~*Enskat maanantaina 20.11.2006*~
Olin kirjottamassa viikonloppupinoon, mutta tajusinkin, että tässähän voisi avata jo maanantaipinon! Siispä tässä!
Viikonlopun turinat löytyy: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8875752&p=1&tmode=1&smode…
Hannahille piti vaan vastata, että satuin katsomaan maajussi -ohjelman.
Siinä vietettiin vikaa iltaa. Anssi ja Miia oli ihan yhdessä ja Anss jo puhu niinku olis valinnu jo Miian. Samaten tää possufarmari ja Susanna. Pitelivät toisiaan käsistä kiinni jne. Possufarmari vei vikan illan kunniaks tytöt lavatansseihin. Mehiläisenhoitaja vei omat leidinsä kaupungille torille, siellä ne osti lihapiirakat ja kahvit :) Sitten tää hevimies laitto omat tyttönsä ratsastamaan ilman häntä... Mitäs vielä... No, eikai muuta :D Siin oli kaikki mitä mä muistin. Nyt meen kyl pikkuhiljaa pehkuihin, öitä!
Kommentit (14)
[color=red]Siitä keskenmenopäivästä minä olen koopeet aloittanut laskemaan, eli 16.10. Eli voihan se sitten olla että kierto venyy sen keskenmenon takia kun en odottanut kuukautisia siihen väliin, mutta edellisen keskenmenon jälkeen mun kierto oli muistaakseni 26-28 päivää. Ja tässä kierrossa bongasin oviksen keskenmenon jälkeen kp14, että luulisinpa että niiden mekkojen olis pitänyt alkaa kp28. Mutta ei pidä miettiä liikoja. Nyt on muuten kiire kouluun! Palailen illemmalla jos ehdin! [/color]
Huoh. :( Pakko tulla purkaan tänne vähän.
Meillä töissä (naisvaltanen ala) tää toisten kyttäys menee jo niin pitkälle että tullaan suoraan kyseleen et ootteko jo alkanu yrittään vauvaa. Ja siis näitä kyselijöitä on enemmänkin kun vaan yks. Ihan kun se olis joku merkki kun on just menny naimisiin et sit nappia painamalla tapahtuu poks ja oot raskaana. Sitäpaitsi tuskin kukaan kauheesti töissä haluu kuuluttaa et hei nyt me alotettiin yritys. Ihan kun se kuuluis kaikille. Yhdelle sit vastasin että eipä kannattais noin paljoo puuttua kun jollain voi olla lapsettomuusongelmia tai muuten vaan ei haluu kertoo kun vasta sitten kun ns. riskiaika on ohi. Niin kaiken huippu oli se et tää muija töksäytti et " oon mäkin saanu keskenmenon, eikä se miltään tuntunu. Ei mua surettanu yhtään. "
Menin ihan sanattomaks ja jäin suunnilleen seisoon suu auki.
Niin ja muut syyt joista vielä meidän töissä leimataan on juot teetä, oot lihonu,syöt töissä aamupalaa, tai hedelmiä päivällä, lopetat tupakoinnin, et juo mitään firman juhlissa vaikka sanoisit olevas autolla, tuut aamulla myöhemmin töihin esim hammaslääkärissä käynnin takia mutta et oo kuuluttanu sitä koko talolle etukäteen yms. Kaiken lisäks sun mahaa tuijotetaan niin näkyvästi että et voi olla itte sitä huomaamatta.
Sorry toi vuodatus, mutta tää alkaa jo pikkuhiljaa ottaa pattiin. Mites teillä muilla, onko teidän töissä vastaavaa.
Pikaisesti tulin vastaamaan BUUFFAN viestiin.
On ERITTÄIN tuttua noi uteliaat kysymykset töissä, tosin sitä tapahtui lähinnä edellisessä työpaikassa, jolloin ei edes vielä tätä yritystä ollut. Mentiin toissa kesänä naimisiin ja saman tien alkoi vatsan kyttäys töissä. (Myös meillä naisvaltainen työpaikka.) Multa esimerkiks kysyttiin suoraan useammin kun kerran, että oonko raskaana, olin kuulemma pidellyt vatsaani, hengitys nopeutunut (!) tai vatsa pullotti muuten vaan... kurjaa oli se, koska silloin mies ei vielä ollut mukana tässä vauvajutussa ja kovasti raskautumista (jo) silloin toivoin :( Ja muutenkin, aika henkilökohtaisia asioita ovat nämä. No kyselyt loppui, kun vaihdoin työpaikkaa. Vaikka nykyisessäkin oon muutamia hienovaraisia vihjauksia kuullut. Mutta kaikki myötätunto sinne Buuffa, tutulta kuulostaa.
o/ enskoille, mukavaa alkavaa viikkoa! Peukutukset piinailijoille!!
Nyt onkin mulla urakka edessä kahlata teidän viestit torstai-illasta lähtien läpi: eli megaviesti-varoitus taas! Sen siitä saa, kun ei joka päivä ehdi palstailla! : )
Repuli: Vilkutuksia sinnekin! Joo, täti pakkaili kamansa tuossa viikonloppuna täällä myös. Itä-Suomi on hyvä paikka asua: tervetuloa vaan tännepäin sitten joskus! Ja peukut pystyssä pidän, että saisit sen duunit, jota hait.
Miukkeli: +++ PLUSSAONNITTELUT +++ Sinähän nopea palstailija olit ; )
Nellamaija: Hih, hauska kuulla kiitoksia palstajutuista... kiitos itsellesi! Ja tätipahoittelut... Migreeni onneksi helpotti viikonlopuksi.
Nuutti: voi, tätipahoittelut...
Hannnah: voi että, negapahoittelut! (vaikka sanoit, ettei tarvi pahoitella...) Josko vielä vähän toivoa olis kuitenkin ilmassa? Kurjaa, jos kierrot venyy... Joko soittelit terkalle?
Dizku: Joo, melko samoilla kp:llä eikös tässä mennä? Ja tädit nyt ajetaan kokonaan pois.
HMH: Migreeni on todella ikävä juttu, sitä ei varmaan kaikki sellaiset ihmiset oikein tajuakaan, kellä sitä ei ole ollut. Ei kyllä kenellekkään toivo ko. sairautta. Päiväkirjan kirjoittaminen on hyvä idea ja niin kuin Saikkukin tuossa sanoi, niin odotuspäiväkirjaa ainakin olisi kiva pitää minunkin mielestäni. Sitten joskus...
Niina: Voi että, sinnekö se täti nyt sitten? Pahoittelut! Hyvä kuitenkin, että kierto asettuu. Vai tuhruilua oli sitten kuitenkin, minulla oli vähän sama homma: eka tuhruili montakin päivää ja sitten ajattelin jo, että oliko se täti siinä muka... no, sitten tuli vähän reilummin pari päivää, mutta tosi niukka täti oli kyllä.
Fiiu: vilkutuksia sinne... miehet on välillä vähän kummallisia! Ehkä kuitenkin kannattais olla siitä oviksesta/¿hyvästä ajasta raskautumiselle¿ mainitsematta (tai yrittää ainakin), jos se tosiaan tuo suorituspaineita tai jotain... helpommin varmaan kyllä sanottu kuin tehty. Itse yritän olla ainakin jonkun aikaa höpöttämättä liikoja just sen takia, ettei tulis tuota tilannetta. Maajussia on täälläkin seurailtu, silloin kun ehditty (myöhästyttiin eilenkin alusta, kun innostuttiin tädin häivyttyä pupuilemaan... hih!).
Hapö: kiitos tsempityksestä! Flunssankarkotusta sinne! Siun galluppiin vastailen: tällä hetkellä asustelemme onneksi jo yhdessä: n. puoli vuotta ollaan asuttu virallisesti saman katon alla vasta mekin. Sitä ennen asuin työpaikkakunnallani ja sitten viikonloppuisin lähinnä nähtiin. Melko pian se alkoi kuitenkin tuntua ikävältä, joten muutin sitten hänen luokseen (ihana omakotitalo kun valmiina jo oli), ja käyn nyt sieltä käsin töissä (n. 60 km suuntaansa: pitkä matka, mutta siellä asuminen on sen arvoista!). Eli mun mielestä aikansa sitä ¿etäsuhdetta¿ jaksaa, muttei loputtomasti. Poikkeuksiakin tietysti on.
Hemuli: Suuret onnittelut pienestä prinsessasta!
Marge: Vilkutus sinnekin! Migreeni onneksi helpotti sitten niin, että oli ihan mukava viikonloppu kummipojan 1-vee synttäreillä. Juhlija itse vaan oli vähän nuhainen, mutta eipä se menoa näyttänyt haittaavan. Eli vilkas viipertäjä, joka lähtee kävelemään ihan pian. Ja kaikki autoihin liittyvä on ihan huippua... : )
Pingu: moooi! Mukava kuulla sinusta! Meinasinkin jo huhuilla, että missä piileskelet? Toivottavasti bongaat oviksen, bdbdbd....
Live: +++ PLUSSAONNITTELUT! +++ Oi, miten ihana yllätys! Suojelusenkeleitä teidän koko perheelle! Näköjään ¿yrittämättä oleminen¿ tuotti tulosta. ; ) Kyllä se hääpuku-asiakin jotenkin varmaan järjestyy.
MaryRose: Oviksen bongailit, hyvä! Ihana loma tiedossa sulla, oikein Amerikassa asti. Hei tuo sinun linkki viikonlopun turinoihin tuossa avausviestissä on hyvä idis, siitä vois ottaa vaikkapa tavan: eli kun avaa uuden päiväpinkan, niin laittais edellisen päivän pinoon linkin... sitä ilmeisesti jossain vaiheessa on täällä käytetty.
Titi: siellähän hyvä kp:t! bdbdbd....
Buuffa: itselläni ei ole kokemusta noin suorista vauvauteluista (tosin ei olla naimisissakaan...), mutta voin vaan kuvitella, miten painostavalta ja loukkaavalta tuo kuulostaa. Ja jos ihan oikeesti oliskin lapsettomuutta tai keskenmeno ollut, niin voi kamala, miltä se tuntuisi! Eikö ihmiset tosiaan ajattele yhtään? Tietysti yksi vaihtoehto on vastata, että kerrot kyllä sitten heille, kun on jotain kertomista... mutta eipä sekään aina välttämättä auta, valitettavasti.
Kaikille muillekin, joille en kommentoinut: vilkutukset ja tädinkarkotusta ja plussasäteitä!
).( Mukava pitkä viikonloppu takana: pe olin vapaalla ja lähdimmekin sukuloimaan viikonlopuksi. Ilma vaan oli karmea: olin ajatellut ulkoilla paljon, mutta eipä tuolla jäässä ja sohjossa (ja sittemmin vesisateessa) paljon huvittanut tarpoa. Kummipojan 1-vee synttärit oli viikonlopun kohokohta: voi että se osaakin olla niin virkeä ja suloinen nassikka. Yhtään ei vierastanut, vaikka pari kk sitten viimeksi on nähty. Vähän flunssa häntä välillä kiukutti, mutta eipä tuo näyttänyt paljon menoa haittaavan. Täti pakkaili kamppeensa ja nyt tässä sitten katsellaan jännityksellä, bongaanko mitään ovismerkkejä... ja mihin tämä kierto asettuu, toivottavasti ei veny pitkäksi. Kp 6 menossa (ja jos lasken tuhrujen alusta lähtien, niin kp 9).
