Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ja ehkäisy

Vierailija
08.02.2023 |

Ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä. Menty kondomeilla. Nyt laitatin itselleni kierukan. Mies silti haluaa käyttää kondomia. Ihmettelen miksi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.  Pidemmät varvit

2. Tilannehygienia

3. Ei halua isäksi (hyvätuloinen työkaveri kertoi tulleensa *usetetuksi asian kanssa nuoruudessaan pikkupaikkakunnalla)

(Mitenköhän Bond hoitelee jälkijutut niin nopsaan ja huomaamatta, käyttää kanssa kumia?)

Vierailija
42/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua lapsia niin ehkä kannattaisi mennä vasektomiaan. Voihan se kumikin hajota.

Tiedän yhden parin joka kumia käytti ja silti raskaus alkoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmettelet? Tuplaehkäisy on hyvä valinta, ja mieshän on itse vastuussa omasta ehkäisystään.

En ole ap, mutta minusta menee mielenteveys tuplaehkäisystä, varmasti kauhee paniikki jos kävis ns vahinko sisälle, ei minusta tervettä hommaa jos lapsia pelkää, silloin ei myöskään kannata sekstailla

Ootte te vekkuleita.

Kun kusetatte ehkäisystä ja tulette raskaaksi niin ilkutte että se ehkäisee joka ei halua lasta.

No, mies ehkäisee ja nyt se on teille miesvihaajille ongelma.

Kierukan kanssa ei paljoa huijata

Vierailija
44/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tunsi kierukan langat, vaikka kävin niitä vielä lyhennyttämässä. Kondomin kanssa eivät tuntuneet, joten käytettiin sitten sitäkin. Pelkän kondomin kanssa oli aina jännitys takaraivossa, että jos se meneekin rikki, niin nyt oli ainakin tuplavarmistus!

Vierailija
45/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmettelet? Tuplaehkäisy on hyvä valinta, ja mieshän on itse vastuussa omasta ehkäisystään.

En ole ap, mutta minusta menee mielenteveys tuplaehkäisystä, varmasti kauhee paniikki jos kävis ns vahinko sisälle, ei minusta tervettä hommaa jos lapsia pelkää, silloin ei myöskään kannata sekstailla

Ootte te vekkuleita.

Kun kusetatte ehkäisystä ja tulette raskaaksi niin ilkutte että se ehkäisee joka ei halua lasta.

No, mies ehkäisee ja nyt se on teille miesvihaajille ongelma.

Kierukan kanssa ei paljoa huijata

Mulla ainakin langat häviävät kohdunkaulaan aina hyvin pian asentamisen jälkeen, joten kierukkaa ei kyllä tunne mies eikä minä, vaikka kuinka yrittäisi. Vain ultralla näkee, että siellä se on.

Vierailija
46/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehet tykkää kun ei tarvi kumia