Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen pois tästä umpikujasta??? AUTTAKAA, en jaksa :(

Vierailija
19.11.2006 |

Kävin jo viime kesän alussa kyselemässä palstalla, oisko ketään kenen kanssa voisin jutella ja jakaa näitä asioita, ja muutama laittoikin sähköpostia. Tosin ilmeisesti kaikki heistä tahtoivat vain päteä sillä että jollakin toisella menee vielä huonommin, koska kukaan heistä ei jatkanut viestittelyä alun 1 tai 2 kirjeen jälkeen :(

Nyt tuntuu että en kertakaikkiaan enää jaksa, pitkä pinnani on venynyt niin äärimmilleen että pelkään sen kohta katkeavan. Sydämeen oikeasti sattuu :´(

Eli mieheni on alkoholisti, koko 4 v aikana hän ei ole ollut viikkoa juomatta. Aina vaan katteettomia lupauksia, sitku sitku sitku....

Olen nalkuttanut, ollu nalkuttamatta, itkenyt, kerjännyt kotiintuloa.. Mikään ei ole auttanut. Ostimme oman kodin, ja luulin että nyt ei oikeasti enää.

Nyt mies on taas teillä tietymättömillä, mutta en voi erota kun on mielettömät velat niskassa..

Jälkiviisaus on turhaa, tiedän kyllä että se äijä ois pitänyt jättää heti kun mahdollista.

Mutta nyt en jaksa sitä enkä muutakaan.

Olen ihan poikki. AUTTAKAA!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saada ketään näin netin välityksellä jaksamaan yhtään sen paremmin. Neuvoisin sinua eroamaan miehestä ja tarvittaessa myymään talon. Ei sinua mikään talo lämmitä, jos koko velan poismaksuajan joudut katselemaan toisen örvellystä. Anteeksi vain, mutta niin se on. Mielestäni joskus on viisautta olla tarjoamatta olkapäätä, jotta surija tajuaa ryhdistäytyä.

Puhu neuvolassa/perheneuvolassa.

Vierailija
2/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Minulla on ihana mies, mutta isäni on alkoholisti. LApsuuteeni se ei tosin vielä paljon vaikuttanut.)

Se talo ei taatusti ole niin tärkeä, kuin sinun elämäsi! Yritä löytää jostain voimia pyristellä irti.

Halaus sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kokemuksesta neuvon,että hus pois täältä av-mammojen kateudesta ja ammattiauttajalle aika...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän