Kollageenilisästä kokemuksia?
Oon yli 4-kymppinen nainen, jolla iho alkanut auttamattomasti vanhentua. Ymmärrän, että geenit määrittelee paljolti ihon rypistymistä ja terveelliset elämäntavat. Haluaisin silti ainakin kokeilla jotain kollageenijauhetta. Kokemuksia/suosituksia jostain tietystä lisästä?
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ajattelee että suusta laitettu kollageeni menisi sellaisenaan läpi ruoansulatuselimistöstä ja kulkeutuisi ihoon?
Aivan pösilöä logiikkaa.
No mihin tutkimusnäytöt kollageenilisien hyödyistä sitten perustuu?
Kyllä kaikki mitä laitetaan suusta, näkyy iholla. Miksei kollageenilisä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ajattelee että suusta laitettu kollageeni menisi sellaisenaan läpi ruoansulatuselimistöstä ja kulkeutuisi ihoon?
Aivan pösilöä logiikkaa.
Mikä siinä on outoa? Mitä sun mielestä tapahtuu? Kun otan omega 3 muutaman tunnin päästä iho kiiltää ja hiuspohja ihan rasvottunut. Kyllähän me ollaan mitä suuhun laitetaan.
Ja aika moni lääkärikin alkanut uskoa. Lue ulkomaalaisia tutkimuksia aiheesta.
Logiikassa heittää se että kollageenimolekyylin on mahdotonta läpäistä ihmisen ruoansulatusjärjestelmä. Se pilkkoutuu proteiineihin ja muihin osiinsa ja siinä vaiheessa kun se on imeytynyt verenkiertoon alkuperäisestä kollageenista ei ole mitään jäljellä.
Miten kommentoit täälläkin esitettyjä metatutkimustuloksia asiasta?
Tuo Veera käkättää tosi paljon!
Teipillä paikattu muttei haittaa käyttöä. Roskiinhan tuollainen kuuluisi.
Mä olen harkinnut collagen ravintolisää. On vaihdevuodet ja en voi käyttää hormonhoitoa.
50+
Jos oot yhtä hämmentynyt kuin mä, niin ollaan molemmat pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan pösilöä logiikkaa.
No mihin tutkimusnäytöt kollageenilisien hyödyistä sitten perustuu?
Kyllä kaikki mitä laitetaan suusta, näkyy iholla. Miksei kollageenilisä?
Niinpä. Esim.suuhun laitettu sokeri näkyy kyllä iholla.
Pysy luottavaisena kaikesta huolimatta
Negatiivinen asenne. Alapeukut.
Mutta oli ihan pakko tämäkin ketju avata ja kommentoida? :)
Joka päivä on uusi mahdollisuus tehdä jotain erilaista.
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Olen itse viisikymppinen.
On kyllä ihan kauhea naama.
Kaikki tuollainen auttaa ehkä vähän, mutta kyllä se on kirurgin veitsi, mikä oikeasti auttaa. Siis veitsi, eivät täyteaineet tai botox. Ne kestävät vaan hetken.
Säästän rahaa siihen, ja karsin hömpötyksistä.
bmw tai mersu