Minne matkustat hiihtolomalla?
Tai talvilomalla. Lappiin, Alpeille vai jonnekin kauemmas? Ehkä vain rannalle makaamaan tai vesille "hiihtämään".
Kommentit (118)
Kanarialle uiskentelmaan Atlantissa, vesi on 18 asteista. Juuri sopivan lämmintä näin keväällä.
En mihnkään säästän kaikesta ja ruokin lamaa.
Tuleva lama tarjoaa hyviä sijoitusmahdollisuuksia, kun ihmiset eivät selviydy veloistaan :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lappiin voi mennä nyt ihan vapaasti samalla kun Suomessa koronaan kuolee 26 ihmistä päivässä? Kaksi vuotta sitten kuolleita oli paljon vähemmän, mutta se tuomittiin todella jyrkästi jos joku lähti Lappiin.
Kysytkö ihan tosissas? Suurin osa on oppinut koronasta aika paljon tämän parin vuoden aikana. Sinä et. Rokotuksiakaan et varmasti ole ottanut. Sinun ei tarvitse matkustaa vieläkään...
Kanariffalle, ei fyrkat riitä suomen matkailuun !
Todennäköisesti vanhempien luona käyn muutaman päivän eli Lapin talvisissa maisemissa. Tai voi olla, että pidän loman vasta ihan lähellä vappua, en ole vielä ihan varma. Osan lomasta kotikaupungissa ja kirppisreissuja lähiseudulle. Miehellä ei ole talvilomaa vielä ja muutenkin on pidetty lomat vähän eri aikaan, usein kesälomakin niin että vain viikko tai pari yhtä aikaa
Koulun lomaviikolle ei kumpikaan vanhemmista saanut lomaa joten kotona olemme. Viikonloppuihin jotain tekemistä kotikaupungissa. Samoin omat lomamme olemme kotona koska vuorostaan lapsia ei voi jättää yksin kotiin. Meidän molempien loma kun samalla viikolla.
Tänä vuonna ei minnekään. Ihanan vapauttavaa, rentoa ja edullista. Perhelomat maksavat aina 5-15K€ ja se stressaa ennen ja jälkeen joka vuosi. Olen todella tyytyväinen että tänä vuonna päädyttiin tähän yhteisellä päätöksellä. Luontokin kiittää!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin patikoida makkari-olkkari-keittiö-vessa reitillä. Mitäköhän pakkaisi mukaan?
Olutta ja jollekin kierrokselle jallushotti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään, hinnat tapissa ja paikat täynnä kersoja. Maaliskuussa sitten etelään kun on lämpimämpää, edullisempaa ja ei kersoja näköpiirissä.
Totta! Mikään ei ole niin kauheaa kuin suomimamma penskoineen huutaa altaan reunalla percebikinit läskikankkujen välissä.ukko makaa kaljoissaan aurinkotuolissa ja akka huutaa kakaroileen. Hyi! Nykynaiset ei osaa käyttäytyä.
Ruotsalaismammat (+10cm ja -15kg) kantaa kyllä per(ce)bikininsä merkittävästi tyylikkäämmin! Se on tullut huomattua. Tosin on miehetkin selvinpäin eikä mitään ryhävalaita :D
Omalle sohvalle. Miksi lähteä jonnekin helvetin "henoon" paikkaan, kun kyrsii tulla takaisin.
Mielikuvituksissani vaikka minne. Egyptin pyramiidit kiinnostais. Siis sinne. Todellisuudessa ei minnekään. Ei ole varaa käydä missään.
En minnekään. Olen vaan iloinen, että saan neuloa vaikka 5h päivässä ihan rauhassa. Ihan parasta.
Miksi aina suomalaisia etenkin naisia haukutaan. Ei ne eroa muista mitenkään. Olen käynyt aurinkorannoilla eikä ne ole sen kummempia kun muutkaan naiset.
Ei mulla ole hiihtolomaa. Töissä vaan. Olishan tota palkatonta voinnut, ottaa... mutta. Raha.
Vietän vasta toukokuussa ja silloin ihanaan Kreikkaan.
Makaan rannalla lämmössä ja luen kirjaa :)