Dajm
En sitten eilen käynyt enää kirjoittelemassa, kun työjuttuja tein ja sitten innostuin viimeistelemään verhot, niin eihän sitä sitten jaksanut turinoida¿
Mutta, nyt kirjoitankin sitten TODELLA ON viestin, että pitäkää varanne! Mutta nyt ei tällä hetkellä mahdu mitään muuta päähän ja on pakko päästä purkamaan¿Yritän koota illaksi ajatukset ja sitten teitäkin muistaa¿
Mutta, kävin tänään siis lääkärillä, kun tuli tunne että haluan paikat tarkistaa. Nyt menossa kp14 ja siis pitäs suhteellisen hyvällä mallilla olla, mutta eipäs ollutkaan. Mulla on ehkä mahdollisesti PCO tai jos ei ihan se ihan varsinaisesti, niin monirakkulaiset munasarjat (on kuulemma hiukan eri asia)...Eli tässä vaiheessa kiertoa pitäs olla jo aika iso munarakkula kehittymässä, mutta mulla oli monta pientä ja suurinkin vain alle 10mm. Kun vaatis ainakin kaksinkertaisen koon irtoamisvaiheessa. Elikkäs näin..Muuten ihan kaikki tuntu olevan ok, limakalvo hyvännäkönen, oli ajallaan ja sit oli eteenpäin kallistunut kohtu.
Mutta jatkosta sen verran, että meen nyt sitten lauantaina uudelleen ultraan ja katotaan onko jokin munarakkuloista kehittynyt täyteen mittaan (voi olla vielä mahdollista, jos kasvaa 2mm/pvässä). Sitä lääkäri hiukan mietti, että jääkö mulla liian lyhyeksi loppukierto, että munarakkula ei kiinnity, jos ov on tosiaan vasta kp19¿Voi olla että ovis on jo tässä välissä, toivon tietenkin ettei olis, sillä se olis sitten liian pieni. Mahdollista on myös se, että joka toinen kk tapahtuu jotain ja joka toinen ei¿
Luultavammin sitten aloitan clomit ja katsotaan miten niiden kanssa tapahtuu¿Asiasta ei mitään haisua, kun vasta jokin aikaa sitten tulin kotiin. Täytynee lueskella papruja ja jutella miehen kanssa.
Itkuhan siinä tuli kun kotiin tulin, mutta toisaalta olo on helpottunut, että nyt tuli käytyä. Lääkäri sanoi,myös sitä, että voi olla ettei häntä tässä tarvita. Mutta haluaisi ainakin nyt hiukan aloitella tutkimista, vaikka ei olla vuotta vielä yritetty...
Lääkäri oli onneksi kuin unelma! Osaa kyllä hommansa ja on tehnyt lapsettomuuden kanssa töitä kauan. Se oli ainut + ja sanoinkin sen sille, että vilpittömästi voin sinua kehua! Lupasi ultrata samaan hintaan, kun siis on yksityinen¿Noh, se maksaa minkä maksaa..
Sitä vaan mietin, että kävin tuossa toukokuussa toisella lääkärillä, niin ei sanonut mitään¿Kun luultavammin näkyi kuvissa. Oli muutenkin niin paska, mutta onni että nyt näin ihana¿Että semmosta tänne...
Mutta, nyt meen lenkille ja otan hien pintaan, josko pää samalla rauhottus...Palailen illalla...
Ihanaa, että olette siellä :)
-marge-
dajm: en soittanu viä terkalle. lähdin aamulla töihin jo ennen kahdeksaa ja soittoaika terkalle ois 8-9. ja sit töistä ei oikein viitti soitella tällaisia puheluita. täytyy koittaa joku aamu soittaa heti kahdeksalta ja mennä sit vähän myöhemmin töihin. tai sit pirauttaa viikon päästä maanantaina kun mulla on arkivapaa.
hannnah kp 55
löysinkin netistä tuon terveydenhoitajatätin sähköpostiosoitteen ja kirjoittelin hänelle s-postia, toivottavasti vastailee pian.....
hannnah
Tulin taas piipahtamaan, vaikka taas pitäis tehdä koulujuttuja... Aina nää miun viestit alkaa samalla tavalla!
Pingu: hurjan paljon kiitoksia tuosta makeutusainevastauksesta! Ja kiva kun olet taas täällä maisemissa :)
marge: onpa kurjan kuuloista... toivottavasti joku munasolu nyt vielä tsemppais siellä ja tulis sitten viikon päästä se ovis. On kuitenkin hyvä että nyt jo menit, jos se lääkäri sitten keksis siihen nopeesti jotain pientä jelppiä :). Ihanaa kyllä, että sattui noin mukava lääkäri kohdalle, se on todella tärkeetä etenkin tällasen asian yhteydessä!
Dajm: kivahan noita siun romaaneja on täällä lueskella ;) Hauska että täti ymmärsi häipyä ja pääsitte jo pupuilemaan... ja nyt kunnolla tositoimiin kun ekat kuukautisetkin on tullu!
Sara-Marialle ja Titi-uulle erityiset tsempitykset: ootte todella urheita! Teille toivoo erityisen kovasti plussaa, jos se vähän edes auttais :) *halauksia*
hannnah: toivottavasti terkka vastaa pian ja pääset selvittämään asiaa!
ON: Eilen tuhru onneksi muuttuikin jo kunnon lorinaksi, joten kierto jäi 30 päivään, jes! Joku (sori en muista kuka) kyseli, onko minulla tullut pillereiden jälkeen vaan tuhruja, mutta näin ei ole, viimeksi vaan tuli 2 päivää tuhrua ennen kunnon vuotoa ja se oli kummallista, mutta tällä kertaa jäi yhteen tuhrupäivään, ja se nyt on jo aika tyypillistä minulle. Nyt sitten odotellaan, että täti tajuaa kaikota, ja yritetään muuttaa asennoitumista Liven tyyliseen tjottailuun, jos sillä vaikka saisi tuloksia. Vitamiinitkin on hankittu ja käytössä :)
Mukavaa alkuviikkoa ja vilkutuksia kaikille enskoille!!!!
Niina kp 2/30-32
[color=olive]...töissä olen kyllä saanut olla rauhassa, mutta muussa elämässä on tullut tosi ahdistavia tilanteita. Äidilleni on menty juttelemaan ja onnittelemaan, ett hänen tyttärensä on raskaana. Miehen työkaveri on onnitellut miestäni töissä tulevasta vauvasta. Eräs täysin tunte,aton ihminen kysyi, milloin minulla on laskettu aika. Todella epämiellytävää ja ahdistavaa. Olen ruumiinrakenteeltani sellainen, että ylimääräiset kilot kertyvät ainoastaan keskivartaloon eli saattaa näyttää, että olisin raskaana. Koen nämä kommentit ja utelut todella ahdistavina. olen aina olut sinut ulkonäköni kanssa, mutta nyt mietin aamuisin, mitä voin laittaa päälle, jotta en nytä liiaksi raskaana olevalta. seuraavan kerran saan varmaan itkukohtauksen. Onneksi vanhemmilta eikä muiltakaan sukulaisilta tule uteluita. Vanhemmat ovatkin tietoisia, että yritetty on jo pitkään.
Ihmiset osaa olla tosi ajattelemattomia. Tsemppiä Buuffalle ja muillekin joilla samanlaisia pulmia.
Lisää omaa napaa: kp 35/27-30 menossa. Lauantaiaamuna (kp33) testasin negan. Nyt en uskalla testata. Pitäkää peukkuja!
Keiju[/color]
Lupasin palata...
Repuli, toivottavasti työjutut tärppää ja pääsette kultsun kanssa samaan kaupunkiin ja mikä parasta samojen vällyjen alle =)
Hannah, rohkeasti liikkeelle, niin kun ootkin jo lähtenyt. Saat ainakin vastauksen ja avun tuohon hurjaan kiertoosi...
