Mita ajattelet yh-aidista, jolla 8 lasta, useita eri isia, lapset montaa rotua, paivaakaan ei ole toissa ollut vaan elaa kelan tuloilla?
Kommentit (33)
" lapset montaa rotua"
mitä minun tuosta pitäisi ajatella??? jo rotu-sana aikansa elänyt!!
minä ajattelisin ensimmäisenä että mitenkähän tuo äiti JAKSAA 8 lapsen yksinhuoltajana.
että sillä on mahtava libido.
Ei vaan, oikeasti ihmettelen asiaa ja olen huolestunut lapsista, joilla ei (ilmeisesti???) ole pysyvää ja turvallista isäsuhdetta.
mullakin on mahtava libido, mutten ole saanut aikaiseksi kuin yhden lapsen. Kun on tuo ehkäisy keksitty...
Jos jokaisen miehen kanssa olisi pitänyt lapsi vääntää, niin mukuloita olisi 25 rivissä. Ja ikää 33 vuotta.
n mainitsevan henkilön??!! ihan oikeesti
Ihme, ettei lääkärit ole jo laitattanut kierukkaa!!!!
Epäilyttävää on
a) ei ole koskaan tehnyt töitä
b) aikamoinen ikäero veljeen täytyy olla
c) tuo, että lapset ovat eri" rotuisia" tarkoittaa että on saanut 8 lasta eri isille - ei kuulosta ollenkaan hyvältä.
8 lapsessa ei sinänsä mitään vikaa, itsellenikin on kuudes tulossa, mutta kuvittelisi että 8 lapsen yh haluaisi lapsilleen isäehdokkaaksi aikuisen miehen.
Eli muistuttaisin, että ovathan käyneet sukupuolitautitesteissä. Totta kai suomalaiseltakin voi saada vaikka mitä, mutta ulkomaalaisilla on suhteessa enemmän tartuntoja. ja kuulostaa, ettei tyttö ole ollut tavarastaan turhan tarkka.
En osaa sanoa, onko kyse avarakatseisuudesta vai mistä, mutta ap:n kuvaaman ihmisen luokittelu pelkäksi " paskaksi ihmiseksi" tuskin auttaa ketään.
Jos nainen haksahtelee kaikenlaisiin miehiin ja saa lapsia heidän kanssaan, kyseessä on aika usein erilaiset elämänhallinnan ongelmat. En jaksa siksi vain niputtaa naista kastiin " huora" tai " loinen" .
Todennäköisesti hänellä on elämän eväät olleet vähän toisenlaiset kuin minulla - ja jotta hän saisi elämäänsä enemmän hallintaan, hän tarvitsisi aika monipuolista tukea. Jo siksi, etteivät lapset syrjäytyisi vuorollaan ja siksi, ettei enempää lapsia enää sitten syntyisi, ainakaan hallitsemattomasti.
Jos veljeni ryhtyisi suhteeseen ko naisen kanssa, pyrkisin ohjaamaan heitä erilaisten tukimuotojen puoleen ja tarkkailisin sivusta, onko kaikki ok. Veljeni tuskin menisi " pilalle" naisen takia, ehkä oppisi pikemminkin jotain elämästä, mitä se sitten olisikin.
sitten tulis mieleen et mitenköhän äiti jaksaa lasten kanssa. lapsilla on ainakin seuraa toisistaan. nostan hattu sille äidille jaksamisesta.
ja ap, älä ole huolissasi ei se sinua ole haluamassa vaan veljeäsi, eiköhän jätkä osaa itse elää elämäänsä ilman kyttäävää siskoa.
olettehan selvillä siitä, että tämä äiti saa samat kelan äippäavustukset ja kh-tuet ku suomalaisten lasten äitikin. ei kai oo hirveesti kerennyt töissä olla, sattuneesta syystä. ei oo teidän elämästä,rahasta eikä mistään muustakaan pois jos hän kelan tukia saa.
Vierailija: