Unelma-asunto Espanjassa
Ostaisitko jonkun noista asunnoista, joita ohjemassa esitellään.
Suomalaisen ostajan budjetti 300.000 e.
Brittiläisessä vastaavassa ohjelmassa porukoiden budjetit selvästi pienempiä, erikoista.
Kommentit (31)
Tässä suomalaisessa versiossa ei oikeasti osteta asuntoa. Täysin pliisua toimintaa. Ohjelman idea on vaan mainostaa kämppiä, vai onko joku suomalainen ostanut noista esitellyistä kämpistä itselleen asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Sisustusarkkitehti tai suunnittelija Elina jakso 9, kuinka näkeekin heti kaappinen materiaalin. Hienon näköinen oli keittiö, lastulevystä huolimatta.
Tuntuu että keksitään vikoja, kun ei rahaa oikeasti ostaa.( renkaan potkija).
Ja olisipa kerrankin kiva nähdä kuinka lopulta kävi.
Olipas nuiva muija koiransa kanssa, koiran kanssa kannattaisi tehdä hieman pidempiä lenkkejä..
Tää ohjelma on täysin vitsi. Kukaan ei oikeasti ole tosissaan asuntoa ostamassa
Jatkuva ylimielinen valitus päällä, tuota en kyllä palkkaisi
Ei oo tuollakaan naisella mitään aikomustakaan ostaa asuntoa
Mäkin olisin 20 vuotta sitten ostanu 4 asuntoa Espaniasta, mut olin vasta koulussa. Nyt on vähän eri ajat ja hintataso kovempi kuin pääkaupunkiseudulla.
Suomalaisessa ohjelmassa ei edes näytellä, että asinto todella ostettaisiin.
Pelkkä kiva leikki vaan muka ostajaehdollaille.
Ei tuohon ilmastoon enää nykyisten lämpötilojen takia.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut ohjelmaa, mutta minun suomalainen vanhempani rakennutti Espanjaan omakotitalon jo 20 vuotta sitten ja pisti sen minun nimiini. Tuntuu jotenkin hassulta, että nuo, joilla on ilmeisesti enemmän rahaa siihen törsättävänä eivät kykene samaan. Vaan välittäjänkin pitää olla suomalainen.
Pisti sinun nimiisi? Pelottaako panna-verbi?
Ohis, mutta tänään 8.12.2023 Ohjelmassa Unelma-asunto auringon alta juontaja-leidillä Jeanilla näyttäisi olevan
yllään Marimekon Unikko-kuosia oleva pitkä mekko.
Sisustusarkkitehti tai suunnittelija Elina jakso 9, kuinka näkeekin heti kaappinen materiaalin. Hienon näköinen oli keittiö, lastulevystä huolimatta.
Tuntuu että keksitään vikoja, kun ei rahaa oikeasti ostaa.( renkaan potkija).
Ja olisipa kerrankin kiva nähdä kuinka lopulta kävi.