Lisbekin oli käynyt moikkailemassa, kivaa kun pyörähdät. Odotamme jatkossakin uutisia, viimeistään neuvolakäynniltä¿
Nellamaija, olipa kiva vinkki tallettaa omia tekstejä koneelle. Ite oon laiska kirjottelee päiväkirjaa, joten se olis mulle sopiva juttu¿
Niinalle halirutistus ärsyttävän tädin johdosta!
MaryRosella tiedossa iiiiiihana reissu! Varmasti hermo lepää ja saa ottaa rennosti! Muistat sen vaan itsekin =) Mä oon kans pyöritellyt matkaa ajatuksissa ja kaipaisin kyllä sitä nyt¿
Titillä ihan kiitettävän hyvät koopeet¿Jospa =) bdbd
Buuffalle kans vilkutus ja rutistus, kun tuollaista töissä joudut kestämään¿Se on kyllä ihme käsitys se, että kun menee naimisiin, niin tsädäm! Taikaiskusta lapsia tulee! Ja mun mielestä lapset ja niiden saanti ei kuulu kenellekään, jos ei siitä itse halua puhua! Ite oon miettiny tätä asiaa viime aikoina ja ajatellut, että ei tulis kyllä mieleenkään udella muilta, että jokos on teidän vuoro! Meiltä kyseltiin viimeks vkloppuna, mutta onneks työpaikalla saa olla rauhassa¿
Dajmille vilkutukset, mukavaa, kun oli vkloppuna kivaa tekemistä ja pääsitte sukuloimaan. Onneksi se yksi sukulainen tekee jo lähtöä!
Keijulle pahoittelut negasta, mutta toivotaan nyt vielä parasta!
ON: Lenkin heitin ja aivot oli off-tilassa! Ihanaa oli juosta tihkusateessa! Me juteltiin miehen kanssa ja oli samaa mieltä, kun mä eli alottelen ne clomit, jos se lääkäri on nyt sen kannalla. Nyt illalla on alkanut nippailee tuolta oikealta (jossa isoin munarakkula eli irtoaa tällä kertaa sieltä)¿Eli todennäkösesti ov on ennen la ultraa. Eli ei kerkiä kasvamaan tarpeeksi isoksi, että voisi hedelmöittyä¿Että semmosta! Jotenkin epätodellinen olo, mutta kai se on uskottava! Siitä lääkäristä olin selostanut tosi oudosti¿Siis sitä ihmettelin, et miks ei se mua aikasemmin tutkinut lääkäri tehnyt mitään toukokussa! Sitä ihmetteli tämänpäiväinen lääkärikin. Olis voinut jo aiemmin tehdä jotain, mutta kai kaikki menee niin kuin on mennäkseen¿
paljon ++++++tuulia tänne!
-marge-
niin oma napaisuuteni, mutta mutta...
Tuossa kun aiemmin valittelin ja mietiskelin sitä työsoppariasiaa (jos joku muistaa?) niin tulipa siihenkin nyt päätös. Eli en mene vanhaan työpaikkaan vaan just tulin työhaastattelusta ja sain uuden paikan :)! Oon niin innoissani ja iloinen ettei voi olla totta :). Uusi paikkakin on baarityötä mutta paljon kevyempää ja helpompaa kuin edellinen paikka. Ja lähempänä kotia ja valmiiksi tuttuja työntekijöitä, itse asiassa miehen siskon mies ehdotti työpaikkaa. On siis itsekkin siellä töissä :). Sellanen paikka vielä että vaikka raskautuisinkin täss lähiaikoina niin siellä voi melko loppuun asti olla töissä ja vielä äitiysloman jälkeenkin olisi aika varmasti töitä. Toisin kun tässä nykyisessä niin ei varmaan tarvisi enää töiden perään haaveilla jos vuodeksikkin jäisin pois.
Niin iloinen, niin iloinen, niin iloinen.
Tulin vaan pistaytymaan lounas tunnilla.
Onnea HMH uudesta duunista...niin ne asiat vaan suttaantuu omalla painollaan.
