Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä teidän mielestänne varhaisaikuisuus päättyy ja varsinainen aikuisuus alkaa?

Vierailija
09.02.2023 |

Mitenkä on?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muuttaa omaan kotiin ja alkaa vastata omista raha-asioistaan. Siitä se aikuisuus

alkaa.

Vierailija
22/26 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun ei tarvitse enää soitella arkipäiväisissä asioissa äiskälle ja iskälle vaan pärjää jo omillaan.

Mitä vittua sillä kun muutin kotoa pois niin äitini oli hädässä enemmän kuin minä. Sillä tuli niin kamala ikävä että tuli työpaikallenikin itkemään yksinäisyyttään. Äitini oli läheisriippuvainen ja sille tuli mielenterveysongelmia kun joutui ensimmäistä kertaa elämässään joutumaan yksin elämään. Siis hän ei ollut koskaan kokenut elämää yksin. 

Ennen kun löysin mieheni niin äitini varmaankin luuli että jään kotiin koko iäkseni hänen seurakseen. Minun mieheni sanoi äidilleni että nyt olen hänen eikä sun tarvitse enää huolehtia kun äitini alkoi liikaa tunkeilemaan. Minusta tapeltiin kun sukuni on läheisriippuvaista sakkia ihan kaikki. 

Minä olen varmaankin kaikkein onnellisin sillä minulla on mies joka rakastaa minua yli kaiken vieläkin vaikka olemme olleet yli 30v yhdessä. 

Miten tämä purkaus liittyi ketjun aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi asti. Eli siitä eteenpäin on oikeasti aikuinen.

Vierailija
24/26 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihminen ei enää opi mitään yli 25 vuotiaana?

Vierailija
25/26 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa aikuiseksi opettelu voi alkaa.

Vierailija
26/26 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus loppui ja aikuisuus alkoi sinä päivänä, kun faija nakkas veivin nurkkaan ja talon työt jäi itelle. Mopoa sai just ajaa laillisesti, ei muuta.  Ei se tiettyä vuosimäärää kysy ja on sellaisiakin, joilla lapsuus ei ople koskaan päättynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi