Kumma, ettei penkkariajeluita kuorma-autojen lavoilla ole vielä kielletty
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Nii ilmastonmuutos ja kaikki ja rekoilla saastuttavat menemään. Ens vuonna polkupyörillä?
Tätähän vois ehdottaa nuorille, mikäli ovat oikeasti valmiita tekemään töitä ilmaston eteen.
Kouvolassa 90-luvulla joku lapsi kuoli kun jäi penkkarirekan alle. Silloin siellä kiellettiin rekat ja penkkarit vietettiin kävellen ja karkkeja heitellen. En tiedä ajetaanko siellä vieläkään? Tietääkö joku?
Itse en edes saanut karkkia, vaikka kourallisen verran heittelivät aikoinaan Herttoniemen koululla. Oon edelleen katkerana, vaikka on mennyt jo kolmekymmentä vuotta noista ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes saanut karkkia, vaikka kourallisen verran heittelivät aikoinaan Herttoniemen koululla. Oon edelleen katkerana, vaikka on mennyt jo kolmekymmentä vuotta noista ajoista.
No perskule, nyt voit tilata koko säkin vaikka makeistukusta ihan itsellesi, siitä saavat, mokomat
Liikuntatunnit ja tekniset käsityöt voisi myös kieltää. Esim. luistellessa voi kaatua ja loukata itsensä ja puukolla voi saada haavan sormeensa.
Tai mitä hittoa, kielletään koulunkäynti kokonaan! Ja nuoruus, se on yleensä ihmisen vaarallisinta aikaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Kouvolassa 90-luvulla joku lapsi kuoli kun jäi penkkarirekan alle. Silloin siellä kiellettiin rekat ja penkkarit vietettiin kävellen ja karkkeja heitellen. En tiedä ajetaanko siellä vieläkään? Tietääkö joku?
Mulla on sellainen käsitys, ettei vieläkään. Onnettomuus oli vuonna 1997 ja se oli kyllä karmea.
Penkkariajelijoille on vaadittava kypärät päähän.
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun yleisölle ja varsinkin niille jotka ryntäilee karkkien perään. Niin tuo Kouvolan onnettomuuskin tapahtui, lapsi hyppäsi rekan eteen karkin perässä. Kuoli saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun yleisölle ja varsinkin niille jotka ryntäilee karkkien perään. Niin tuo Kouvolan onnettomuuskin tapahtui, lapsi hyppäsi rekan eteen karkin perässä. Kuoli saman tien.
Ajot on järjestettävä suljetulla alueella, jonne ei pääse ulkopuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monin paikoin karkin heittely autosta on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monin paikoin karkin heittely autosta on kielletty.
Tarkoitatko moottoritiellä vai miten?
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun toisilla oli hauskaa :(
Nehän loukkaa ei-ylioppilaita. Saavat elinikäisen trauman.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun toisilla oli hauskaa :(
Vessapaperin hamstraajat taas liikkeellä. Miten ihmisistä tuli tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Greta Thunberg tähän sanoisi?
Yllä lupa häneltä pitäisi ehdottomasti kysyä. Entä jos ajettaisiin sähköautoilla?
Kuka nyt vegaanisia karkkeja syö?
Norjassa ajellaan busseilla, ei karkkien heittelyä varmaankaan
10 min sitten, kesken ajon suojatielle pysähdyksessä Espalla abityttö kiipesi laidan yli ja hyppäsi alas rekan lavalta. Se 2 tuntia kestävä dieselkaasun hengittely kyydissä näköjään sekottaa päätä.
Vierailija kirjoitti:
Nehän loukkaa ei-ylioppilaita. Saavat elinikäisen trauman.
Toisilla on hauskaa vain siksi, että menivät lukioon.
Penkkarit järjestettävä myös niille, jotka eivät päässeet lukioon.
Mitähän Greta Thunberg tähän sanoisi?