Niinako se oli jolla oli PCO epailyja? Onneks nyt sait jotain selvyytta asiaan, ja saat vaan avitusta toimintaan.
Buuffa: meilla ei onneks toissa liikoja udella. Kaverit valilla kyselee. Jotenkin tuntuu, etta taalla Jenkkilassa ei turhia yritella vaan lapsia tulee heti kun vaan jatetaan ehkaisy pois. Tai ainakin mun kaikki kaverit ja mimmit duunissa pamahtaa paksuks samantien. Vahinkoja taalla tuntuu myos saatuvan tosi paljon. Teen toita opiskelijoiden kanssa, ja vahan valia tossa vieressa istuu joku raskaana oleva tytto, selittaen etta tuli vahan suunnitelmiin muutoksia, kun yhtakkia huomas olevan raskaana. Ahdistavaa!
Terveiset myos Aqualle, Dajmille, Hannnahille, Repulille, Margelle, Maryroselle ja ihan kaikille jos jonkun unohdin!
plussasadetysta kaikille!!!
Hei vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille enskoille! Ajattelin tulla piipahtamaan ja kattoon mitä teille kuuluu... Paljon oli ainakin uusia enskoja liittynyt mukaan! Hyvä, Hyvä.
Itselläni ei pientä pahoinvointia ja väsymystä ja ärtymystä ja herkistymistä ja ummetusta ja...kummempaa. Ensiviikon ke on niskapoimu ultra. Sillon viikkoja pitäs olla jo 12+4. Rv 6+ jotain kävin yksityisellä ultrassa, kun enhän mie malttanut odottaa tätä kunnallista.
Live oli plussannut!!! ONEA, ONNEA =)
Mukavaa talvea ja plussaonnea kaikille!
T:Remukka & hippunen rv 11+2
uuden viikon ensimmäinen pino avattuna :) Viikonloppu vietetty ja väsyneenä taas raahauduin aamulla tänne töihin. Pikainen palstailu ennen ku aloitan todenteolla taas työnteon. Tähän aikaan täällä on vielä kohtalaisen rauhallista. Toivottavasti meillä saadaan nettiyhteys kotona kohta auki, ku täällä tää jää aina tälläiseks pintapuoliseks riipaisuks.
[color=blue]Live[/color] [color=red]Onnittelut plussan johdosta :) [/color]Ilmottelehan sitten kun saan päivitellä sun tietoja esittelypinoon :) Meidän viikonloppureissu meni hyvin, ja yllättävän hyvin sitä jakso pysyä hereillä. Odotan vaan noita iltavuoropäiviä, että saan taas nukkua näitä kertyneitä univelkoja pois.
[color=blue]Niina[/color] Pahoittelut sen tädin ryökäleen takia, joka tuli sinne tiputtelun kera. Jokainenhan noista miehistä reagoi meidän naisten vauvakuumeiluun eri tavalla. Totta kai meidän jokaisen mies sen vauvan haluaa kun tässä vaiheessa ollaan :) Miehet vaan näyttää eritavalla tuon vauvakuumeilun kun me naiset :)
[color=blue]MaryRose[/color] Kuulostaa hyvältä nuo matkasuunnitelmat, pääsee ainakin kunnolla eroon tästä normaalista arkisesta aherruksesta :)
[color=blue]Titi[/color] Toivottavasti kuitenkin tulee testiin, sitten kun sen teet, niin hyviä uutisia :) Kyllä täällä aika hyvällä mielellä mennään, ja positiivisien ajatusten kera. Piti vaan kysymän, että mistä aloit nyt laskemaan noita kp:ta? Miettisin vaan ite, että mistä sitä pitää alkaa niitä laskeskeleen.
Ovista en oo jaksanu mitenkään pongailla ja muutenkin on ottanu nyt päivä kerrallaan. Kai noi kp:t pitäis jossain vaiheessa laskea, että tietäis missä mennään, mutta vielä voi odottaa...
Mukavaa viikonalkua enskoille :)
-Sara-Maria-