En ikinä jaksaisi käydä töissä
En ymmärrä miten ihmiset normaalisti jaksaa tehdä töitä päivästä toiseen, eikä ne kaikki ammatit edes ole mitään kovinkaan mukavia. Itse olen keski-ikäinen, enkä päivääkään tehnyt ns.oikeita töitä elämäni aikana. Ei vain ole työnteko kiinnostanut koskaan ja ilman sitäkin olen jotenkuten pärjännyt.
Kommentit (25)
Käyn töissä ja ihmettelen itsekin miten ihmiset jaksaa tätä. Kai oon sitten vain elämäntapaväsynyt.
Minä haluaisin tehdä hemmetisti töitä ja vaikka kuolla työn ääreen mutta työsuhde kestää aina pelkästään kesällä muutaman kuukauden
On rankkaakin, mutta se vasta rankkaa on olla kelan almuilla ja armoilla. Töissä myös sattuu niin paljon kaikkea koomista että tulee siitä iloakin elämään. Hulvatonta tilannekomiikkaa tänäänkin. Lisäksi teen hyvin fyysistä työtä ja se sopii mulle hyvin, kroppakin pysyy kunnossa (olen tehnyt myös istumatyötä ja olin aivan helvetin rikki, selkävaivat vaan katosi _heti_ kun vaihdoin nykyiseen työhön. Ja mä pelkäsin että pahenee, kävikin päinvastoin.)
Olen käynyt töissä yli 40 v säännöllisesti. Elämä on ollut ja on edelleenkin erittäin mielekästä ja innostavaa. Rahaa on riittänyt ja riittää edelleenkin nyt eläkeikäisenä kaikkeen mitä haluan.