Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt, kun joku menettää hermonsa työpaikalla?

Vierailija
09.02.2023 |

Millainen tilanne? Miten suhtauduit häneen jatkossa?

Siis itse en ole menettänyt hermoja vaan todistanut sellaista kuuloetäisyydeltä ja pidin kyllä siitä lähtien henkilöä epäammattimaisena.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki. Kyseessä oli kunnon vanhanajan patruuna. Melko iso firma. Joskus kuin isä aurinkoinen, joskus huusi pää punaisena kuin mielipuoli.

Tosin siitä on jo aikaa. Nykyään tuskin olisi mahdollista enää.

Vierailija
2/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki. Kyseessä oli kunnon vanhanajan patruuna. Melko iso firma. Joskus kuin isä aurinkoinen, joskus huusi pää punaisena kuin mielipuoli.

Tosin siitä on jo aikaa. Nykyään tuskin olisi mahdollista enää.

Tuollaiset yleensä jatkavat eläkkeellä samaa rataa ja käskyttävät jopa ventovieraita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työkaverini valitti selän takana toisen työkaverin sairauslomista. Tokaisin siihen että sinähä olet itse ollut paljon enemmän sairauslomalla lähiaikoina. Siitäkös soppa syntyi ja käynnistyi joku ihmeellinen raivokohtaus. Sain kuulla kunniani ja sama tyyppi vielä huusi että vääristelen hänen sanojaan. En ymmärtänyt mistä on kyse.

En puhu tälle kyseiselle työkaverille enää sanaakaan, poislukien aivan pakolliset työasiat. Pelottavaa että aikuinen ihminen saa syyttä moisen känkkäränkkäkohtauksen. Yrittää nyt pehmitellä puhumalla mukavia mutta olen kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Vierailija
4/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalta menee hermot vähän väliä vaikka se on viimeinen asia jonka poliitikko saa menettää eli hermonsa.

Joko taas. Hittoako valitat!

No, pyri Sannaksi Sannan paikalle ja lakkaa valittamasta. Suomi on vapaa maa ja sulla on vapaa tahto, sinne vaan!

Vierailija
5/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kertonut oman kokemukseni, mutta se sisälsi taas jonkun kielletyn sanan ilmeisesti kun tuli se "viestisi julkaistaan tarkastuksen jälkeen". En tiedä mikä sana, yritin muokata viestiä useasti.

Vierailija
6/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalta menee hermot vähän väliä vaikka se on viimeinen asia jonka poliitikko saa menettää eli hermonsa.

Kiesus nää perseet on sekasin. Luulee että alakoulutasosella mustamaalaamisella ja valehtelulla saa äänestäjiä XD

Vierailija
7/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta löytyy. Eräs työkaverini sai hirveitä itkuraivokohtauksia, mikäli asiat ei menneet niin kuin hän olisi halunnut. Joskus saattoi tulla vihosta päähän jos tilanne oli paha. Eräs työtiimi, joka oli ihan erillään siitä tiimistä jossa kyseinen tyyppi oli, suunnittelivat sulkapalloiltaa töiden jälkeen. Tästähän tämä tyyppi pillastui ja alkoi sellainen itkeminen ja raivoaminen kun häntä ei oltu kutsuttu. Todella raskas ihminen. Vältteli töitä minkä ehti ja keksi ihmisistä kaikkea. Todella ilkeä..

Vierailija
8/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keski-ikäinen sihteeri alkoi kahvihuoneessa fid duilemaan kovaan ääneen eräälle nuorelle harjoittelijalle jostain mitättömästä asiasta. Oli todella noloa kuunnella sen ison lihavan tyypin naama punaisena mäyhäämistä. Kahvihuoneen ovella kävi ihmisiä kääntymässä ja ihmettelemässä mistä on kyse. Olin työpaikalla vain vuoden, mutta kuulin että ko. heikkohermoinen ja epäkohtelias ihminen saa aika ajoin samanlaisia täysin ylimitoitettuja ja sensuroimattomia raivokohtauksia työpaikallaan. Onnea työyhteisölle! 

Vierailija
9/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kesätöissä todistin kun kaksi työkaveriani olivat ihan ilmiriidoissa keskenään, haistattelivat ja karjuivat toisilleen. Alkoivat sen jälkeen vielä puhua paskaa toisistaan meille muille ja tavallaan yrittää muita valitsemaan puolensa.

Tykkäsin ennen tuota työpaikastani, mutta sen jälkeen alkoi ahdistaa joka aamu mennä sinne. Aloin mennä tauoillekin eri aikaan kuin muut mikäli mahdollista. Meni maku kummastakin ihmisestä, kun syy nyt tuntui olevan se, etteivät vain pitäneet toisitaan, 40- ja 60-vuotiaat ihmiset.

Vierailija
10/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko taas. Hittoako valitat!

No, pyri Sannaksi Sannan paikalle ja lakkaa valittamasta. Suomi on vapaa maa ja sulla on vapaa tahto, sinne vaan!

