ei sanonut etteikö nainen saisi nauttia, paitsi yksi, sinä. En oikein ymmärrä mitä ajat tällä takaa.
Minä nautin ihan suunnattomasti kun mieheni suutelee, hyväilee ja mitä kaikkea tekeekin pillulleni. Panee kovaa, hiljaa, syvälle, suulle ja sormettaa. Eiköhän jokainen nainen nauti sellaisesta. Olen aivan taivaissa, ja saan todelle helposti ja nopeasti orgasmit noin. Ja mies nauttii todella aiheuttamistaan orgasmeista. Aa että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen huutaa täällä aina että naiset ei saa nauttia, oletko se sinä. Miksi vihaat naisia vaikka olet nainen? Tässä kukaan ei sanonut etteikö nainen saisi nauttia, paitsi yksi, sinä. En oikein ymmärrä mitä ajat tällä takaa.
Jotain ongelmia henkisen tasapainon kanssa tuolla on oltava.
Outoja johtopäätöskiä tällä. Miesten seksinostoa tuomitaan naisetn ei? Mihin hittoon tuo perustuu?? Tosi erikoista. Eiköhän se ole tasan toisinpäin. Joskin kumpaakaan ei niin innolla vastaanoteta, paitsi miehet its hyväksyvät innolla omat ostonsa, ovat sitten naimisissa tai eivät. Täällä ei naisten vastaavia ole edes ollut!