Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vitkuttelee vasektomiaan menoa

Vierailija
09.02.2023 |

Mies puhunut jo kolmatta vuotta menevänsä kyseiseen operaatioon. Pari vuotta sitten väläyttelin vielä toivetta yhdestä lapsesta, johon mies vastasi, että nämä riittää ja hän menee vasektomiaan, mitä siitä sanon? Sanoin, että se on sitten hänen asiansa.

Kolmen vuoden aikana ei ole tapahtunut elettäkään asian suhteen. Edelleen hänen kantansa on sama: ei enää lapsia. Tässä meillä kävi pari kuukautta sitten vahinko ja tulin raskaaksi , joka päätyi keskenmenoon. Mies sanoi, että ei hän olisi halunnut sellaista elämää. Kuitenkin oli tehnyt tietoisen valinnan olla käyttämättä ehkäisyä.

Jos on päättänyt pian 3 vuotta sitten, että ei enää lapsia , miksi asialle ei tapahdu mitään, edes vahingon jälkeen.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet seksilakkoon, kunnes tyyppi käy vasektomiassa. Reilu meininki.

Henkistä väkivaltaa.

Kasva tyttö naiseksi.

Vierailija
42/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala seksilakkoon, sinun kehosi. Parisuhteenne jatkuvuuden suhteen voi olla eduksi jos miehesikin lopettaa seksin harrastamisen, hänen kehonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ite vetään putket poikki. Sama lopputulos.

Mitä täällä valitat?

Ap haluaisi vielä lapsen.

No eiköhän mun vauvahaaveet ole mennyt tuon kanssa.

Vierailija
44/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa.

Kasva tyttö naiseksi.

Seksistä saa aina halutessaan kieltäytyä. Mies harrastaa henkistä väkivaltaa jos joku, kun sysää vastuun lisääntymättömyydestä kokonaan puolisonsa harteille. 

Vierailija
45/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teetin oman vasektomian heti, kun lapsiluku oli täynnä... ei ole vaaraa enää raskaudesta, huoleton tää veikko on, vaimon kanssa ja muiden.. *ba dum tss*

Vierailija
46/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mee ite vetään putket poikki. Sama lopputulos.

Mitä täällä valitat?

Ap haluaisi vielä lapsen.

No eiköhän mun vauvahaaveet ole mennyt tuon kanssa.

Vasektomiasta ja sterilisaatiosta puhuttiin viimeisimmän lapsen jälkeen lääkärin kanssa. Lääkärin selvä kanta : ei steriä minulle, koska se tehdään nukutuksessa, ei yhtä varma kuin kierukka. Lääkäri ehdotti kierukkaa, mutta kieltäydyin, koska vieressäni mies sanoi lääkärille hankkivansa vasektomian

Vierailija
47/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megamela kirjoitti:

Kyllä se pillussa tuntuu mukavammalta kun kuuma mällilasti purkautuu sinne koko voimalla!

Joku menettänyt naisensa vissiin tummaihoiselle ja nyt katkerana spämmää pikkumelallaan :D

Vierailija
48/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on pelko siitä, että sperma ei enää lennäkkään toimenpiteen jälkeen. Ainahan leikkauksissahan on riskejä, vaikka olisikin vain pieni operaatio.

Aina on hyvä ottaa asioista selvää, jos menee johonkin peruuttamattomaan operaatioon. Vasektomiassahan katkaistaan siemenjohtimet, ei poisteta rakkularauhasta, josta isoin osa lastista tulee. Olisi melkoinen moka kirurgilta poistaa se.

Vierailija
49/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teetin oman vasektomian heti, kun lapsiluku oli täynnä... ei ole vaaraa enää raskaudesta, huoleton tää veikko on, vaimon kanssa ja muiden.. *ba dum tss*

Muista kertoa vaimollesi tautiriskistä.

Vierailija
50/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raijalle nimipäivä onnittelut :)

Vierailija
51/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä sterilisaatio

Vierailija
52/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä sterilisaatio

Etkö juuri lukenut mitä kirjoitin. Jälkitarkastuksessa keskusteltiin asiasta. Lääkäri ei suositellut minulle kyseistä operaatiota, joten luotan minua hoitaneeseen lääkäriin

Vierailija
53/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska varautuu eroon ja siihen että tekee vielä joskus toisen naisen kanssa lapsen... ei kukaan järkevä mies pistä piuhoja poikki, korkeintaan huijaa tekevänsä niin...

No, tätä olen kysynyt. Onko hän ajatellut vielä jonkun muun kanssa, kun ei mene. Sanonut, että hän ei halua lapsia enää kenenkään kanssa. En vain tajua miksi ei saa aikaiseksi hoitaa asiaa

Miehenä voin todeta että puhuu sinulle täyttä palturia ja varautuu tekemään lapsen toisen kanssa...

Näin juuri. Haluaa pitää "kanavat auki" sitä "suurta rakkautta" varten. 

Vierailija
54/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska varautuu eroon ja siihen että tekee vielä joskus toisen naisen kanssa lapsen... ei kukaan järkevä mies pistä piuhoja poikki, korkeintaan huijaa tekevänsä niin...

No, tätä olen kysynyt. Onko hän ajatellut vielä jonkun muun kanssa, kun ei mene. Sanonut, että hän ei halua lapsia enää kenenkään kanssa. En vain tajua miksi ei saa aikaiseksi hoitaa asiaa

Miehenä voin todeta että puhuu sinulle täyttä palturia ja varautuu tekemään lapsen toisen kanssa...

Näin juuri. Haluaa pitää "kanavat auki" sitä "suurta rakkautta" varten. 

Ei siltä näytä, kun luuhaa kotona 24/7

Vierailija
55/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei halua lapsia eikä ehkäisyä, mutta seksiä haluaa kuitenkin...? Kyllä siitä vielä iskä tulee.

Vierailija
56/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen vahinko teillä kävi?

Kondomilla on menty. Ja ei tullut laitettua jollain kertaa.

Jos mies ei saa aikaiseksi niin käyn laittamassa kierukan itselleni.

Mene itse sterilisaatioon.

Vierailija
57/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies on käynyt jo aikapäiviä sitten. Ei kerro, koska tietää naisen haluavan kolmatta lasta ja pelkää haarojen menevän kiinni.

Vierailija
58/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa sille aika tai pakota se tilaamaan jos ei se vätys saa mitään aikaiseksi. Toiset ihmiset ovat sellaisia etteivät saa mitään aikaiseksi muuta kuin puhuu paskaa tehdä sitä ja tätä mutta totta siitä ei tule koskaan. 

Pakota?

MIEHEN KEHO, MIEHEN VALINTA!

NO JOS SE SITÄ ITSE HALUAA MUTTA EI SAA MITÄÄN AIKAIKAISEKSI. Oliko ymmärryksessäsi jotain vikaa kun mies oli halunnut piuhojen katkaisuun. 

Miehelle se on tietääkseni paljon helpompi operaatio kuin naiselle ja tuttava perheen mies oli tämän tehnyt kun naiselle se olisi ollut hankalampi homma eikä kumpikaan tahdo käyttää enää ehkäisyä lapsiluvun tullessa täyteen. 

Vierailija
59/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus ollut aiemminkin.

Vierailija
60/110 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei halua lapsia eikä ehkäisyä, mutta seksiä haluaa kuitenkin...? Kyllä siitä vielä iskä tulee.

On kyllä mielenkiintoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme