Mies vitkuttelee vasektomiaan menoa
Mies puhunut jo kolmatta vuotta menevänsä kyseiseen operaatioon. Pari vuotta sitten väläyttelin vielä toivetta yhdestä lapsesta, johon mies vastasi, että nämä riittää ja hän menee vasektomiaan, mitä siitä sanon? Sanoin, että se on sitten hänen asiansa.
Kolmen vuoden aikana ei ole tapahtunut elettäkään asian suhteen. Edelleen hänen kantansa on sama: ei enää lapsia. Tässä meillä kävi pari kuukautta sitten vahinko ja tulin raskaaksi , joka päätyi keskenmenoon. Mies sanoi, että ei hän olisi halunnut sellaista elämää. Kuitenkin oli tehnyt tietoisen valinnan olla käyttämättä ehkäisyä.
Jos on päättänyt pian 3 vuotta sitten, että ei enää lapsia , miksi asialle ei tapahdu mitään, edes vahingon jälkeen.
Kommentit (110)
No ei miehet mene alapäätohtorille. Ei ainakaan mun mies. Mutta meidän naisten kyllä pitää syystä tai toisesta levittää haarat lääkärin naaman eteen.
Ei koskaan vasektomiaa. Se on yhtä vanhentunut ja brutaali asia kuin naisten tai miesten ympärileikkaus. Ehkäisy on nykyään helppoa, etenkin jos mies suostuu käyttämään kondomia tai nainen mekaanisia ehkäisymenetelmiä. 2023.
Vierailija kirjoitti:
No ei miehet mene alapäätohtorille. Ei ainakaan mun mies. Mutta meidän naisten kyllä pitää syystä tai toisesta levittää haarat lääkärin naaman eteen.
Ei liity aiheeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee ite vetään putket poikki. Sama lopputulos.
Mitä täällä valitat?Naisille nukutus ja miehille paikallispuudutus. Kummassa enemmän riskejä?
1800-luku lähetti sähkeen. Ne haluaa niiden pelkotilat takaisin.
Tällä hetkellä saattaa kestää koko homma aika kauan. Saa nähdä kauan miehen vasektomiaan menee, lähete on kyllä lähtenyt. Ei haluta lapsia enempää, joten tämä oli helppo ratkaisu, keskeytetyllä mennään siihen asti, että operaatio ja tarkastus on hoidettu.
Tiedän yhden , joka oli jonossa melkein 2 vuotta. Toki oli itsensä laittanut sinne jonoon , eli käynyt lääkärissä haastateltavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin lopullinen päätös, ettei taida olla asiasta varma
Ei hänelle lapsi ainakaan mikään katastrofi olisi, kun harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Taitaa haluta vielä jälkeläisiä, mutta jostain syystä ei halua sanoa sitä ääneen.
On sanonut, että ei enää lapsia ja vahingon jälkeen sanoi, ettei olisi halunnut tuollaista elämää. Hmm...
Uusi, lapseton muija katsottuna. Odottaa vain sopivaa hetkeä kertoa siitä.
Voihan se tämäkin vaihtoehto olla, mutta en jaksa itse uskoa tähän. Kun itse kysyin, ymmärtääkö kuinka lopullinen asia tuo sitten on, mitä jos eroamme, tai joku lapsistamme kuolisi. Hän sano vain, että nämä riittää ja lisää ei aio muiden kanssa tehdä, eikä korvata ketään
Sinultako poistettiin kivekset?