Nih! Kyllä naisen pitää saada kiljua ja riehua, jos hän haluaa! Ihana pääministerimme Sanna on vain niin aito ja topakka!

Vierailija
11/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna kesätöissä todistin kun kaksi työkaveriani olivat ihan ilmiriidoissa keskenään, haistattelivat ja karjuivat toisilleen. Alkoivat sen jälkeen vielä puhua paskaa toisistaan meille muille ja tavallaan yrittää muita valitsemaan puolensa.

Tykkäsin ennen tuota työpaikastani, mutta sen jälkeen alkoi ahdistaa joka aamu mennä sinne. Aloin mennä tauoillekin eri aikaan kuin muut mikäli mahdollista. Meni maku kummastakin ihmisestä, kun syy nyt tuntui olevan se, etteivät vain pitäneet toisitaan, 40- ja 60-vuotiaat ihmiset.

Meillä on sama tilanne. Kaksi +50-vuotiasta naista, toinen inhoaa toista syystä x niin paljon että on saanut kolmannenkin mukaan siihen ihmeelliseen kyräilyyn, puhumattomuuteen ja katkeraan ilmapiiriin. Tekevät siis kolmistaan töitä samassa tilassa.

Nyt tämä kiusattu on ollut 6 kk sairauslomalla ja kiusaaja pakotettiin vaihtamaan työtä. Sai siis toisen paikan samasta organisaatiosta mutta eri rakennuksesta.

Vierailija
12/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka viikko. Työskentelen rakennuksilla ja aina välillä miesten testot kiehahtavat ja vittuilevat toisilleen kovaan ääneen, mutta seuraavana päivänä ovat taas kavereita.

Tuossa nostan miehille kuvitteelista hattuani kun osaavat erottaa, koska työt riitelevät keskenään eikä ihmiset.

Vierailija
13/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinhan on tunnettu raivoamisestaan työpiireissään. Jännä, että kansa jaksaa uskoa Marinin ihanaan persoonaan.

Vierailija
14/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuota hermojen menettämisen käsitettäkin vähän tarkentaa, kun mielikuvat voivat vaihdella. Toiselle se on itkuun pillahtamista ja toiselle ilkiästä (varmaankin äänekkäästä, koska hiljaisen pierun hermothan ovat aina kunnossa) vahingon kierrättämisestä.

Vierailija
15/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työparini raivosi minulle jo ensimmäisenä työpäivänäni perehdyttäessään minua. En kuulemma oppinut mitään🤦 hän oli minua 20 vuotta vanhempi ja ollut talossa vuosia. Viikkojen saatossa hän myös purki minulle yksityiselämänsä kiemuroita, mm. Kertoi avoimesti lapsensa itsemurhayrityksistä...

Hänen kanssaan olo kävi aivan mahdottomaksi, kestin vajaa pari kuukautta kunnes lähdin ja otin 3 kk karenssin mielelläni vastaan

Vierailija
16/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstalaisen osoittaa olevan väärässä ihan asiallisesti ja järkevästi perustellen niin raivarihan siitä tulee. Ja jos MIES kehtaa olla oikeassa jossain, niin raivo- mode poistaa välittömästi.

Vierailija
17/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palstalaisen osoittaa olevan väärässä ihan asiallisesti ja järkevästi perustellen niin raivarihan siitä tulee. Ja jos MIES kehtaa olla oikeassa jossain, niin raivo- mode poistaa välittömästi.

Onko tämä palsta sinun työpaikkasi?

Vierailija
18/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikalla kollega, joka purskahtaa itkuun milloin mistäkin asiasta, yleensä siihen liittyy se, että hän ei ole saanut tahtoaan läpi. Itketty on hysteerisenä esimerkiksi siksi, että hän luuli ettei pääse koulutukseen jonne halusi, sai erään työtehtävän jota ei olisi oikein halunnut, ei saanut sitä työtehtävää jonka olisi halunnut...

Näitä itkukohtauksia ryydittää usein pään aukominen muille esim. palaverissa paikalla oleville ja lapsellinen uhkailu tyyliin "mä otan sit kyllä saikkua jos kerran en pääse tohon koulutukseen". Samalla ihmisellä on jänniä salaliittoteorioita ja usein heittää vitsillä, että meitä kuuntelee joku tai muuta sellaista. En oikein tiedä, onko hän ihan tosissaan vai vitsaileeko.   

Vierailija
19/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta sinun työpaikkasi?

Kah! Gaffe Bylläkö se siinä? Musta iso iiildo lasetti tiukkaa NHL- peffaa antaumuksella?

Vierailija
20/20 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tietämäni ihminen sai raivareita säännöllisesti. Ilmeisesti kova kuormitus fyysisesti ja psyykkisesti niin töissä kuin henk.kohtaisessa elämässä laukaisi aina välillä raivarit tarkemmin erittelemättä niitä.