Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ja ehkäisy

Vierailija
08.02.2023 |

Ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä. Menty kondomeilla. Nyt laitatin itselleni kierukan. Mies silti haluaa käyttää kondomia. Ihmettelen miksi?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuplaehkäisy on ihan hyvä juttu.

T. Kierukalla raskaaksi tullut

No miten mies on edellisen kanssa mennyt hormonaalisella

Kysy siltä. Miten me täällä voidaan tietää mitä miehen päässä liikkuu. Ihmeellistä ettei oman kumppanin kanssa voi kommunikoida.

No kun häneltä ei oikein vastauksia saa. Kerran sanoi, että kondomin kanssa ei tule sotkua

Vierailija
22/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on korkea aika selvittää, onko miehellä jokin pysyvä tauti. Herpes, hiv,...? Vai olisko vain käynyt välillä vieraissa ja pelkää nyt tartuttavansa sinullekin jotain?

Vai ahdistaako naisen villien vuosien tuloksena pesivät taudit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on korkea aika selvittää, onko miehellä jokin pysyvä tauti. Herpes, hiv,...? Vai olisko vain käynyt välillä vieraissa ja pelkää nyt tartuttavansa sinullekin jotain?

Ei ole näyttänyt haittaavan , kun välillä lipsuu kumin käytöstä

Vierailija
24/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväni käyttää kierukkaa myös. Minulle tehty vasektomia, josta en ole hiiskunut mitään.

Kun ei halua lapsia, täytyy ottaa varmanpäälle.

No miksi et kerro hänelle :D ?

En minäkään ole vaimolleni vasektomiastani kertonut. Minun kehoni, minun päätökseni.

Vierailija
25/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näyttänyt haittaavan , kun välillä lipsuu kumin käytöstä

Hmmm. . .

Oksentaako tällöin?

Vierailija
26/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä :D vissiin epävarma jostain syystä. Kuullutkaan että käyttäis silti tuplaehkäisyä pitkässä parisuhteessa. Outoa minusta.

Vierailija
27/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä :D vissiin epävarma jostain syystä. Kuullutkaan että käyttäis silti tuplaehkäisyä pitkässä parisuhteessa. Outoa minusta.

Juu keskustelu jatkuu... Musta olis kiva ilman kumia. Ne hiertää

Vierailija
28/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia sekä kumi on paras yhdistelmä: ei tule vahingossakaan kakaroita ja jää eukon mahdolliset taudit saamatta.

Kannattaa muistaa myös suusuoja, jos joutuu mattoa nuolemaan.

Vierailija
29/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomia sekä kumi on paras yhdistelmä: ei tule vahingossakaan kakaroita ja jää eukon mahdolliset taudit saamatta.

Kannattaa muistaa myös suusuoja, jos joutuu mattoa nuolemaan.

No mies ei tee elettäkään vasektomian eteen

Vierailija
30/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunnut sisältä epämielyttävältä.

Vierailija
31/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pelkää raskautta

Vierailija
32/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halua vauvaa. Ei se kierukkakaan ole 100 pros.

No eipä ole kortsukaan sata pros

Kortsun puhkeamisen huomaa ja voi hankkia jälkiehkäisyn. Kierukan pettämisen huomaa vasta kun vahinko on jo tapahtunut.

Vierailija
33/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmettelet? Tuplaehkäisy on hyvä valinta, ja mieshän on itse vastuussa omasta ehkäisystään.

Vierailija
34/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmettelet? Tuplaehkäisy on hyvä valinta, ja mieshän on itse vastuussa omasta ehkäisystään.

En ole ap, mutta minusta menee mielenteveys tuplaehkäisystä, varmasti kauhee paniikki jos kävis ns vahinko sisälle, ei minusta tervettä hommaa jos lapsia pelkää, silloin ei myöskään kannata sekstailla

Vierailija
35/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta minusta menee mielenteveys tuplaehkäisystä, varmasti kauhee paniikki jos kävis ns vahinko sisälle, ei minusta tervettä hommaa jos lapsia pelkää, silloin ei myöskään kannata sekstailla

Juu en kyllä ymmärrä tuplaehkäisyä kun vakiintunut suhde meillä

Vierailija
36/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan

Vierailija
37/46 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte te vekkuleita.

Kun kusetatte ehkäisystä ja tulette raskaaksi niin ilkutte että se ehkäisee joka ei halua lasta.

No, mies ehkäisee ja nyt se on teille miesvihaajille ongelma.

Vierailija
38/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en kyllä ymmärrä tuplaehkäisyä kun vakiintunut suhde meillä

Vasektomia pitäisi saada lailliseksi heti, kun mies täyttää 18 vuotta. Välttäisimme monta surullista kohtaloa. Kävin itse toimenpiteessä välittömästi täytettyäni 30 vuotta. Vaimoni ei tästä tiedä, mutta ei se hänelle kuulukaan.

Miehelläkin on oikeus päättää omasta kehostaan.

Vierailija
39/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaehkäisyä suosittelen kaikille miehille. Kersa- ja tautivapaa seksi on parasta!

Vierailija
40/46 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä lapsia jotta joku huolehtii sinustakin kun olet vanha... Nimimerkillä 2 lasta tehnyt tulevaisuutta ajattelen. Yhteiskunta tulee romahtamaan jonainpäivänä.