Hyväksytkö erilaisuuden ja suhtaudut kaikkiin ihmisiin avoimesti?
Kommentit (176)
En hyväksy feministejä tai fasisteja.
Hyväksyin lapsena ja teininä. Sittemmin olen alkanut välttlemään kaikkia miespuolisia ja suurinta osaa vanhoista naisista. Myös päähän potkittuja nuoria naisia. Sekä kristittyjä. Oikeastaan on hyvin vähän ihmisiä, joita kohtaan olisin avoin!
Tiettyyn pisteeseen asti. Mutta silläkin on rajansa. Radikaalina esimerkkinä nyt esimerkiksi rikollisuus. En tämän tien valinneita/oikeuttavia pääsääntöisestu hyväksy enkä suhtaudu heihin avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy feministejä tai fasisteja.
miksi haluat alistaa naisia?
Ilman muuta ja se on elämän rikkaus että on erillaisuutta. Tosin joskus teennäinen erillaisuus ärsyttää jossa esim. aletaan puollustelemaan jotain ryhmää vain koska ollaan olevinaan erillaisia että suvaitsevaisia ja "suvaitsevaisia" niin että haukutaan jtoain toista ryhmää samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai!
Moro oon uusnatsi
Kaikki ihmiset voi hyväksyä, vaikkei heidän tekojaan hyväksyisi.
Aivan sama onko homo,lesbo,mamu,muun sukupuolinen...mutta lakeja täytyy noudattaa ja ei saa jäädä kelapummiksi ( mikäli rahkeita tehdä töitä).
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama onko homo,lesbo,mamu,muun sukupuolinen...mutta lakeja täytyy noudattaa ja ei saa jäädä kelapummiksi ( mikäli rahkeita tehdä töitä).
Kelapummiksi? Ei kai töitä riitä kaikille halukkaille edes.
Lähtökohtaisesti hyväksyn erilaisuuden kyllä. Mutta en ole avoin tutustumaan kaikkiin ihmisiin.
Tavallisiin ihmisiin kyllä väriin, rotuun, sukupuoleen, uskontoon tms katsomatta.
Mutta en hyväksy rikollisia, hyväksikäyttäjiä (taloudellisesti tai muutenkaan) väkivaltaisia, pedofiileja tai muuten ns muiden elämää vaarantavia tai haittaavia ihmisiä. Esim maahan_muuttajat jota tekevät yhdenkin rikoksen pitäidi heti karkoittaa kotimaahansa tuomittaviksi eikä hyysätä täällä! Tai ne jotka makaavat muiden elätteinä kotona - ei mun tarvitse hyväksyä heitäkään koska se raha on minulta ja omalta perheeltäni pois. En tarkoita tässä sairaita enkä tahtomattaan työttömiä, huom!!