Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olut maistuu paljon paremmalta lasipullosta

Vierailija
09.02.2023 |

Kuin purkista,oletteko muut huomanneet saman.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Corona olut on hyvää,ja siitä tulee hyvä ja rauhallinen olo.

PM SM:n suosimaa!

Vierailija
22/63 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin maistuu! Tulee varsinkin kesäisin ostettua lasipullo-olutta. Etelänmatkoilla juon aina lasipullosta, ah mikä nautinto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon olutlasista.

Vierailija
24/63 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etiketistä on hyvä pitää kiinni!

Vierailija
25/63 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasipullosta parempi myös saksalainen olut suomalaista parempi

Vierailija
26/63 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin myös että itse litkujen maku mennyt selvästi huonompaan suuntaan. Esim Karjala ei takuulla ollut nykyisen makuista lasipulloaikaan. Samoin Lapin Kulta ja Karhukin mennyt itse litkun maultaankin huonompaan suuntaan, näitä ei enää lasipullo pelastaisi.

Mutta lasipullo kyllä paras. Jos oikeasti haluan nauttia oluesta, ostan paikallisten pienpanimoiden lasipulloja.

Vierailija
27/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on Carlsberg 5% pullosta

Carlsbergistä puheenollen, yritys tuo markkinoille Suomen Natojäseenyyden kunniaksi myös varusmiespakkaukseen hyvin käyvän elefanttioluen tuubissa! Tuubi on tavallisen säilyketuubin tapaan suljettavissa korkilla. Muuten tuubi on muovia, jonka voi polttaa savuttomasti palaen, eli sen lämmössä voi esim lämmitellä koleana syysiltana. Uutinen ei kerro, onko palaminen niin puhdasta, että sen lämmössä voisi vaikka grillata makkaraa, mutta veikkaan, että se toimii: on varmaan järkeilty, että nin tullaan joka tapauksessa tekemään, eikä Natosotilaita haluta myrkyttää.

Naton tanskalaisille joukoille on kehitteillä Gammel Dansk -katkeroa sisältäviä pienempiä tuubeja.

Eihän tuo ole ollenkaan niin outoa, kuin täälläpäin varmaan ajatellaan, onhan jenkeillä pakkauksessaan Tabascoa.

Vierailija
28/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stobeissakin sama juttu.

Vierailija
29/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan hajusta. Sokkotestissä et erota kumpi on tölkistä ja kumpi on pullosta. Itseasiassa tölkki on kaikin puolin parempi juoman säilyvyyden kannalta sillä tölkistä saadaan ilma poistettua tehokkaammin eikä sinne pääse valoa kuten lasipulloon.

Vierailija
30/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan sama pullo vai tölkki. Olutlasiin se pitää jokatapauksessa kaataa.

Vierailija
31/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä sen yhden kaljanne juotte. Ihan yhtä tyhmää väittää että ruoka maistuu erilaiselta syökö lusikalla vai haarukalla.

Vierailija
32/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alumiinitölkistä irtoaa alumiinia, siksi huonompi maku ja ei ole terveyden kannalta viisasta nauttia alumiinia

Vierailija
33/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut maistuu parhaalta hanasta lasituoppiin annosteltuna.

Vierailija
34/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Ja samoin lonkero. Ainut oikea lonkero, juodaan ruskeasta kylmästä lasipullosta!

Vierailija
35/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkki on parempi voimakkaasti humaloiduille oluille IPA:t jne. koska valo ei pääse tekemään pahojaan.

Vierailija
36/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkit pitäis kieltää

Hyvää niissä on se että ovat huomattavasti kevyempiä kantaa kuin lasipullot. Nyt menee 24 tölkkiä kevyesti kantaen pahvipakkauksessa toisin kuin ennen kantaen koria ja 24 pulloa. Erityisen tyytyväinen olen siihen että lasinsirpaleita ei löydy enää joka paikasta. Koiran kanssa liikkuessa oli jatkuvasti kytättävä ettei loukkaa tassujaan lasinsirpaleisiin.

Vierailija
37/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tölkistä tulee joku sivumaku? Tai kuvittelenko vaan

Et kuvittele siitä metallista tulee makua. Vielä kaljaa enemmän sen erottaa lonkeroissa. Osta vasiten lasipullo alkosta ainakin löytyy ja vertaa tölkkilonkeroon. Aivan valtava ero. En tiedä onko se gini vai limukka mikä saa sen metallin maistumaan vielä enemmän kuin kaljoissa. 

Vierailija
38/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai kohta saa taas hakea pari koria karjalaa kesäksi pihasaunalle.

Vierailija
39/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin myös että itse litkujen maku mennyt selvästi huonompaan suuntaan. Esim Karjala ei takuulla ollut nykyisen makuista lasipulloaikaan. Samoin Lapin Kulta ja Karhukin mennyt itse litkun maultaankin huonompaan suuntaan, näitä ei enää lasipullo pelastaisi.

Mutta lasipullo kyllä paras. Jos oikeasti haluan nauttia oluesta, ostan paikallisten pienpanimoiden lasipulloja.

En tiedä mitä koffille tapahtui muutamia vuosia sitten. Maku huononi ihan radikaalisti. Eikä se ollut vain henkilökohtainen kokemus muutama tuttu sanoi samaa. Itse kuvailin sitä makua ikäänkuin käyneitä hedelmiä huonolla tavalla.

Vierailija
40/63 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca Cola oli myös lasipullossa erittäin hyvää aikoinaan. Nykyään lasipullona saa 0.25l kokoa ja se maksaa enemmän kuin 1.5L muovipullo :(